KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
Boyum 183 cm, biraz iri kalıyorum üstünde bence bu motosiklet tam 178 cm boya sahip olanlar için, ama olsun ben yine de gayet memnunum, ben topcase sevmiyorum ya gerçekten hiçbir motorda da hoşuma gitmiyor, sırt çantası kullanıyorum ama ondan bile şuan hava daha sıcak değilken birşeyler taşıma insanı yoruyor gerçekten ve çok terletiyor, arka sele çanta alayım diyorum ama gerçekten çok uçuk fiyatı var saçmalamışlar yani, şuan böyle
benimde 1.82 bende rahatsızım sanki. test etmeden aldım ama umarım alışırım. sele biraz yüksek gibi öne doğru yük gidiyo sanki acaba gidon yükseltme aparatı var mı bu modellerde. taktıran var mı acaba? bide daha rodajda diye 7000 deviri geçmemeye çalışıyorum. alt devirler cansız gibi sizde de böylemi acaba?
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
benimde 1.82 bende rahatsızım sanki. test etmeden aldım ama umarım alışırım. sele biraz yüksek gibi öne doğru yük gidiyo sanki acaba gidon yükseltme aparatı var mı bu modellerde. taktıran var mı acaba? bide daha rodajda diye 7000 deviri geçmemeye çalışıyorum. alt devirler cansız gibi sizde de böylemi acaba?

Alışırsın, geçen hafta eğitim aldım bizim motorlar gerçekten virajlarda çok eğlenceli, aynen alt devirler cansız ama 6 binden sonra gayet kopuyor, tabi fazla çıkamıyorum şu rodaj bitse çok süper olacak, gidon yükseltme konusunda pek bir bilgim yok açıkçası, hastasıyım bu motorun, kalıplarını biraz daha 690'a yakın yapsalar çok daha süper olacak...
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar selam, arka çanta düşünenler için örnek olması açısından fotoğrafları paylaşıyorum.
Genel anlamda duke e gerçekten estetik olarak çanta yakıştıramıyorum ancak laptopumu sürekli yanımda taşımam gerekiyor. Motor çizmelerini de iş yerinde değiştirmem gerekiyor. Yağmurluk, disk kilidi felan da derken sırt çantası çok ağır oluyor ve insanın sırtı beli ağrıyor.
Çanta Demiri Ktm Duke Turkey grubundan bir arkadaşımızın kendi üretimi : 170 TL
Çanta : Shad Sh39 245 TL kargo dahil.

Çanta ne alıyor derseniz. Shark Speed R2 M beden kask, bilek korumalı eldivenler, Bering Yazlık mont L beden ve yağmurluk takımını rahat rahat alıyor. Ya da 15 inç bilgisayarı koyduğum sırt çantasını ve yağmurluk takımını beraber alıyor.

13230116_10154259728323856_3532746458956496754_n.jpg


13244789_10154259728423856_1368869580677927147_n.jpg


13240147_10154259728528856_4178670742348626344_n.jpg


13179404_10154253585878856_6425792465873803853_n.jpg
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
arkadaşlar arka çamurluk taktıran oldu mu bu arada bajaj pulsarın çamurluğu oluyormuş galiba.
dün azcık yağmur yağdı her yer çamur oldu:(
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
arkadaşlar arka çamurluk taktıran oldu mu bu arada bajaj pulsarın çamurluğu oluyormuş galiba.
dün azcık yağmur yağdı her yer çamur oldu:(

Direk takılamıyor zaten bir bağlantı parçası yaptırmak gerekiyormuş. facebook grubundan bir arkadaşa sormuştum ben de
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
arkadaşlar arka çamurluk taktıran oldu mu bu arada bajaj pulsarın çamurluğu oluyormuş galiba.
dün azcık yağmur yağdı her yer çamur oldu:(

ben şunu alıp taktım :
https://www.sahibinden.com/ilan/yed...ktm-duke-hugger-arka-camurluk-290734399/detay

duke 200-250 ve 390'ın arka maşalarında küçük farklar varmış. pakedin içinden çıkan vidalardan biri maşanın üst tarafındaki yuvaya küçük geldi. nalburdan uygun bir vida almak zorunda kaldım.

bir de bunu taktıktan sonra, sökmeden zinciri germek mümkün olmuyor aklınızda olsun. iki tane alyan vida var sökülecek. kolay iş gerçi.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
ben şunu alıp taktım :
https://www.sahibinden.com/ilan/yed...ktm-duke-hugger-arka-camurluk-290734399/detay

duke 200-250 ve 390'ın arka maşalarında küçük farklar varmış. pakedin içinden çıkan vidalardan biri maşanın üst tarafındaki yuvaya küçük geldi. nalburdan uygun bir vida almak zorunda kaldım.

bir de bunu taktıktan sonra, sökmeden zinciri germek mümkün olmuyor aklınızda olsun. iki tane alyan vida var sökülecek. kolay iş gerçi.

Hocam bu gp kompozit firmasının çamurluğu, pulsarın plastik parça 30, demir iç parça 35 toplamda 65 tl ye + bir de bağlantı parçasıyla çözülüyor. 200 TL bence çok fazla.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Hocam bu gp kompozit firmasının çamurluğu, pulsarın plastik parça 30, demir iç parça 35 toplamda 65 tl ye + bir de bağlantı parçasıyla çözülüyor. 200 TL bence çok fazla.

haklısınız, ben aldığımda biraz daha ucuzdu ama yine de çok fark var. pulsarın parçasının takılabildiğini duymuştum bunu almadan önce ama bağlantı parçasını nasıl uyduracağımı öğrenemediğimden bunu aldım gitti.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
haklısınız, ben aldığımda biraz daha ucuzdu ama yine de çok fark var. pulsarın parçasının takılabildiğini duymuştum bunu almadan önce ama bağlantı parçasını nasıl uyduracağımı öğrenemediğimden bunu aldım gitti.

13260208_10154260430008856_8569210460814051935_n.jpg

şöyle bir parçayla çözülüyormuş. Pulsar çamurluğunu sipariş ettim ben, geldikten sonra bağlantı parçasının resmini de alıp sanayide biy yerde yaptıracağım.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=ec29792d1a0b4d56f09daf1f1919fa56&oe=57DBEF2A
şöyle bir parçayla çözülüyormuş. Pulsar çamurluğunu sipariş ettim ben, geldikten sonra bağlantı parçasının resmini de alıp sanayide biy yerde yaptıracağım.

evet, bağlantı parçası budur. bana gelen de bu parça. yaptırabilirseniz, herhalde toplamda size yarı fiyatına malolur çamurluk. vakti olan bir tornacı ya da kaportacı, maşadan ölçüp biçerek 10 dakikada halleder sanırım.
 
Katılım
19 May 2016
Mesajlar
15
Arkadaşlar merhaba sıfır KTM DUKE 200 ile aranıza katılmış bulunmaktayım.İlk motorum bugün biraz turladım keyifliydi doğru tercih yaptığımı düşünüyorum.
Arka çanta takmayı düşünüyorum, bayide orjinal çanta seleye monte ediliyor körükle uzuyor ancak kumaş ve sadece kask sığıyor içine fiyat 600 tl dediler yurtdışı sitelerde 116 euro.
Tolga beyin fotolarındaki gibi birşey daha mantıklı görünüyor gerek orjinal çantanın artçı seleye takılması gerek kumaş oluşu negatif yönleri.
Birde givinin bağlantı aparatı var yaklaşık 370 tl gibi birde çanta maliyeti olacak tabi.
Tolga bey bağlantı aparatını edinebilmek için ne yapabiliriz, birde aparat kolay monte olabiliyormuş (kendimiz yapabilirmiyiz yoksa bir ustaya mı yaptırmak lazım ), her çantaya uyuyormu yoksa sadece shad sh 39 ile mi kullanılabiliyor.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar merhaba sıfır KTM DUKE 200 ile aranıza katılmış bulunmaktayım.İlk motorum bugün biraz turladım keyifliydi doğru tercih yaptığımı düşünüyorum.
Arka çanta takmayı düşünüyorum, bayide orjinal çanta seleye monte ediliyor körükle uzuyor ancak kumaş ve sadece kask sığıyor içine fiyat 600 tl dediler yurtdışı sitelerde 116 euro.
Tolga beyin fotolarındaki gibi birşey daha mantıklı görünüyor gerek orjinal çantanın artçı seleye takılması gerek kumaş oluşu negatif yönleri.
Birde givinin bağlantı aparatı var yaklaşık 370 tl gibi birde çanta maliyeti olacak tabi.
Tolga bey bağlantı aparatını edinebilmek için ne yapabiliriz, birde aparat kolay monte olabiliyormuş (kendimiz yapabilirmiyiz yoksa bir ustaya mı yaptırmak lazım ), her çantaya uyuyormu yoksa sadece shad sh 39 ile mi kullanılabiliyor.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Hocam merhabalar, öncelikle motorunuz hayırlı olsun kazasız belasız kullanın. Çanta demirini yolcu elciklerini çıkartıp takıyorsunuz. Montajı çok kolay . Motorun avadanlığından alyan ve tornavida çıkıyor zaten. Ben demiri 30 dk gibi bir sürede montajladım. Ama çantanın tablasının demire montajı da bir 30 dakika aldı. Demir her çantaya uyumlu, zaten montaj tablasını çantanın yanında veriyorlar. Eliniz tornavida tutuyorsa kendiniz yapabilirsiniz.
Çanta demirinin linki :

https://www.sahibinden.com/ilan/yed...-ktm-duke-canta-tasima-demiri-216239195/detay

Satan arkadaşımız Facebook Ktm Duke Turkey grubu üyesi. Grup üyelerine 150 TL den veriyor demiri. İzmirden kargoluyor, kargosu 15 TL tutuyor.
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
11
Çok can yakan bir durum biliyorum fakat aşağı yukarı zorunlu trafik sigortası tutarları ne kadar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst