RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
29
Önceki yağdan kaynaklanabilir. Ne olur ne olmaz yinede bir servise göster
gösterdim hocam yağını değiştiğim deli baş motosiklet tamircisi abimiz yağ tapası yerine şanzıman tapasını açıp da yağı boşaltmış elemanlar dökülmüş toplayamamış bırakmış öyle idareden yaptılar bıkıp taktılar ama değişen gene çok birşey olmadı 2 3 denemede anca boşa geçiyor şimdi de soğudum hakikatten ya usta yok adam akıllı kime gitsen herkes farklı birşey yapıp ne kadar koparsam iyidir diye geçiniyorlar ben telefon tamircisiyim müşteri yaptığım arıza gene olunca getiriyor yüzüm kızarıyor diyecek birşey bulamıyorum adama kendi hatasını götürüp gösteriyoruz yapacak birşey yok şanzıman komple değişecek 270 kağıt diyor
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
gösterdim hocam yağını değiştiğim deli baş motosiklet tamircisi abimiz yağ tapası yerine şanzıman tapasını açıp da yağı boşaltmış elemanlar dökülmüş toplayamamış bırakmış öyle idareden yaptılar bıkıp taktılar ama değişen gene çok birşey olmadı 2 3 denemede anca boşa geçiyor şimdi de soğudum hakikatten ya usta yok adam akıllı kime gitsen herkes farklı birşey yapıp ne kadar koparsam iyidir diye geçiniyorlar ben telefon tamircisiyim müşteri yaptığım arıza gene olunca getiriyor yüzüm kızarıyor diyecek birşey bulamıyorum adama kendi hatasını götürüp gösteriyoruz yapacak birşey yok şanzıman komple değişecek 270 kağıt diyor

Maalesef otomotiv ve motosiklet servis sektörü böyle çalışıyor canını emanet edip bindiğin makina adamın umrunda deil imkanın varsa yetkili servise götür söyle adam akıllı yapın.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
29
Maalesef otomotiv ve motosiklet servis sektörü böyle çalışıyor canını emanet edip bindiğin makina adamın umrunda deil imkanın varsa yetkili servise götür söyle adam akıllı yapın.
Sıkıntı da o ya hocam götürdüğüm yer yetkili servis aldım akşam sabah gördüm şimdi depo nun oraya da anahtar falan vurmuşlar boya çizilmiş komple Allah'tan tankpad var o ezilmiş o olmasa baya dürtecek depoyu Çin motor herkes de bakmıyor burda yamaha nin delisi dediğimiz bi abimiz var çok kıl işinde kendi hatası bile olsa iki gün adam oturup neden nasıl yaptın böyle birşey diye düşünüyor ona götürdüm oda elimi sürmem Çin motora dedi güzel tamirci bulana kadar herkesi deneyeceğiz heralde bu gidişle yada satıp yamaha Honda alacağız
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Sıkıntı da o ya hocam götürdüğüm yer yetkili servis aldım akşam sabah gördüm şimdi depo nun oraya da anahtar falan vurmuşlar boya çizilmiş komple Allah'tan tankpad var o ezilmiş o olmasa baya dürtecek depoyu Çin motor herkes de bakmıyor burda yamaha nin delisi dediğimiz bi abimiz var çok kıl işinde kendi hatası bile olsa iki gün adam oturup neden nasıl yaptın böyle birşey diye düşünüyor ona götürdüm oda elimi sürmem Çin motora dedi güzel tamirci bulana kadar herkesi deneyeceğiz heralde bu gidişle yada satıp yamaha Honda alacağız
Hangi şehirdesin başka bir servis var ise oraya göster o servisi de şikayet edebilirsin. Onun gibilerinin elinden alınması lazım
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Sıkıntı da o ya hocam götürdüğüm yer yetkili servis aldım akşam sabah gördüm şimdi depo nun oraya da anahtar falan vurmuşlar boya çizilmiş komple Allah'tan tankpad var o ezilmiş o olmasa baya dürtecek depoyu Çin motor herkes de bakmıyor burda yamaha nin delisi dediğimiz bi abimiz var çok kıl işinde kendi hatası bile olsa iki gün adam oturup neden nasıl yaptın böyle birşey diye düşünüyor ona götürdüm oda elimi sürmem Çin motora dedi güzel tamirci bulana kadar herkesi deneyeceğiz heralde bu gidişle yada satıp yamaha Honda alacağız

Bulunduğun bölgedeki başka bir yetkili servis ile görüş veya merkezi ara
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Servis ile sıkıntı yaşadığınız takdirde merkez ile iletişime geçin bayide yaşadığınız problem merkezde hemen çözüme kavuşturuluyor hakkınızı arayın.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba, ben de aranıza katılmayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak:
1.Aranızda kesinlikle bu motosikleti alma diyen bir kullanıcı varsa nedenini paylaşabilir mi? Ben sayfaların çoğunu okudum, çoğu düzeltilebilir sorunlardı.
2.Bayiyle görüştüğümde motosiklet testi gibi bir imkan sunamayacalarını söylediler. Böyle bir imkan sağlayan bir birimi var mıdır?
3.Rks Titanic 150'nin yeni modeli olan Rks Titanic 150-S çıktığından beri sıfır Rks Titanic 150 satan bayi görmedim veya geçmiş modellerden kalanların satıldığı bayiler gördüm. Eski kasa getirilmiyor mu artık?

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Merhaba arkadaşlar, size bi sorum olacak. 2-3 gün öncesine kadar motoru çalıştırmada hiçbir sıkıntı yoktu. Tek marşta motor çalışıyodu ama 2 gündür motor gaz vermeden çalışmıyor hatta bugün jigle açarak çalıştırdım.Rölantiden olabilir diye düşünerek rölantiyi yüklettim bu sfer de motor ısınınca rölantisi çok yüksek kalıyo. Bi de şöyle bişey var; motorla turladıktan sonra yerine bırakırken durdurup tekrar marşa bastım, yine çalışmadı. Acaba aranızda benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, size bi sorum olacak. 2-3 gün öncesine kadar motoru çalıştırmada hiçbir sıkıntı yoktu. Tek marşta motor çalışıyodu ama 2 gündür motor gaz vermeden çalışmıyor hatta bugün jigle açarak çalıştırdım.Rölantiden olabilir diye düşünerek rölantiyi yüklettim bu sfer de motor ısınınca rölantisi çok yüksek kalıyo. Bi de şöyle bişey var; motorla turladıktan sonra yerine bırakırken durdurup tekrar marşa bastım, yine çalışmadı. Acaba aranızda benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?

Hava yakıt karışım ayarından veya hava filtrenizden kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Malum havalar ısınmaya başladıkça metal parçalar genleşebiliyor, bu da ince ayar gerektiren yerlerin ayarlarının bozulmasına neden olmuş olabilir.
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Hava yakıt karışım ayarından veya hava filtrenizden kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Malum havalar ısınmaya başladıkça metal parçalar genleşebiliyor, bu da ince ayar gerektiren yerlerin ayarlarının bozulmasına neden olmuş olabilir.

Hava yakıt karışımından olabileceğinden şüphelenmiştim ben de, önceki gün baya dağlık taşlık bir yolda sürdüm, dediğiniz gibi vidalar gevşemiş olabilir. Karbüratörün orada, yüzeyden içeride bi vida var; o vidayla mı ayarlıyoz hava yakıt oranını?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Merhaba, ben de aranıza katılmayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak:
1.Aranızda kesinlikle bu motosikleti alma diyen bir kullanıcı varsa nedenini paylaşabilir mi? Ben sayfaların çoğunu okudum, çoğu düzeltilebilir sorunlardı.
2.Bayiyle görüştüğümde motosiklet testi gibi bir imkan sunamayacalarını söylediler. Böyle bir imkan sağlayan bir birimi var mıdır?
3.Rks Titanic 150'nin yeni modeli olan Rks Titanic 150-S çıktığından beri sıfır Rks Titanic 150 satan bayi görmedim veya geçmiş modellerden kalanların satıldığı bayiler gördüm. Eski kasa getirilmiyor mu artık?

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.

1. Alma diyen arkadaşlar her zaman vardır ve olacaktır da sen en çok kendi görüşlerine bak .
2. Test sürüşü maalesef yok çünkü ürün epeyi zamandır piyasada yapmazlarda ilk zamanlarda bazı büyük bayilerde vardı diye duymuştum.
3. Titanic 150 üretiminden sonra seninde belirttiğin gibi çözülecek bir kaç sıkıntısı vardı 150-s'te bu sıkıntıları giderdiler ve tertemiz bi motoru piyasaya sürdüler. görünüşünü beğeniyorsan hoşuna gidiyorsa gücü sana yetiyorsa hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Hava yakıt karışımından olabileceğinden şüphelenmiştim ben de, önceki gün baya dağlık taşlık bir yolda sürdüm, dediğiniz gibi vidalar gevşemiş olabilir. Karbüratörün orada, yüzeyden içeride bi vida var; o vidayla mı ayarlıyoz hava yakıt oranını?

Motorun yağını değiştirdim ve sorun çözüldü, sanıyorum çok fazla yokuş tırmandığım için motor yağı inceldi ve yeterli yağlanma olmadığından gereksiz bir sürtünme oluştu; bunun sonucunda da marşın gücü motoru çalıştırmaya yetmedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Ama motor yağını değiştirmeden önce biraz araştırma yapayım dedim; yağ tapası nerededir, yağ filtresi nasıl değiştirilir gibi bilgileri hiçbiyerde bulamadım. Burayı da inceledim (100 sayfanın tamamını değil tabi ama :D ) burda da bişey bulamadım. Daha önce bizim motorun bakımının nasıl yapıldığı ile ilgili bi paylaşım yapıldı mı? (video, resim benzeri)

Yapılmadıysa bu işi bilenler benim gibi yeni başlayanlar için bu tip temel işlemleri görsellerle veya video yoluyla anlatsa çok iyi olmaz mı :D
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Alma diyen arkadaşlar her zaman vardır ve olacaktır da sen en çok kendi görüşlerine bak .
2. Test sürüşü maalesef yok çünkü ürün epeyi zamandır piyasada yapmazlarda ilk zamanlarda bazı büyük bayilerde vardı diye duymuştum.
3. Titanic 150 üretiminden sonra seninde belirttiğin gibi çözülecek bir kaç sıkıntısı vardı 150-s'te bu sıkıntıları giderdiler ve tertemiz bi motoru piyasaya sürdüler. görünüşünü beğeniyorsan hoşuna gidiyorsa gücü sana yetiyorsa hayırlı uğurlu olsun

Öncelikle teşekkür ederim. Test edemesem de yeni modeline bayide bi bakarım en azından. Alırsam muhtemelen ikinci el alacağım. Sıfır alacak parayı biriktirirsem tvs düşünüyorum. Yalnız sigortalar eski model motorlar için biraz fazla mı fiyat biçiyormuş. Öyle konular geçiyordu forumda.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Motorun yağını değiştirdim ve sorun çözüldü, sanıyorum çok fazla yokuş tırmandığım için motor yağı inceldi ve yeterli yağlanma olmadığından gereksiz bir sürtünme oluştu; bunun sonucunda da marşın gücü motoru çalıştırmaya yetmedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Ama motor yağını değiştirmeden önce biraz araştırma yapayım dedim; yağ tapası nerededir, yağ filtresi nasıl değiştirilir gibi bilgileri hiçbiyerde bulamadım. Burayı da inceledim (100 sayfanın tamamını değil tabi ama :D ) burda da bişey bulamadım. Daha önce bizim motorun bakımının nasıl yapıldığı ile ilgili bi paylaşım yapıldı mı? (video, resim benzeri)

Yapılmadıysa bu işi bilenler benim gibi yeni başlayanlar için bu tip temel işlemleri görsellerle veya video yoluyla anlatsa çok iyi olmaz mı :D

Öyle bir arkadaş çıksa teknik tanıtım yapsa mükemmel olur sen ufak ufak başla istersen
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Valla şimdilik jant söküp takma, yağ değiştirme gibi basit şeyleri yaptım ama bende de video çekecek ekipman yok :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

Merhaba arkadaşlar,

Bizim motorda karbüratör hava ayarı nasıl yapılıyor?
En sıkılı halden kaç tur gevşetirsem ideal hava oranını elde ederim? (Ben biraz bozdum yakıt hava oranını da :D )
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla şimdilik jant söküp takma, yağ değiştirme gibi basit şeyleri yaptım ama bende de video çekecek ekipman yok :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

Merhaba arkadaşlar,

Bizim motorda karbüratör hava ayarı nasıl yapılıyor?
En sıkılı halden kaç tur gevşetirsem ideal hava oranını elde ederim? (Ben biraz bozdum yakıt hava oranını da :D )

Onun basıncını ölçen analog veya dijital araçlar var, onlara bağlanıyor. Bence bir ustaya baktırmanız daha iyi olur. Sonuç olarak ne kadar ince ayarlayabilmiş de olsanız ideale çok fazla yaklaşmayacaktır. Motor fazla yakar, verimsiz çalışır, hatta motor zarar da görebilir. Ancak belki biliyorsunuzdur elinizde gerekli araçlar da vardır o zaman bişey diyemem :D
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Valla şimdilik jant söküp takma, yağ değiştirme gibi basit şeyleri yaptım ama bende de video çekecek ekipman yok :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

Merhaba arkadaşlar,

Bizim motorda karbüratör hava ayarı nasıl yapılıyor?
En sıkılı halden kaç tur gevşetirsem ideal hava oranını elde ederim? (Ben biraz bozdum yakıt hava oranını da :D )

Hava ayarı işini servise bırakacaksın dostum zaten sen ayarlarsan hem motor fazla yakar hemde zamanla performans kalıcı olarak düşer
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Hava ayarı işini servise bırakacaksın dostum zaten sen ayarlarsan hem motor fazla yakar hemde zamanla performans kalıcı olarak düşer

Şimdi ben biraz yaptım ama yine de güvenemiyorum tabi illa ki bilen birine göstercem ama forumlarda da hep ustaya elletme karbüratör ayarını demişler

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

Onun basıncını ölçen analog veya dijital araçlar var, onlara bağlanıyor. Bence bir ustaya baktırmanız daha iyi olur. Sonuç olarak ne kadar ince ayarlayabilmiş de olsanız ideale çok fazla yaklaşmayacaktır. Motor fazla yakar, verimsiz çalışır, hatta motor zarar da görebilir. Ancak belki biliyorsunuzdur elinizde gerekli araçlar da vardır o zaman bişey diyemem :D

Elimde araç gereç yok da şimdi benim gideğim yerde bu aletler var mıdır diye düşünmüyor değilim, ben profesyonel bişey beklerken kulağı motora dayayıp ayar yapmasın bu sefer de :D
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Şimdi ben biraz yaptım ama yine de güvenemiyorum tabi illa ki bilen birine göstercem ama forumlarda da hep ustaya elletme karbüratör ayarını demişler

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------



Elimde araç gereç yok da şimdi benim gideğim yerde bu aletler var mıdır diye düşünmüyor değilim, ben profesyonel bişey beklerken kulağı motora dayayıp ayar yapmasın bu sefer de :D

Rks servisine götür cihaz olmasa bile adam aynı motordan kaç tane yapmıştır benden senden iyidir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst