Bir yardım,bir fikir,bir yol gösterme..siz olsanız..

Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
293
Şekil sıkıntınız yoksa wing go adlı hondanın cub tarzı motoruna bakabilirsiniz vergi derdinizde olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

Bide 450 tl cebine kalır onada iyi bir disk kilidi alabilirsiniz yada daha iyi bir ekipman alırsınız
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Şekil sıkıntınız yoksa wing go adlı hondanın cub tarzı motoruna bakabilirsiniz vergi derdinizde olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

Bide 450 tl cebine kalır onada iyi bir disk kilidi alabilirsiniz yada daha iyi bir ekipman alırsınız

Tesekkur ederim fakat bana hitap etmiyor cup modeller
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
başlangıç motorunu en fazla 1-2 sene kullanırsın, hero da 5 yıl garanti olmasının bir artısı olmaz, ybr iyidir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst