- Konu Yazar
- #1
öncelikle merhaba.
şuan sadece üzerimizde yelekler var rütbe vs. sistemimiz var oturmuş bir hiyerarşimiz var iki ilde bu şekildeyiz(arka yamalarımız yok)
peki biz yarın öbürgün gelipte biz MC'ye dönüşücez dediğimiz zaman sırasıyla yapmamız gerekenler neler?
neleri yaptıktan sonra biz motor kulübü oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------
orada MC yazmışım ama sırasıyla MK veya MC için neler gerekli olduğunu belirtirseniz sevinirim
şuan sadece üzerimizde yelekler var rütbe vs. sistemimiz var oturmuş bir hiyerarşimiz var iki ilde bu şekildeyiz(arka yamalarımız yok)
peki biz yarın öbürgün gelipte biz MC'ye dönüşücez dediğimiz zaman sırasıyla yapmamız gerekenler neler?
neleri yaptıktan sonra biz motor kulübü oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------
orada MC yazmışım ama sırasıyla MK veya MC için neler gerekli olduğunu belirtirseniz sevinirim