- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
Konuyu netlestireyim çarşamba devir teslimi yapacağım. Anneme yapsam daha uygun çıkar mi bilgisi olan ?
Devlet bizi ne hallere sokuyor. Yazıklar olsun.
Devlet bizi ne hallere sokuyor. Yazıklar olsun.