Motorsiklet kulübü kurmak için ne gerekli

Katılım
29 May 2016
Mesajlar
3
öncelikle merhaba.
şuan sadece üzerimizde yelekler var rütbe vs. sistemimiz var oturmuş bir hiyerarşimiz var iki ilde bu şekildeyiz(arka yamalarımız yok)
peki biz yarın öbürgün gelipte biz MC'ye dönüşücez dediğimiz zaman sırasıyla yapmamız gerekenler neler?
neleri yaptıktan sonra biz motor kulübü oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------

orada MC yazmışım ama sırasıyla MK veya MC için neler gerekli olduğunu belirtirseniz sevinirim
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
1. Fiyakalı, afilli , sensasyonel, isim/kısaltma gerisini bilgili forumdaşlar yanıtlasın :p
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
öncelikle merhaba.
şuan sadece üzerimizde yelekler var rütbe vs. sistemimiz var oturmuş bir hiyerarşimiz var iki ilde bu şekildeyiz(arka yamalarımız yok)
peki biz yarın öbürgün gelipte biz MC'ye dönüşücez dediğimiz zaman sırasıyla yapmamız gerekenler neler?
neleri yaptıktan sonra biz motor kulübü oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------

orada MC yazmışım ama sırasıyla MK veya MC için neler gerekli olduğunu belirtirseniz sevinirim

Böyle bir soruyu hala sormakta iseniz bir kulüp olmaya hazır değilsinizdir. "MC'ye dönüşmek" gibi bir şey olmaz. Riders' Club olarak devam etmenizi öneririm.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
MK ezik, kötü, uyduruk, hem de kötü türkçe olarak 'motosiklet kulübü' oluyor. MC ise, her yanından Amerika akan, hem de kutsal dil ingilizce olan 'motorcycle club' oluyor. kısacası ezikler MK, asiller MC.

türkçe olunca ezik, ingilizce olunca havalı benim anladığım bu
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
242
Türkiyede yaşayıp ingilizceyi kullanmanın daha karizmatik olduğunu düşünüyorsan, emperyalizm damarlarına kadar işlemiştir. Bu tipler özentiliğin dibine vurmuştur. Motosiklet grupları amerikada icat edildi diye, bu keyfi amerikanvarileştirmek niye. Tamamiyle kafa yapısı ile alakalı. Bu arada motocycle dır o motorcyle değil
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
3
ek bilgi almak için açtım konuyu.
bilginiz yoksa boş yapıp konuyu doldurmayın adam gibi bir şey sorduk şurda o kadar cevap içinde işe yarar bi bilgi yok.ya dalga geçenler yada MC MK tanımlayanlar.Başlığa bir kez daha bakmanızı öneririm
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
öncelikle sons of anarchy'nin tüm sezonlarını bitirmeniz lazım. mc :)
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Dernek kurma konusuna faydası yok da, motocycle kelimesine açıklık getirmek adına:

"Motocycle" kelimesi ilk başlarda, 1890'larda, dört tekerli ve bir at vb. tarafından çekilmek yerine "kendi kendine gidebilen" araçlar için, yani bildiğimiz otomobil anlamında ilk kez kullanılmaya başlanmış, ama halk arasında çok tutmamış, 1900'lerde yerini automobile/otomobil kelimesine bırakmış.

İlgili wiki link: https://en.wikipedia.org/wiki/Motocycle.
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
27
İngilizce kelime kullananlara bu kadar ters olmanızı anlamıyorum. Duyar kasma çabası olarak görüyorum. Bırakın insanlar nasıl yaşamak istiyorlarsa öyle yaşasın. Absürt durmadığı sürece sıkıntı yok bence. (Bkz motorcycle kulüp, motosiket club.) Sonucta hepimiz msn nicklerimizi only god can judge me yazmış insanlarız.
P.s.(ozellikle ps yazdim.) Ben hic msn nickimi oyle yapmadim diyenler çıkacaktır. Baştan soyluyorum esprili bir mesajdır, genellemedir, bütün genellemeler gibi bu da yanlıştır.
Edit: genel olarak forumlarda belli bir puntodan büyük yazmanin -okumayı zorlaştıracak kadar- capslock açık yazmanın yasak olmasi gerekmiyor mu?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst