- Katılım
- 25 Nis 2016
- Mesajlar
- 571
Öyle video paylaşma böyle paylaşma kötü ornek olursun vs.ciler. izlemeyin kardeşim, size aynısını yapın diyen mi var? Kafa dengi motorcu gordummu bende gazi acıyorum elemanda açıyor, sonra selamlasip, tesekkur edip kendi yolumuza devam ediyoruz. Apacilikse kendime. Amma ego var millette.