- Katılım
- 7 Haz 2015
- Mesajlar
- 216
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Maslak-Beşiktaş istikametinde sıkışık trafikte maalesef kaza yaptım videoda da görebileceğiniz gibi hareket halindeki otobüsün önünden belediye işçisi atlıyor ben adamı yaklaşık 5 metre kala farkediyorum 40km hızla fren yapıyorum fakat durmam pek mümkün değil hızım 30 km'ye düştüğünde adam ile aynı hizaya geliyorum ve belediye işçisi beni iterek deviriyor ağaca çarpmaktan son anda kurtulmuşum kaza 3 metre önde olsaydı çok daha kötü sonuçlanabilirdi. Ekipmanlarım tamdı onlar sayesinde ufak zedelenmeler ile kurtuldum motosiklet kotum (tech 90 ) görevini iyi yaptı dizimi asfalta kolumu da kaldırımın kenarına vurdum birde kazayı görenlerin dediğine göre göğsümü kaldırıma vurmuşum. Çok şükür pek hasar almadan kurtuldum eldivenlerim olmasa ellerimde yüzülmüş olacaktı büyük ihtimalle . Ekipmanın önemini tekrar vurgulamak istiyorum .Birde aralardan geçerken hiç tahmin edemeyeceğimiz yerlerden yaya fırlayabiliyor umarım bu video hepimize ders olur. Bir ömür sapasağlam motosiklet sürmeye devam edebiliriz.