KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Merhaba arkadaşlar. Ağustos ortalarına doğru 2.el duke390 almayı planlıyorum. Öncesinde bazı sorularım olacak. 1) Ninja250r kullanıyorum ve titreşimin ne olduğunu arkadaşımın cbr250sine binince anladım. Özellikle gidon titresimi çok fazlaydı. Bu motosiklette tek silindir olmasndan ötürü bu denli titreşim varmı? 2) Kompresör benim motosikletimde yumuşak ve ani gelen bir gaz tepkisi yok. Yani trafikte kısa hızlanmalarda oturuşumu bozmadan ilerleyebiliyorum. Dukenin bu karakteristigiyle ilgilide bahsederseniz memnun olurum.

Titreşim gidonda belli belirsiz, eldiven takıyosan hissetmezsin bile. 8-9000 devirden sonra sağ ayaklıkta ciddi titreşim oluyor.

Torkunu nispeten düşük devirlerde verdiğinden, gaz tepkisi sert. Çevirdiğin gibi yiyor gazı. Bi de, 2015 ve sonrasında gaz kolu turunu 90'dan 77 dereceye düşürdüler; elin hassas değilse için dışına çıkar zaten amörtisörler sert tarafta.
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Titreşim gidonda belli belirsiz, eldiven takıyosan hissetmezsin bile. 8-9000 devirden sonra sağ ayaklıkta ciddi titreşim oluyor.

Torkunu nispeten düşük devirlerde verdiğinden, gaz tepkisi sert. Çevirdiğin gibi yiyor gazı. Bi de, 2015 ve sonrasında gaz kolu turunu 90'dan 77 dereceye düşürdüler; elin hassas değilse için dışına çıkar zaten amörtisörler sert tarafta.


Titreşim konusu cidden yeni serilerde baya az hissedilmiyor bile, bir de gaz kolu olayına gelince cidden dediğin gibi gaz kolu çok sertleşti ve ani tepkiler veriyor, eskiler yumuşak kullandım baya fark var.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Gidonda titreşim olmaması sevindirici benim için. Selede varmı peki rahatsz edici bir titreşim. En az 2 silindirli motosiklet kullanms birisi cevap verirse daha verimli olur
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Arkadaşlar motorunuzun üretim tarihi nerede yaziyor bilen varmıdır sıfır alacaģım kontrol etmek isterim.
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
95
Merhabalar...1-2 ay sonra aranıza katılmayı düşünüyorum. 16,500 e kadar ikinci alacağım...
duke 390 test ettim ve gerçekten çok beğendim.Gidişi olsun freni olsun yol tutuşu olsun.
Bana frenleri mt07 den bile daha iyi geldi sanki.
179 gördüm ve kesiciye girdi 173'e düşürdü :)
İkinci el alırken nelere dikkat etmeliyim görüşlerinizi bildirseniz teşekkür ederim .
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Gidonda titreşim olmaması sevindirici benim için. Selede varmı peki rahatsz edici bir titreşim. En az 2 silindirli motosiklet kullanms birisi cevap verirse daha verimli olur

Yenilerde sele yumuşak ve titreşim hissedilmiyor, çift silindir gibi bi rahatlık bekleme ktm duke tork makinası gücünü tek silindirden alır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

Arkadaşlar motorunuzun üretim tarihi nerede yaziyor bilen varmıdır sıfır alacaģım kontrol etmek isterim.

Alacağın bayii sor onlardaki dosyada yazmaktadır. KTM gönderdiği evraklarda var.
 
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
72
Arkadaşlar ben %80 ihtimal bu motoru alıyorum. Zorlamadan ve yağsız kalmadan motorumun silindir segmanlar falan dağıldı da tekrar yenileniyor serviste 3 ay sonra taksidi bitiyor kredi çekip bu motordan alıcam.

Az yakması atik torklu ve hızlı olması, şekli şemali yerinde olmasından kaynaklı kalitesi ve servislerinden dolayı almayı düşünüyorum

işte abs, debriyaj teknolojisi cart curt bunlarda iyi.

Geriye sele kalıyor. Artçım ile toplam 200 kiloyuz :) o yüzden bu motorda elimde kalmaz dimi
? max 100 falan yapıyoruz şehir içinde günlük 50-60km sürüş yapıyoruz rahatsız edici olurmu selesi 50-70km civarı ş.içi?

