Kullanan gören arkadaşlar? sizce hangisinin viraj kabiliyeti daha iyidir?
Honda Grom'la viraj mı :cherry:viraj istiyosan grom al. düzlükte tam gaz gelir fren yapmadan gaz kesmeden viraja girer çıkarsın![]()
Mtnin şasisi burkuluyor virajda sakız gibi. Aptal caponlar bi motor yapmayı becerememiş. Bi arkadaşımın amcası capon olarak Yamaha fabrikasında çalışıyordu, mt07lerin şasisini yanlışlıkla viraj alamayacak şekilde yaptıklarını anlatmıştı.