Zararı olmasa koskoca yamaha mühendisleri kullanım kitapçığı oluşturup 7 bin deviri geçmeyin yazmazlardı diye düşünüyorum.Tabiki 1000 km boyunca 7 bin deviri geçtiği oluyor insanın ama top speed denemek için bir süre daha bekleyin bence.Zaten 170'e çıkınca hiç de keyifli olmadığını göreceksiniz.Çıkması uzun sürüyor ayrıca rüzgar çok ciddi derecede rahatsız ediyor ve savuruyor.
çift diş fırçası, gaz yağı ve motul c1 kullanıyorum.Merhabalar
Zincirinizi ne ile yoluyorsunuz? Memnun musunuz?
Walla ben motul c1 ve c4 kombinasyonu kullanıyorum? Ve 300 km bir yağlıyorum...
Arkadaşlar herkese merhaba.
araştırmalar sonucu en aktif konu bu forumda , ve 11 sayfanın tamamını okuyarak buraya geldim.
ABS den tutun plastik kalitesiz aksam'a kadar bir çok konuda fikirler belirtilmiş , olumsuz ve olumlu..
sonuç olarak kullanan arkadaşlarım menun bunu gördüm..
Bulgaristan göçmeniyim , MZ 151 vardı zamanında kullanırdım , şimdi ise dedemin Simson'u vararada biniyoruz..
30 yaşındayım 2005 yılından beri heryere arabayla gıdıyorum , motor hep istiyordum.. son dönemde babamında meraklanması ile araştırmaya girdim.
ve şu an bu hafta yada önümüzdeki hafta ilk fırsatta gidip inceleyip alıp aranıza katılmayı düşünüyorum..
Race Blu istemiyorum , internette koyu gri artık füme mi denir , o renk çok hoşuma gitti , bulunabilirliği nedir ?
Tam olarak istediğim renk bu..
https://areeya2.files.wordpress.com...mt125-eu-matt-grey-accessorizedstudio-001.jpg
kendi sitesinde sadece 2 renk veriyor Midnight Black ve Race Blu.. o yüzden soruyorum bu füme rengi bulmak kolay olurmu ? Bursa'dayım..
Hepinize , kazasız belasız sürüşler diliyorum , tekeriniz düz bassın görüşmek üzere..
Arkadaşlar herkese merhaba.
araştırmalar sonucu en aktif konu bu forumda , ve 11 sayfanın tamamını okuyarak buraya geldim.
ABS den tutun plastik kalitesiz aksam'a kadar bir çok konuda fikirler belirtilmiş , olumsuz ve olumlu..
sonuç olarak kullanan arkadaşlarım menun bunu gördüm..
Bulgaristan göçmeniyim , MZ 151 vardı zamanında kullanırdım , şimdi ise dedemin Simson'u vararada biniyoruz..
30 yaşındayım 2005 yılından beri heryere arabayla gıdıyorum , motor hep istiyordum.. son dönemde babamında meraklanması ile araştırmaya girdim.
ve şu an bu hafta yada önümüzdeki hafta ilk fırsatta gidip inceleyip alıp aranıza katılmayı düşünüyorum..
Race Blu istemiyorum , internette koyu gri artık füme mi denir , o renk çok hoşuma gitti , bulunabilirliği nedir ?
Tam olarak istediğim renk bu..
https://areeya2.files.wordpress.com...mt125-eu-matt-grey-accessorizedstudio-001.jpg
kendi sitesinde sadece 2 renk veriyor Midnight Black ve Race Blu.. o yüzden soruyorum bu füme rengi bulmak kolay olurmu ? Bursa'dayım..
Hepinize , kazasız belasız sürüşler diliyorum , tekeriniz düz bassın görüşmek üzere..
MT-25'in far ampulunun marka modeli, cinsi tam olarak nedir bir bilginiz var mı?
"Philips X-treme Vision H4 12V 60/55w" var üzerinde. Benim de yeni patladı "Osram Night Breaker Unlimited" ile değiştirmeyi düşünüyorum.
Ampulün patlaması garanti kapsamına girer mi? Bilgisi olan var mı?