Dikkat!! Ucuza motosiklet trafik sigortası içerir

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Konuyu netlestireyim çarşamba devir teslimi yapacağım. Anneme yapsam daha uygun çıkar mi bilgisi olan ?

Devlet bizi ne hallere sokuyor. Yazıklar olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öyle bir şey yok benim bildiğim. Zaten kusurlu olan kimse masraflar onun sigortasına kalıyor eğer bu dediğin doğruysa sigorta şirketleri hiçbir kazada hiçbirşekilde ücret ödemezler o zamanda sigorta yaptırmanın ne espirisi kalır.Vallahi plakayı söker gezerim yine yaptırmam öyle birşey varsa.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
289
Yeni aldigim sifir motosiklet icin en uygun fiyat axa 445 tl oldu.
Yas 32
Samsun
2015 honda msx 125
Yilbasinda arabama 560 liraya kasko yaptirip, 5 ay sonra trafik sigortasina 445 lira verince icim acidi. Bu memleketin insani bu kadar mi zengin diye dusundum. Yaziklar olsun diyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Bu zamlar böyle devam edecekse bende plakayı söküp öyle devam edicem 1050 de bana cıkardılar kasko yapıyoruz sanki kasko da 2000 tl istiyor :)
 

GKS

Katılım
16 May 2016
Mesajlar
18
Sigortacıyım bende, trafik-kasko yaptırmak isteyenlere yardımcı olurum.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Üstad
Ne lazımsa özelden soule göndereyim bi bak fiyata. Uygun olursa senden yapariz
 

GKS

Katılım
16 May 2016
Mesajlar
18
Üstad
Ne lazımsa özelden soule göndereyim bi bak fiyata. Uygun olursa senden yapariz

Yeni satış ise noter'den alınan gecici belgenin görüntüsünü mail yada whatsapptan yollamanız yeterli.
Yenileme ise Tc no, Plaka no ,ruhsat belge seri no bilgisi gerekli.

Alemdaroğlu Sigorta Acentemiz Pendik Çarşı'da Doğu Mah. Namık Kemal Cad. No:12 - Pendik - İstanbul
Acente Tel : 0(216) 390 73 98 - 0(216) 390 27 29
mail: [email protected]
Acil teklif almak için 0532 374 02 22.. her zaman yardımcı olurum.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
15
Hocam merhaba yaşim 28 10 senedir b ehliyetim var motor ehliyetini daha almadim haziran basinda motorumu alicam sonrada kursa yazilacam motor kuba superlight 200 tahmini bana nekadar bir sigorta cikar bide anadoludaki kaza riski dusuk illerden plaka cikartirsam daha dusuk olurmu neler yapmaliyim
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Hocam merhaba yaşim 28 10 senedir b ehliyetim var motor ehliyetini daha almadim haziran basinda motorumu alicam sonrada kursa yazilacam motor kuba superlight 200 tahmini bana nekadar bir sigorta cikar bide anadoludaki kaza riski dusuk illerden plaka cikartirsam daha dusuk olurmu neler yapmaliyim

ehliyetin kaç yıllık olduğu önemli değil, küçük illerde sigorta daha düşük çıkar.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Saray giderleri bunlar büyütülecek bişey yok, kendi insanını düzdükçe ihya olan başka bi yönetim göremeyiz.
Haram zıkkım olsun hükümete giden her kuruş. Devlete gitse içimiz yanmaz endişe etmeyin.
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
Bende sigortacıyım kadıköy tarafında teklif almak isteyen olursa beklerim en iyi teklifi araştırırz...
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Arabam için 2 kat fazla sigorta öderken motosikletim için 3 kat fazla ödedim, Özellikle motosikletlerde fahiş bir artış var. Sanki birileri motosiklet kullanıcı ve sektörünü kasıtlı hedef almış gibi. Ben hakkımı Helal etmiyorum zıkkım zehir olsun. Seneye bu fiyattan yaptırmamaya kararlıyım.
 

GKS

Katılım
16 May 2016
Mesajlar
18
Sigortacı olarak burayada özet bilgi geçiyim.
Hasarsızlık kademesi-Ruhsat sahibi yaşı ve bağlı olduğu ikametgahı Sigorta risk primini etkileyen faktörlerdir.
O yüzden aynı marka motoru kullanan X kişiye çıkan risk primi Y kişi ile aynı olmaz.
Piyasada trafik branşında sigorta kesen tüm şirketlerde risk primi birbirinden farklıdır.
Trafikte hasarsızlık kademeleri 4-5-6-7 dir.
4. basamak %0 indirim
7.basamak trafikteki son indirim kademesi olup %20 dir.
Ayrıca ruhsat sahibinn son satmış olduğu aracın hasarsızlık kademesi doğrudan egm ve tramer eşleşmesi sonucu yeni aldığı motorlu aracın hasarsızlık kademesi olur. buda hasarsızlık durumuna göre indirim yada artırım şeklinde kademe olarak çıkıp risk primine yansır.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Sigortacı olarak burayada özet bilgi geçiyim.
Hasarsızlık kademesi-Ruhsat sahibi yaşı ve bağlı olduğu ikametgahı Sigorta risk primini etkileyen faktörlerdir.
O yüzden aynı marka motoru kullanan X kişiye çıkan risk primi Y kişi ile aynı olmaz.
Piyasada trafik branşında sigorta kesen tüm şirketlerde risk primi birbirinden farklıdır.
Trafikte hasarsızlık kademeleri 4-5-6-7 dir.
4. basamak %0 indirim
7.basamak trafikteki son indirim kademesi olup %20 dir.
Ayrıca ruhsat sahibinn son satmış olduğu aracın hasarsızlık kademesi doğrudan egm ve tramer eşleşmesi sonucu yeni aldığı motorlu aracın hasarsızlık kademesi olur. buda hasarsızlık durumuna göre indirim yada artırım şeklinde kademe olarak çıkıp risk primine yansır.

merhaba size bir şey danışmak istiyorum. ben ikametimi memleketime aldırıp, plakayı 45 yaptım. önümüzdeki yıl ikametimi istanbula alırsam primi istanbula göre mi keserler yoksa acente isterse 45 plakaya göre kesebilir mi?
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
288
Hani buradada hangi sigorta firması hangi acenta olduğu bilgilerinide paylaşsaydınız çok daha faydalı olurdu...

Ergo dan yaptırdım. Motor babamın üstüne. Babam 53 yaşında. Kütahyada ikamet ediyorum. Daha önceden 1 ciddi kazası var arabayla. Genelde sigorta bitimine yakın benim telefonum verildiği için beni arıyorlar. Aradılar gelin konuşalım dediler. 105 liraya hallettik. Aksigortadan Chevrolet Captiva ya da 850 liraya yaptırdık.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
@gks
İlginiz alakanız için tesekkur ederim. Taksit imkanını ayarlasaydık sizden kesecektim. Hayırlısı.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
15
Sigortacı olarak burayada özet bilgi geçiyim.
Hasarsızlık kademesi-Ruhsat sahibi yaşı ve bağlı olduğu ikametgahı Sigorta risk primini etkileyen faktörlerdir.
O yüzden aynı marka motoru kullanan X kişiye çıkan risk primi Y kişi ile aynı olmaz.
Piyasada trafik branşında sigorta kesen tüm şirketlerde risk primi birbirinden farklıdır.
Trafikte hasarsızlık kademeleri 4-5-6-7 dir.
4. basamak %0 indirim
7.basamak trafikteki son indirim kademesi olup %20 dir.
Ayrıca ruhsat sahibinn son satmış olduğu aracın hasarsızlık kademesi doğrudan egm ve tramer eşleşmesi sonucu yeni aldığı motorlu aracın hasarsızlık kademesi olur. buda hasarsızlık durumuna göre indirim yada artırım şeklinde kademe olarak çıkıp risk primine yansır.

peki plakayı farklı ilden tescil ettirdik illa ikahmetgahıdamı almamız gerekiyor
 
Katılım
6 Mar 2012
Mesajlar
10
Vespa 150 'lik 2005 modele 1090TL sigorta çıktı motor ne kadar ki? Sigorta bu kadar çıkıyor mantıklı mı sizce?
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Arkadaşlar , ziraat sigortadan teklif alın , tahminimce en uygun prim ziraatte , ben yeni yaptırdım ,
Neredeyse Diğer tüm firmalardan teklif aldım , en uygun fiyat 400 küsür çıktı. Ziraatten 270 küsüre yaptırdım. Yaş 32 , Şehir bursa ,
bilginiz olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst