Garantiye girse bile ayıp olur ustaya kardesim ampul bu ☺
Garantiye girse bile ayıp olur ustaya kardesim ampul bu ☺
Ayıp olan neymis hocam ? 2 ay içinde patlayan ampulü değiştirmek mi? Kaza düşme yada birinin carpmasi söz konusu degilse 2 ayda sıfır motorun ampulü mu patlarmis? Emin ol senin düşündüğün kadar ustayi yamaha bizi düşünse yani kullanıcılarını yada kullanıcı adaylarını satışta ve serviste bu rakamları ödemezdik. Git garanti den yaptır derim ben ..Garantiye girse bile ayıp olur ustaya kardesim ampul bu ☺
bugün öğrendiğim bilgiye göre , MT 25 te far açma kapama tuşu yokmu ?
Far sürekli yanar vaziyettemi duruyor ?
ampuller neden hemen patlıyor cevabı burada sanırım..
Gunumuzde artik bir cok motosikletin avrupa standartlari nedeniyle far acma kapama tusu yok.
rodajı bitmeden mi satıyorlar, asıl 1000km yağ değişimden sonra motorun karakteri değişiyor. ben memnunum keyifli motor. r25 ile aynı olmasından dolayı bol aksesuar var. duke ile mt yi bi dene bence200-250cc ilk motorumu almak üzereyim. duke200-250 ile mt25 arasında kaldım lakin sahibinden satış sitesinde mt25ini satan satana, 300km. 500km. 1000km...
insanın aklına, mt25 istenmeyen bir motor mu acaba sorusu gelmiyor değil:/
Tabi ki son kararımı, test sürüşünden sonra vericem ama işte ilk motor olunca daha bir titizleniyor insan. Kafam karışmış durumda.rodajı bitmeden mi satıyorlar, asıl 1000km yağ değişimden sonra motorun karakteri değişiyor. ben memnunum keyifli motor. r25 ile aynı olmasından dolayı bol aksesuar var. duke ile mt yi bi dene bence
Duke 250 bilmiyorum ama Duke 200 geçen sene az kalsın alıyordum. O zaman Inazuma da bakıyordum. Kesinlikle oturuş pozisyonu en rahatsız olandı baktıklarım arasında. Tek silindir olmazı benim gözümde dezavantaj dı. Sonra motor almaktan vazgeçmiştim. Tabi ta ki mt25 görene kadar. 3 günde motoru almış oldum. Benim gözümde mt-25 de tek eksiklik iyi bir lastiğin olmaması. Lastiği ise kesinlikle değiştirilmesi gerekiyor. Kampanya falan 600 liraya hal edebilirsin. 250cc için kaydırmalı debriyaj gereksiz bence. ABS tartışılır olabilir ama Duke 250 fiyat farkına bakmak lazım. Tasarım kişiden kişiye değişen birşey. Duke Benim bazen hoşuma gidiyor bazen değil. Ama oturuş pozisyonu rahatsız + tek silindir