Sayın hocam, malumunuz motosiklet sevdası insanda pek geçmeyen bir sevdadır. Gençlik zamanlarımızda aile engeli yüzünden ne öğrenebildim nede kullanabildim. 2006 yılında kursun birinden almış olduğum A2 sınıfı ehliyetim var. Tahmin edebileceğiniz gibi, eğitim olarak bir otoparkta turlandı biraz ve sınavda da 4 kukanın arasından geçerek alındı. Ne bir trafik eğitimi ne de sizin bahsettiğiniz detaylar öğretilmedi. Öğrendiniz tamamsınız dediler. O yıl Regal Raptor 250 almıştım.Ne trafik tecrübem nede motosiklet tecrübem olmadığı için Regal i de satarak bu güne kadar yine uzaktan sevmeye devam etmiştim. Honda nın eğitimine katılsam şunu bir başarsam diye hayıflanırken (Motosiklet.net tişörtümü-hala kullanıyorum- giyince tekrar foruma girmek aklıma geldi)sizin bağlığı görünce yine içimde bir kıvılcım ateşlendi.

Nasıl bir yol izlemeliyim. Güvenli ve sıkıntısız bir öğrenim nasıl olabilir? Tavsiye de bulunursanız mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.