Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2016
Mesajlar
10
çok çabuk mu patlıyor bu üzerindeki ampüller bana mı öyle geldi ?
daha iyisini takıp daha fazla verim almak mümkün olacak sanırım ?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Garantiye girse bile ayıp olur ustaya kardesim ampul bu ☺
Ayıp olan neymis hocam ? 2 ay içinde patlayan ampulü değiştirmek mi? Kaza düşme yada birinin carpmasi söz konusu degilse 2 ayda sıfır motorun ampulü mu patlarmis? Emin ol senin düşündüğün kadar ustayi yamaha bizi düşünse yani kullanıcılarını yada kullanıcı adaylarını satışta ve serviste bu rakamları ödemezdik. Git garanti den yaptır derim ben ..
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Mt 25 kullanan arkadaşlar merhaba..
Hani olaki İnazuma ile takas yapmak isteyeniniz olursa...bende 2014, siyah, 17000 km de İnazuma var...konuşabiliriz..
532 577 01 73 numaram...
Kazasız belasız sürüşler herkese...
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
10
bugün öğrendiğim bilgiye göre , MT 25 te far açma kapama tuşu yokmu ?
Far sürekli yanar vaziyettemi duruyor ?
ampuller neden hemen patlıyor cevabı burada sanırım..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
bugün öğrendiğim bilgiye göre , MT 25 te far açma kapama tuşu yokmu ?
Far sürekli yanar vaziyettemi duruyor ?
ampuller neden hemen patlıyor cevabı burada sanırım..

Gunumuzde artik bir cok motosikletin avrupa standartlari nedeniyle far acma kapama tusu yok.
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
11
200-250cc ilk motorumu almak üzereyim. duke200-250 ile mt25 arasında kaldım lakin sahibinden satış sitesinde mt25ini satan satana, 300km. 500km. 1000km...
insanın aklına, mt25 istenmeyen bir motor mu acaba sorusu gelmiyor değil:/
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
200-250cc ilk motorumu almak üzereyim. duke200-250 ile mt25 arasında kaldım lakin sahibinden satış sitesinde mt25ini satan satana, 300km. 500km. 1000km...
insanın aklına, mt25 istenmeyen bir motor mu acaba sorusu gelmiyor değil:/
rodajı bitmeden mi satıyorlar, asıl 1000km yağ değişimden sonra motorun karakteri değişiyor. ben memnunum keyifli motor. r25 ile aynı olmasından dolayı bol aksesuar var. duke ile mt yi bi dene bence
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
11
rodajı bitmeden mi satıyorlar, asıl 1000km yağ değişimden sonra motorun karakteri değişiyor. ben memnunum keyifli motor. r25 ile aynı olmasından dolayı bol aksesuar var. duke ile mt yi bi dene bence
Tabi ki son kararımı, test sürüşünden sonra vericem ama işte ilk motor olunca daha bir titizleniyor insan. Kafam karışmış durumda.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
10
ve mutlu son , az önce satış işlemlerini tamamladım . yarın MT - 25 'ime kavuşuyorum arkadaşlar...
Herkese kazasız sürüşler..
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
Rosso 2, Abs, WP suspansion ve kaydırmalı debriyaj. Duke 250'e bi bak istersen :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
arkadaşlar havalar ısınıyor benmi fazla zorluyorum anlamadmı ama gereğinden fazla fan açıyor sanki motor bilemedim normal mi anormal mi
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
10
Merhabalar,
ben de 1 hafta önce mt25 ailesine katıldım ilk motorum, hala rodajdayım fakat bu hali bile zevkli bir motor
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Duke 250 bilmiyorum ama Duke 200 geçen sene az kalsın alıyordum. O zaman Inazuma da bakıyordum. Kesinlikle oturuş pozisyonu en rahatsız olandı baktıklarım arasında. Tek silindir olmazı benim gözümde dezavantaj dı. Sonra motor almaktan vazgeçmiştim. Tabi ta ki mt25 görene kadar. 3 günde motoru almış oldum. Benim gözümde mt-25 de tek eksiklik iyi bir lastiğin olmaması. Lastiği ise kesinlikle değiştirilmesi gerekiyor. Kampanya falan 600 liraya hal edebilirsin. 250cc için kaydırmalı debriyaj gereksiz bence. ABS tartışılır olabilir ama Duke 250 fiyat farkına bakmak lazım. Tasarım kişiden kişiye değişen birşey. Duke Benim bazen hoşuma gidiyor bazen değil. Ama oturuş pozisyonu rahatsız + tek silindir
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
12
Yeni alan arkadaşlar, kaça aldınız? Yamaha'nın sitesinde şu an 14950 lira yazıyor. Ne kadar indirim yaptılar bayiler acaba?
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ampulün modelini söyleyen arkadaşa teşekkür ederim.

Ben de Philips X-treme Vision H4 12V 60/55w almayı düşünüyordum kendi motoruma. Naked GT 250 var bende, aynı tip ampül kullanıyorlar.

H4 olarak geçen baya araştırdım;
"Osram Nightbreaker Plus" diyenler var, çok iyi diyorlar ama kısa sürede patlıyormuş.
"BOSCH PLUS90"'ı ısrarla tavsiye edenler var.
"Philips X-treme Vision"'u da tavsiye ediyorlar. İçlerinde ömrü uzun olanlardan birisiymiş bu da.

Bakalım, belki hepsinden alıp tek tek denerim. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Bu arada arkadaşlar, benim arkadaşımda MT-25 var. Farı birazcık yukarı kaldırmak istiyoruz. Ayarını nasıl yapabiliriz, hangi vidaları gevşetmek gerekiyor?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Yazın güzel havalarda haftasonu tur yapmak istiyorum. Çadır ve diğer malzemeleri koyabileceğim çantalar var mı MT-25 için?
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
11
Duke 250 bilmiyorum ama Duke 200 geçen sene az kalsın alıyordum. O zaman Inazuma da bakıyordum. Kesinlikle oturuş pozisyonu en rahatsız olandı baktıklarım arasında. Tek silindir olmazı benim gözümde dezavantaj dı. Sonra motor almaktan vazgeçmiştim. Tabi ta ki mt25 görene kadar. 3 günde motoru almış oldum. Benim gözümde mt-25 de tek eksiklik iyi bir lastiğin olmaması. Lastiği ise kesinlikle değiştirilmesi gerekiyor. Kampanya falan 600 liraya hal edebilirsin. 250cc için kaydırmalı debriyaj gereksiz bence. ABS tartışılır olabilir ama Duke 250 fiyat farkına bakmak lazım. Tasarım kişiden kişiye değişen birşey. Duke Benim bazen hoşuma gidiyor bazen değil. Ama oturuş pozisyonu rahatsız + tek silindir

Aydınlatıcı bir açıklama olmuş teşekkürler.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
10
Evet arkadaşlar dün yazmıştım.. ödemesini yaptım diye , bugün akşam üstü aleti teslim aldım..

dbop4p.jpg

5V4Jp5.jpg

0D8dbY.jpg

4lD4Y7.jpg

J2X1d5.jpg


bakalım güzel olacağına inanıyorum , çok keyifli alet..
herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst