Bir yardım,bir fikir,bir yol gösterme..siz olsanız..

Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Merhaba arkadaslar,bınbır zorlukla bır araya getırebıldıgım (ekıpman/plaka ruhsat harıc) 5000tl butcem var.Tecrubem ıse butcemın son rakkamı ıle eşit.

ya 2. el 15.000km de temız bakılmıs ybr 125 esd yada 0 hero glamour (5yıl garantılı) alma ımkanım var,sızce hangısı nıcın alınır yada alınmaz?

İstanbulda ıs ve ev arası kullanacagım otobanda yok guzergahımda, glamour 4 vıtes,ne getırısı goturus olur?

teşekkur ederım şimdiden fıkırlerınız için.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Kardeş gözünü kapat git ybr 125 al,
Diger dedigin motorun sıfır olması.garantili olması ybr nin önüne geçemez.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
ila şehir için kulanmak için istiyorsan ben olsam 125 150cc scooter alırdım A noktasından B noktasına gidiyorsun sonuçta en rahatı bu yok ila vitesli alırım diyosan daha uygun fiyatlı bajaj discover 125st 150f 150s sıfırıda uygun fiyatlı 2 el temiz uyguna bulur 2 3 kuruş cebinde kalır yok bütçemi 6 bin yaparım dersen pulsar 150 ns sıfırınıda alabilirsin veya 2 el 5 bin küsüre bulabilirsin
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Öncelikle hayırlı olsun şimdiden ne motor alırsanız alın :cat:

Ben olsam 0 motoru tercih ederdim. Hiç motordan anlamayan adamın 2. el motorsiklet alması zor bir iş. Sorun çıkarırsa soğuyabilirsiniz motordan sonra. Hero motosikletler ne kadar sorunsuzdur bilmiyorum ama 5 yıl garanti vermeleri iyi birşey. Zaten garanti süresi bitmeden satarsınız onu ve daha yüksek cclere geçersiniz tecrübe edindikten sonra. Acemiliğinizi garantili motorsiklette atmak iyidir.

İnşallah kazasız belasız güzel günlerde motor kullanırsınız.

Not: Bu yazdıklarımı hep olası kötü senaryoları düşünerek yazdım ama hiç bir sorunla da karşılaşmayabilirsiniz de hangi motoru aldığınız fark etmeksizin.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
553
Ben olsam 0 alırdım garantiside var ybr alacaksın bi yeri bozuk olucak anlamayacaksın gotureceksın ustaya oda sana gecırecek de gecırecek al bozulursa onemlı bı parcası garantıde sonucta hem rodajı da deneyımlemıs olursun.
 
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
163
önce ehliyetini ve ekipmanını al, kalanı ile paran neye yetiyorsa, onu al.
 
Katılım
21 May 2016
Mesajlar
32
cb125e var sıfırı 5000tl iki hafta önce aldım benim de ilk motorum.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Tecrübeniz bütçenizin son rakamlarına yakın olduğuna göre, yeni başlayan birisi olarak yeni sıfır bir motosiklet alınız. O size alışıncaya kadar siz de ona alışırsınız.

Bütçeniz ne olursa olsun, tecrübesizseniz, sıfır motosiklet alın.

Marka model olarak bütçeniz dahilinde Kuba CR1'i tavsiye ederim. Bu forumda ilgili linki http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/125899-kuba-cr1-supersport.html

Yeşilini alırsanız, bi sonraki motosikletiniz muhtemelen Kawa olur; o da ayrı konu :mrgreen:

En azından 4 bin liraya 16 bin liralık motosiklet esintiniz olur :cherry:

(Beğeniye ait yorumlarım şahsi görüşümdür; kişiden kişiye değişebilir.)

Servis olarak vs, sorunsuzca kullanabilirsiniz; Motor Brazil diye yazıyor zaten... Kuba servisi de oldukça yaygın...
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
ila şehir için kulanmak için istiyorsan ben olsam 125 150cc scooter alırdım A noktasından B noktasına gidiyorsun sonuçta en rahatı bu yok ila vitesli alırım diyosan daha uygun fiyatlı bajaj discover 125st 150f 150s sıfırıda uygun fiyatlı 2 el temiz uyguna bulur 2 3 kuruş cebinde kalır yok bütçemi 6 bin yaparım dersen pulsar 150 ns sıfırınıda alabilirsin veya 2 el 5 bin küsüre bulabilirsin

scooter konusunda cok haklısın bende gerek bagaj gerek kolaylık olarak scootera sıcak bakıorum fakat kucuk lastıklerı eleyınce duzgun olarak sadece sym symphony kalıor onunda 2014 model 0 ları 5500 lıra
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
132
Bende senin durumundayım. Ekipmanın aldım ehliyet ve eğitim alacağım ardından da elimde yaklaşık 5000tl para kalacak. Ben kendime 0km almanın daha uygun olacağını düşündüm. Motordan anlamaz iken başkasının nasıl kullandigi belli olmayan motoru almak mantıklı gelmiyor. Bu bütçeyle zevkler ve renkler doğrultusunda bajaj discover 150s almayi düşünüyorum. Ama sen ben ikinci elde alırım dersen ybr 125 olabilir. Bence gönlünden hangisi geçiyorsa onu yap pişman olmazsın.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
scooter konusunda cok haklısın bende gerek bagaj gerek kolaylık olarak scootera sıcak bakıorum fakat kucuk lastıklerı eleyınce duzgun olarak sadece sym symphony kalıor onunda 2014 model 0 ları 5500 lıra

2 eli var 8 binde 10 binde 3.500 4 bin tl ye koltuk altı lastikleri büyük olduğu için ufak olsada kilit eldiven dizlik gibi edavatları sokarsın arkasına bi topcase çiçek ortası boş çarşı bakaldan birşey aldınmı ayakların arasına askılığa as yoluna git bende scooter düşünüyorum ama 2 tane motoru ben bakarım diyen kişiye 2inci motor vitesli olur gezilere dolaşmaya gidilir keyfine bakılır
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
ila şehir için kulanmak için istiyorsan ben olsam 125 150cc scooter alırdım A noktasından B noktasına gidiyorsun sonuçta en rahatı bu yok ila vitesli alırım diyosan daha uygun fiyatlı bajaj discover 125st 150f 150s sıfırıda uygun fiyatlı 2 el temiz uyguna bulur 2 3 kuruş cebinde kalır yok bütçemi 6 bin yaparım dersen pulsar 150 ns sıfırınıda alabilirsin veya 2 el 5 bin küsüre bulabilirsin

baktım fakat sıtesınde teknık ozellık sablonda 200mm dısk yazarken resımlı tanıtımda 240mm papatya dısk yazmıs hangısı dogru


bırde honda cb 125e ıle bajaj dıscover 125 st arasında ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
70 bin km.de 2006 model ybr.125 aldım.geçen sene 83 bin km oldu, benzin yağdan başka bişi koymadım, bunu yukardaki sıfır.motor dururken ikinci el motora bakılmaz gibi yazanlara yazdım,
Sizin hiç sıfır.km çinli alıp 50 km de iken manifolt hortumunuz patladımı, benim ki patladı, servise götürdüm motor 1 hafta hortum bekledi sonunda.verdim parasını taktırdım 2006 da 10 tl.
Garantim var diye.rahat olmayın beyler
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
baktım fakat sıtesınde teknık ozellık sablonda 200mm dısk yazarken resımlı tanıtımda 240mm papatya dısk yazmıs hangısı dogru


bırde honda cb 125e ıle bajaj dıscover 125 st arasında ?

bajaj dıscover 125 st daha iyi gidiyor bütçe meselesi bajaj modeleri yedek parça ve serviside istanbulda yaygın az yakıyor çok yakıyor sakin kulanırsan 2 lt basarsan hepsi 3 lt yakalar uygun bütçeli scooterda sym kymcodan bakılır 12 inc 14 inc lastik boyutları şehir içinde idaldir buna her model markanın bilgilerinin okuyarak karar verebilirsiniz amacına hangisi uygunsa seçim sizde bitiyor
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
tesekkur ederım, hızla hıc ısım olmaz daha cok konfor yada surus rahatlıgı acemı ıcın cok daha oncelıklı benım ıcın
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Kardesim 15 bin km az değil daha uygun km az ihtiyaçtan satanlar oluyo takip et düşer, kredi kartın varsa kalanı taksit yap 5500 E Apache al 9 taksit yaptır kalan 500 ü

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

Ah ah Honda cbf 5100 tl idi kampanyadayken
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Garanti olayı fasa fiso o yüzden dolayi ybr al bak keyfine hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst