motor kendisi durduk yere mi stop ediyor.
hayır kendim stop edip tekrar çalıştırdığımda yağ lambası uzun süreler sönmeyebiliyor.20 30 saniyede sönmediği zaman motoru tekrar kapatıp soğumasını bekliyorum.
motor kendisi durduk yere mi stop ediyor.
hayır kendim stop edip tekrar çalıştırdığımda yağ lambası uzun süreler sönmeyebiliyor.20 30 saniyede sönmediği zaman motoru tekrar kapatıp soğumasını bekliyorum.
Servise ilk verdiğiniz günü kanıtlayan belgeleriniz var ise Tüketici Heyetine başvurun. Ellerinizi ensenize koyup beklemeye başlayın. Ayıplı maldan veya azami 30 iş günü tamir süresi gibi konulardan dolayı size günlük rapor vermeye başlarlar.
yağ demişken benim motosiklet 1 litre yağ yakmış içinde resmen 0.8LT yağ ile dolaşmışım bi süre iyi ki bakmışım yağ seviyesine bi ara. neden oldu bu olay acaba cok da sıcak değildi havalar o sıra, hep devirli kullanıyorum ondan mı dicem lakin 1 litre yakmak nedir15k bakımı oldu geçen hafta bakalım önümüzdeki haftalar neler olacak.
Tabi ki göstergedeki yağ lambasına dikkat edin bi de şu yağ gözetleme camına bakın pompanın çalışıp çalışmadığını oradan anlayabilirsiniz.O camı son zamanlarda çin malı motorlara bile koymaya başladılar.O cam yağ seviyesini değil yağ pompasını gözetlemek içindir.Motorunuz düz konumda çalışırken o camda hiç yağ görmemelisiniz.Eğer motor çalıştığı halde yağ görünüyor ise yağ pompanız istifa etmiştir motorunuzun istifa etmesine de çok az kalmıştır...
Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin benim bildiğim Cbf 150 o kadar yakmıyor hocam kızma sakın !