Olursa konfor sele taktırma şansım varmı? varsa kaça patlar bilgilendirirseniz sevinirim.

Bide 2015 modelinimi almalıyım çünkü bir kaç teknoloji var lastikler vs daha iyi yoksa 2013-2014'mü alsam daha ucuz diye?

Bütçede sorun yok fakat daha az ödemek iyidir yani daha sağlam ekipmana geçebiliriz :)
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar ben %80 ihtimal bu motoru alıyorum. Zorlamadan ve yağsız kalmadan motorumun silindir segmanlar falan dağıldı da tekrar yenileniyor serviste 3 ay sonra taksidi bitiyor kredi çekip bu motordan alıcam.

Az yakması atik torklu ve hızlı olması, şekli şemali yerinde olmasından kaynaklı kalitesi ve servislerinden dolayı almayı düşünüyorum

işte abs, debriyaj teknolojisi cart curt bunlarda iyi.

Geriye sele kalıyor. Artçım ile toplam 200 kiloyuz :) o yüzden bu motorda elimde kalmaz dimi
? max 100 falan yapıyoruz şehir içinde günlük 50-60km sürüş yapıyoruz rahatsız edici olurmu selesi 50-70km civarı ş.içi?

Olursa konfor sele taktırma şansım varmı? varsa kaça patlar bilgilendirirseniz sevinirim.

Bide 2015 modelinimi almalıyım çünkü bir kaç teknoloji var lastikler vs daha iyi yoksa 2013-2014'mü alsam daha ucuz diye?

Bütçede sorun yok fakat daha az ödemek iyidir yani daha sağlam ekipmana geçebiliriz :)

390 kullanıcısı olarak şunu net söyleyebilirim duke serisi solo kullanıma uygun bence. Artçı için tam bir işkence. Tabi bu artçısına göre de değişebilir ama bence artçı konforu yok gibi bir şey. Hergün o kmyi yapacaksanız daha rahat bir makinaya yönelmenizi tavsiye edebilirim.
 
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
72
390 kullanıcısı olarak şunu net söyleyebilirim duke serisi solo kullanıma uygun bence. Artçı için tam bir işkence. Tabi bu artçısına göre de değişebilir ama bence artçı konforu yok gibi bir şey. Hergün o kmyi yapacaksanız daha rahat bir makinaya yönelmenizi tavsiye edebilirim.

Hocam çok sevmiştim bu canavarı ama yapıcak bişi yok bir iki daha koyup CB500F alıyorum sadece sele rahatlığı ve biraz daha büyük hacimli diye.

Neyse sağlık olsun teşekkürler bilgi için bir şey öğrenmiş oldum.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
S.a arkadaslar yeni seri duke 390 ile araniza katildim. 90 kmde aldigim aletde gördüğüm tek sorun stop edince çalışmama durumu. Neye göre yapıyor henüz çözebilmiş değilim. Kafasına göre ya çalışıyor ya çalışmıyor.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
S.a arkadaslar yeni seri duke 390 ile araniza katildim. 90 kmde aldigim aletde gördüğüm tek sorun stop edince çalışmama durumu. Neye göre yapıyor henüz çözebilmiş değilim. Kafasına göre ya çalışıyor ya çalışmıyor.

Kendi kendine stop etmeyi mi diyon? Eğer oysa "neden stop ediyor?" sorusu ele alınmalı.

Stop sonrası çalıştırırken hafif gaz ver marşla birlikte. O da olmadı kontağı kapa aç öyle bas.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Kendi kendine stop etmeyi mi diyon? Eğer oysa "neden stop ediyor?" sorusu ele alınmalı.

Stop sonrası çalıştırırken hafif gaz ver marşla birlikte. O da olmadı kontağı kapa aç öyle bas.

Yok hocam kendi kendine stop etmiyor ben kapatırsam yada yolda stop ettirirsem farketmiyor. Hemen akabinde gaz vererekde vermeyerekte deniyorum. Nadiren tek marşta çokça, birden fazla kontagı kapat-aç-marş bas denememden sonra çalışıyor. Marş, motoru çeviriyor ama ateşlemiyor alet bazende kafasına göre bastığım gibi alıyor. Bir servise göstereceğim bakalım. Ek olarak kimi devirlerde delicesine bir tıkırtı geliyor, sanki deponun sol kısmından. Gözüme batan bir kaç gariplik var.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Yok hocam kendi kendine stop etmiyor ben kapatırsam yada yolda stop ettirirsem farketmiyor. Hemen akabinde gaz vererekde vermeyerekte deniyorum. Nadiren tek marşta çokça, birden fazla kontagı kapat-aç-marş bas denememden sonra çalışıyor. Marş, motoru çeviriyor ama ateşlemiyor alet bazende kafasına göre bastığım gibi alıyor. Bir servise göstereceğim bakalım. Ek olarak kimi devirlerde delicesine bir tıkırtı geliyor, sanki deponun sol kısmından. Gözüme batan bir kaç gariplik var.

Normal normal her duke 390 da bu var. Stop ettikten 3-4 sn sonra çalışır. Boşu boşuna servise gitme yani.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
ben de şöyle bi şey duydum, bu motor biraz tersine herkes giderken mersine. yani soğuk marş zart alıyo; ama sıcak marş öyle değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

bi süredir aklımda, manet alıp değiştiren oldu mu? nerden aldınız? ne kadara aldınız? turuncu renk manet ve pedal takımı almak istiyorum.
pedallar türkiye'de yok galiba, manetler ise fahiş fiyatlı ya da ucuzu varsa da ben bulamadım.

var mı böyle bi alışveriş/işlem tecrübesi olan?
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Normal normal her duke 390 da bu var. Stop ettikten 3-4 sn sonra çalışır. Boşu boşuna servise gitme yani.

ben de şöyle bi şey duydum, bu motor biraz tersine herkes giderken mersine. yani soğuk marş zart alıyo; ama sıcak marş öyle değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

bi süredir aklımda, manet alıp değiştiren oldu mu? nerden aldınız? ne kadara aldınız? turuncu renk manet ve pedal takımı almak istiyorum.
pedallar türkiye'de yok galiba, manetler ise fahiş fiyatlı ya da ucuzu varsa da ben bulamadım.

var mı böyle bi alışveriş/işlem tecrübesi olan?

Geçmişe dönük bir kaç yorum okudum. Gaz vermeden marşa basarsak çalışmıyor, çalışsın diye gaz açıncada boğuluyormuş alet çok az gaz verirsek hemen çalışıyor baya bi tekrar yaptım çalıştırma sorunu kalmadı gibi. ama bir devir aralığında abartılı derecede zırıltı geliyor bi yerinden sol depo yada göstergeden şüpheleniyorum.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
6
Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım. :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Geçmişe dönük bir kaç yorum okudum. Gaz vermeden marşa basarsak çalışmıyor, çalışsın diye gaz açıncada boğuluyormuş alet çok az gaz verirsek hemen çalışıyor baya bi tekrar yaptım çalıştırma sorunu kalmadı gibi. ama bir devir aralığında abartılı derecede zırıltı geliyor bi yerinden sol depo yada göstergeden şüpheleniyorum.

bu stop etme konusunda; yakıt aldığın yeri değiştir dene bi de. ben "shell performans" aldım ilk zamanlar ve stop etme olayı oluyodu. duracam veya yavaşlayacam, debriyajı çektiğim gibi motor sönüyodu bazen. opetten almaya başladım, daha hiç stop etme olmadı (2 ay, 1500km).

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım. :)

elin hassas değilse başlama 390'la. gerçi benim de ilk motorum; ama 1. viteste gaza çok ani tepkiler veriyo.
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım. :)

Başlangıç için duke 390 yanlış olabilir duke 250 olabilir.


STOP ETME Konusu gelirsek motoru yanlışlıkla durdurursanız hemen çalışmaz normal biraz bekletiyor, normaldir, giderken kendi kendine duruyosa bir şeyler var demektir.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
arkadaşlar merhaba..
eski bir shadow spirit kullanıcısı olarak gıttım spormoto ya duke 390 kullandım ve hasta oldum:) gidişi enfes duruşu süper..
buyuk motordan sıkıldım cc kucultmek amaçlı siparişi verdim bu cuma kısmetse elimde olucak:)
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Stop etme sorunu venim elimin ayarındandı alışınca sorun kalmadı. @ waffen hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst