KAZA (VİDEOLU) Her Motorcunun Görmesi Gerek

Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Merhaba Maslak-Beşiktaş istikametinde sıkışık trafikte maalesef kaza yaptım videoda da görebileceğiniz gibi hareket halindeki otobüsün önünden belediye işçisi atlıyor ben adamı yaklaşık 5 metre kala farkediyorum 40km hızla fren yapıyorum fakat durmam pek mümkün değil hızım 30 km'ye düştüğünde adam ile aynı hizaya geliyorum ve belediye işçisi beni iterek deviriyor ağaca çarpmaktan son anda kurtulmuşum kaza 3 metre önde olsaydı çok daha kötü sonuçlanabilirdi. Ekipmanlarım tamdı onlar sayesinde ufak zedelenmeler ile kurtuldum motosiklet kotum (tech 90 ) görevini iyi yaptı dizimi asfalta kolumu da kaldırımın kenarına vurdum birde kazayı görenlerin dediğine göre göğsümü kaldırıma vurmuşum. Çok şükür pek hasar almadan kurtuldum eldivenlerim olmasa ellerimde yüzülmüş olacaktı büyük ihtimalle . Ekipmanın önemini tekrar vurgulamak istiyorum .Birde aralardan geçerken hiç tahmin edemeyeceğimiz yerlerden yaya fırlayabiliyor umarım bu video hepimize ders olur. Bir ömür sapasağlam motosiklet sürmeye devam edebiliriz.

 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
çok geçmiş olsun. bu arada sana çarpan işci iyi korkmuş :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Geçmiş olsun , ekipman işe yaramış her halikurda bilhassa eldiven .

Kritik yapalım , her ikinizde kabahatlisiniz.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
En korktuğum şey, İstanbul trafiğinde mal çok.İster sağdan git ister soldan heryerden birşey çıkabiliyor.İyi sinirlerinize hakim olmuşsunuz o adrenalinle.Özellikle yüksek birşeyin yanından geçiyorsam hızımı azaltmaya dikkat ediyorum.Görüş tamamen soru işareti oluyor.

Geçmiş olsun..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
393
çok geçmiş olsun. Kötü düşmüşsün bende ağaca carpıcan diye bekledim. Sağ salim atlatmışsın çok şükür.

Kardeşim ben sıkışık trafikte her gün aralardan ve özellikle emniyet şeridinden ilerliyorum.
Defalarca kaza yapan/yapmayan tüm arkadaşlara söylüyorum. Sıkışık trafikte hızlı gidilmemeli gördüğümüz gibi yaya çıkıyor, kapı açanlar var,
üzerimize arabayı kıranlar var. Hatta arkadan sıkıştıran motorcular var. (Ben bu şahıslara genelde yol veriyorum)

İnanır mısın aynen geçen 20 km bilemedin 22 km hızla gidiyorum trafik sıkışık adam camdan sigara külü döktü bildiğin yüzüme yapıştı geçici kör oldum resmen..

Sen hesapla işte..

Bu gibi trafikte en fazla 15-20 km hız ideal. Umarım hepimize ders olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
106
GEçmiş olsun Allah korusun hızla ağaca çarpsaydınız boyun kırılma ihtimali bile vardı
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Biraz daha öngörülü kullanmak gerekiyor. Bizim ülkemizde maalesef araçların arasında yırttık dondan çıkar gibi yaya çıkıyor. Bu güne kadar hiç hayvan çıktığını görmedim ama hep insan çıkıyor. Önünü görmediğimiz araçları geçerken tamponun önünde duracakmış gibi geçelim. Varsın 5 dk geç gidelim, pert olmaktan iyidir. Geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
112
Geçmiş olsun.Özellikle şehiriçinde otobüsleri sağından geçmiyorum.Her an bir yayanın önünüze çıkma ihtimali var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
%100 hata sende, hem sağdan gidiyorsun hem gereğinden hızlısın, hemde solunda önünü göremediğin araç var, her an bir yaya yada bir çocuk çıkabilirdi. sonra motorculara laf geliyor, niye böyle gidiyorsunuz anlamıyorum? bu ne cesaret? 40 yıllık motorcuyum senin yaptığın şekilde manyakça gitmiyorum, geçmiş falan olmasın, kulağına küpe olsun, ya orada bir çocuk olsaydı? hadi adama dersin ne işi var ama , çocuğa nasıl diyeceksin?
Biraz akıllanın otur bu yaptığını yüz kere izle kendi kendine yemin et birdaha böyle kullanmayacağına, böyle gidiş, böyle motorculukmu olur?
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Bu kaza bana çok büyük bir ders oldu normalde büyük araçların yanından hep yavaş ve dikkatli geçerim fakat kaza olmadan 2 dakika önce 1000 rr a ekipmansız şortla binen bir arkadaş makas atarak ilerliyordu bende onu düşünüyordum canının hiçmi kıymeti yok diye bir an dalmışım önümdede giden motorlar olunca hiç yavaşlamadan devam etmişim .Çok ucuz yırttım farkındayım hepimize ders olsun. Ekipman giymeyerek benim dikkati dağıtan arkadaşa da buradan selam olsun

Not: unutmadan bana yardımcı olan abilerim forumda ise onalarada selam olsun tekrar teşekkür ederim
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
27
Otobüslerin minibüslerin sağından gitmemeye özen gösteriniz. Geçmiş olsun
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
%100 hata sende, hem sağdan gidiyorsun hem gereğinden hızlısın, hemde solunda önünü göremediğin araç var, her an bir yaya yada bir çocuk çıkabilirdi. sonra motorculara laf geliyor, niye böyle gidiyorsunuz anlamıyorum? bu ne cesaret? 40 yıllık motorcuyum senin yaptığın şekilde manyakça gitmiyorum, geçmiş falan olmasın, kulağına küpe olsun, ya orada bir çocuk olsaydı? hadi adama dersin ne işi var ama , çocuğa nasıl diyeceksin?
Biraz akıllanın otur bu yaptığını yüz kere izle kendi kendine yemin et birdaha böyle kullanmayacağına, böyle gidiş, böyle motorculukmu olur?

Biraz hızlıydım haklısınız fakat o yolun ortasında yüksek demir parmaklıklar var yayaların geçebileceği bir yer değil ve trafikde yavas da olsa akmakta otobüs durur vaziyette olsa dediğinizde haklısınız fakat manyakça kelimesi biraz abartılı geldi
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Çok ucuz atlatmışsınız. Ucuz atlattığınız için ciddiyetin farkında değiliz bence ama çok çok büyük bir kaza bu. Bir-iki saniye, bir-iki metre fark olsa, işçi biraz daha ileride olsa, ağaç biraz daha geride olsa can kaybı bile olabilecek bir durum bu. Hem yaya hem de siz gerçekten çok ucuz atlatmışsınız. Çok geçmiş olsun, "son düşmeniz bu olsun" çok iyimser olduğu için "en büyük kazanız bu olsun" diyorum.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Çok ucuz atlatmışsınız. Ucuz atlattığınız için ciddiyetin farkında değiliz bence ama çok çok büyük bir kaza bu. Bir-iki saniye, bir-iki metre fark olsa, işçi biraz daha ileride olsa, ağaç biraz daha geride olsa can kaybı bile olabilecek bir durum bu. Hem yaya hem de siz gerçekten çok ucuz atlatmışsınız. Çok geçmiş olsun, "son düşmeniz bu olsun" çok iyimser olduğu için "en büyük kazanız bu olsun" diyorum.

iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi kaza 2 saniye geç olsaydı her şey çok farklı olurdu bu bana iyi bir ders oldu .
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Çok geçmiş olsun nerdeyse her gün kullandigim yol,işçilerde çiçek ekiyor galiba sürekli ordalar.Karsiya geçmek için en yakin yaya geçidi kazanin oldugu noktaya en az 300metre uzakta kalıyor,birde o işçi değil de otobüsten inen biriside olabilirdi çünkü trafikten bunalan kapiyi actirip iniyor ansizin.Burada kendine güzel bir ders cikarmalisin tekrardan geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Gecmis olsun adqm panikle kollari one uzatmasa ya carpmaz yada belki ayna surterek gecisebilirdi olay ama saglam kalktiysan saglam da bir dayak atacak durummus bence
 
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
68
Bende sana hak veriyorum madem hızlı gidiyosun o anda paniklemeyip freni kitlemesen yan yatmazı adama dokunmamşsn birde hata sende
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
91
Çok geçmiş olsun bişeyiniz olmamasına sevindim bu güzel ders olmuş da diyebiliriz aralardan herşey cıkabiliyor malesef daha yavas olsaydiniz keske birde iten adam nereye gitti birden kayboluyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst