Yamaha Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
5
Sevgili arkadaşlar ,

iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum.Ben boy konusunda kimseye kesin bir kıstas sunamam ama iyi kötü yıllardır motosiklet kullanan biri olarak wr x için konuşacağım , bence ilk kez motosiklet kullanacak , motosiklet genel sürüş bilgi ve kültüründen uzak , trafiğe hükmedemiyecek kardeş ve arkadaşlarımızın boyları 178-180 cm den az ise bacakları tam zemine basmayabilir ve motosiklet hakimiyetinde zorlanabilirler.

daha önce motosiklet kullanmış ve belli bir tecrübe sahibi arkadaşlar ise 173-175 cm kadar olsalar , ayakları yere tam basmasa bile , tecrübeleri ile durumu kotarabilirler. Daha kısa boylu olan arkadaşların bu motor ile olan aşkı fantazi ötesine geçmeyecektir diye düşünüyorum.Ben 180 cm boyum 90 kg civarı ağırlığımla en düşük amortisör sertliğinde anca tam temas sağlıyorum.

Nacizane tavsiyem ilk sürüş deneyiminizi boyunuza uygun tam denge sağlayabildiğiniz bir motor ile yapın ve sonraki adım için bunu düşünün derim. sevgiler-selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

Birde bu motosiklet ile wr serisi yakın zamanda servise giren arkadaşlardan hava filtre-yağ filtre si fiyatlarını yaklaşık rakam olarak paylaşmalarını rica edeceğim.Yamahanın uyumlu başka serileri var ise (örnek : ybr , yzf vs ) bildiriler ise servis sarmalında elimiz biraz rahatlar diye düşünüyorum.Ayrıca uygun rakama orjinal veya muadil bir sticker seti gören-bilen-duyan var ise paylaşmalarını rica ederim.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
43
Yorumunuz için teşekkürler hocam.Sanırım hayalimden vazgeçtim gibi bişey.Duke 200 e yönelicem inşallah.Peki bu konuda ne diyorsunuz başlangıç için fazla olurmu duke 200 daha önce uzun yıllar bisiklet kullandım.Az da olsa scooter tecrübem var
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
5
Yorumunuz için teşekkürler hocam.Sanırım hayalimden vazgeçtim gibi bişey.Duke 200 e yönelicem inşallah.Peki bu konuda ne diyorsunuz başlangıç için fazla olurmu duke 200 daha önce uzun yıllar bisiklet kullandım.Az da olsa scooter tecrübem var

KTM duke 200 çok güzel bir motosiklet, oldukça agresif bir gidişi var..Birçok kişinin ilk ve son motosikleti olacak kadar iyi, fakat yanlış anlamadıysam yaş 16 dedin , yeni yönetmelikle ilk kez motosiklet alma yaşı 16 ya çekilirken , motosiklet için belirli sınırlar getirildi diye biliyorum. mesela 16 yaşında ilk motosiklet ehliyeti alacaklar 125cc üzeri kullanamayacaklar(yasal olarak) sonra sıkıntı çıkmasın.motosiklette eksik ehliyet cezaları trafik cezası olarak çıkmıyor , iadari para cezası kesiyorlar ki buda oldukça yüksek bir rakam , ayrıca ruhsat sahibi kullanıcı değilse aynı ceza ruhsat sahibinede kesiliyor ki buda 2000-2500 tl ceza yemek demek olur ki bir daha motora binmek istemiyebilirsin bunu ödeyince , bunları dikkate almanızı bir büyüğünüz olarak öneririm..sevgiler.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
16
selamlar
ben arka çanta konusunda epey model denedim. bu model dışındakiler yakışmıyor. bu model ise epey heybetli hale getiriyor motoru. kesinlikle tavsiye ederim
[url]http://i.hizliresim.com/L162Va.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/gZGn1N.jpg[/url]

Hocam bomba atıp kaçmışsınız :)
Dikkatli baktım ama göremedim, çantanın marka-modeli nedir ? Başka arkadaşlar da sormuşlar çanta demirini nerden edindiniz, orjinal mi ?
Cevaplandırırsanız sevinirim, güle güle kullanın.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
4
Hocam bomba atıp kaçmışsınız :)
Dikkatli baktım ama göremedim, çantanın marka-modeli nedir ? Başka arkadaşlar da sormuşlar çanta demirini nerden edindiniz, orjinal mi ?
Cevaplandırırsanız sevinirim, güle güle kullanın.

Merhaba yeniden
Çanta GIVI TREKKER 42
Demir ise yamaha daytonadan aldım.

Çanta fiyatı 1000TL üstünde, demir ise 390TL idi 2015'de. Evde monteleyemzsiniz demiri, ufak tefek plastik delme işlemi vs var...
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
5
s.a arkadaşlar bu wr x ile arazi gezintileri olmaz mı amaç hard kros yapmak değil zaten bunu r ile de yapamayız ama x'de arazide gezdirmez mi bizi ? kullanan arkadaşların tecrübelerinden faydalanmak isterim.. şimdiden teşekkürler
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
s.a arkadaşlar bu wr x ile arazi gezintileri olmaz mı amaç hard kros yapmak değil zaten bunu r ile de yapamayız ama x'de arazide gezdirmez mi bizi ? kullanan arkadaşların tecrübelerinden faydalanmak isterim.. şimdiden teşekkürler

Videoları görmedin galiba :
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/93002-yamaha-wr-125-r-x-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-21.html#post3646376
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/93002-yamaha-wr-125-r-x-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-21.html#post3651289
 
Katılım
12 Kas 2015
Mesajlar
80
;Arkadaşlar Bu Motorda Ön Kaldırmak Videolardaki Kadar Kolaymı Bir Sürü Videosunu İzledim Gazı Verdinmi kalkıyor Ama Bu Gün Bi Arkadaşımkini deneme fırsatım oldu tabi emanet motor kaldırmadım ama o kadarda tekere gelicek gibi gelmedi bende akrobasi için alıcaktım motoru vazgeçmek üzereyim siz nediyorsunuz bu işe :D
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Canıma tak etti yemin ediyorum, piyasada tek istediğim beğendiğim motor wr125x ama boy 1.69 olunca hayal olarak kalıyor.
Yokmu bu boyla bu motoru kullanmanın bir yolu.
TT custom la bile görüşmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
21 Şub 2016
Mesajlar
23
Selamlar,

40 yaşında ve 89 kiloyum. Boyum 1.82 Cm. Kiloma göre iyi bir çekişi var. Yeterki siz doğru kullanın, gitmem demiyor. Özellikle şehir içi biraz yüksek görüş açısı ile trafiğe hakimiyet kolaylaşıyor. Fakat alır almaz 2 ay içinde ayna uzatma aparatı almam farz oldu. Aynanın yarısını omzum kapladığı için bazen solum da kör noktada kalan araçlara çok yaklaştığımı fark ettim. O araç sahipleri de o kafes içinde çok sıkılıyor olacak ki ,hiç yavaşlayım bu adam beni göremedi, şimdi kaportayı çizer aman biraz geri durayım yok. Kuyruk dik abiler de...Ankara dan nefret etmemin bir sebebi de bu... Burası artık bir kültür şehri değil.. Bu yüzden bilhassa Ege, Batı Marmara, Karadeniz, Antalya gibi yerlerde yaşayan , şehir içinden 20 dakika da dağ yollarına plaj yollarına köy yollarına vurarak gezmeyi sevenlerin motoru bu...

Tavsiye ve öneriler..

1,75 boy altında trafik içinde sürüş zorlaşır.

Dağ bayır , köy yolu sevenler için bir nimet.. Adeta bu iş için yapılmış..

Şehir içinde ha keza yakışıklı,kendine baktıran bir motor..

Biraz çamurlanınca volkswagen pikap reklamı gibi bir his veriyor.

Yeni başlayacaklar lütfen KTM Duke 250 abs reyonuna sizi alalım..Zira motosiklet algısı ve saygısı olmayan bir ortamda sürüş yapacaksınız, çoğunlukla kafe önlerine çekip lak lak yapıp şehir içi kullanım yapacaksınız , o halde daha kalın lastikler , abs ve daha alçak sele ile en az iki sene ve en az 20 bin km yol yapın... Ondan sonra ağırlık merkezi daha yukarda olan bir motor alın..

Ha.... boy artı eksi 1 cm olmak üzere 175 cm ve üzeri ise ve ben patikaları ve kamp yapmayı severim diyorsanız,uzun yol için bir mercedes aramıyorum acelem yok , saatte 80 -90 km rintin tin bana yeter diyorsanız , bu motoru aldığınızda satmak istemeyeceksiniz bu konuda uyarayım. Yani ileride daha yüksek cc bir motor aldığınız da bu da bonus olarak sizde kalacak. Bağımlılık yapıyor...
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
24
Merhaba,
Yamaha YBR 125 ESD ile konfor bazında kıyaslama yapabilir misiniz arakadaşlar?

YBR 125 sahibiyim. Arada büyük bir performans farkı yok elbette ancak 5 beygirlik bir fark var. Bir takas yapma ihtimalim mevcut.

YBR 125 ile hafta sonu 250-300 KM yol yaptığımız oluyor eşimle. Onun haricinde hafta içinde sürekli birlikte ulaşımımızı sağlıyoruz.
Keşke YBR'yi vermeseydik dedirtir mi sele konusunda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Üst mesaja ekleme yapmak istiyorum, Çözülebilir mir sıkıntı mıdır sele rahatsızlığı?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Merhaba,
Yamaha YBR 125 ESD ile konfor bazında kıyaslama yapabilir misiniz arakadaşlar?

YBR 125 sahibiyim. Arada büyük bir performans farkı yok elbette ancak 5 beygirlik bir fark var. Bir takas yapma ihtimalim mevcut.

YBR 125 ile hafta sonu 250-300 KM yol yaptığımız oluyor eşimle. Onun haricinde hafta içinde sürekli birlikte ulaşımımızı sağlıyoruz.
Keşke YBR'yi vermeseydik dedirtir mi sele konusunda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Üst mesaja ekleme yapmak istiyorum, Çözülebilir mir sıkıntı mıdır sele rahatsızlığı?

Artçılı iseniz ikiniz de ybrnin konforunu ararsınız
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
50
Merhaba
R modeli ile aranıza katılmış bulunuyorum
450 km yol yaptım aldıgım ilk gün ankaradan kullanarak döndüm sele hariç herşeyi çok güzel
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
40
R modeline X lastiklerinden takabiliyor muyuz???
bir de X ve R modellerine sahip arkadaşlar son ödediğiniz trafik sigortası ücretleriniz yazarsanız sevinirim.
ülke öyle bir hal aldı ki trafik sigortasına göre motor seçer olduk.
zaten seçenekler kısıtlıydı.
neyse daha fazla dertlenmek istemiyorum. bilen varsa yazarsa çok sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
R modeline X lastiklerinden takabiliyor muyuz???
bir de X ve R modellerine sahip arkadaşlar son ödediğiniz trafik sigortası ücretleriniz yazarsanız sevinirim.
ülke öyle bir hal aldı ki trafik sigortasına göre motor seçer olduk.
zaten seçenekler kısıtlıydı.
neyse daha fazla dertlenmek istemiyorum. bilen varsa yazarsa çok sevinirim.

R modeli için 650 TL'na trafik sigortasını yeniledim geçen hafta.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst