Pek tarzım değil ama sağ şeritte ki kardeşime buralardaysa selam olsun... :)

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Öyle video paylaşma böyle paylaşma kötü ornek olursun vs.ciler. izlemeyin kardeşim, size aynısını yapın diyen mi var? Kafa dengi motorcu gordummu bende gazi acıyorum elemanda açıyor, sonra selamlasip, tesekkur edip kendi yolumuza devam ediyoruz. Apacilikse kendime. Amma ego var millette.
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Bilmeden bir yere oooo nasıl geçtim onu oley yuppi falan mı yazmışım anlamadım ki ? :)Herkes kendi parası ile alıyor motosikleti hayırdır senin bir sıkıntın mı var, kim kimi koparıyor kendi payının... :cherry: Dostum video da bir hava atma söz konusu yok, ama illaki maddi durumlar ile birine yürümek istiyorsan ben ticaret odası başkanı değilim.

dostum bırak takılma o arkadasın motorlara karsı bı kini var bende ducati 696 almak ıcın actıgım baslıktata ogrencı goygoyu yapan tipe bak tarzında konusmustu fazla takılmamak gerek komplekslı bırısı anlasılan :D
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
dostum bırak takılma o arkadasın motorlara karsı bı kini var bende ducati 696 almak ıcın actıgım baslıktata ogrencı goygoyu yapan tipe bak tarzında konusmustu fazla takılmamak gerek komplekslı bırısı anlasılan :D

':D' aynen moruk, baya bir içerlemişsin ya üzme beni.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forum da nam yapmak isteyen arkadaşlara sesleniyorum bir video attıktan sonra onu silerseniz videodan alacağınız potansiyel ilginin kat ve kat fazlasını almanız söz konusu. :cherry: Güzel ve düşünceli yorum yapan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum, aksine yorum yapan diğer arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum ama birine içtenlikle diğerine piçtenlikle. :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynısı benimde başıma geldiği için artık bu forumda video paylaşmıyorum. çünkü hakikaten videodan çok; laf sokma yarışı yapan eziklerle dolu bu forum.

bu sebeple ne video paylaşıyorum , nede bu foruma mümkün olduğu kadar az yorum yapma kararı aldım.
yani bu forumda kıskananlar çok fazla özellikle ergen baba parası ile motosiklet alıp çok bilmişler var bu forumda bu sebeple koy gitsin . ben kendi youtube kanalımdaki 2 ayda 1675 abonem ile mutlu mesut paylaşmaya devam ediyorum videolarımı. burdan tüm abonelerime selam olsun !
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
aynısı benimde başıma geldiği için artık bu forumda video paylaşmıyorum. çünkü hakikaten videodan çok; laf sokma yarışı yapan eziklerle dolu bu forum.

bu sebeple ne video paylaşıyorum , nede bu foruma mümkün olduğu kadar az yorum yapma kararı aldım.
yani bu forumda kıskananlar çok fazla özellikle ergen baba parası ile motosiklet alıp çok bilmişler var bu forumda bu sebeple koy gitsin . ben kendi youtube kanalımdaki 2 ayda 1675 abonem ile mutlu mesut paylaşmaya devam ediyorum videolarımı. burdan tüm abonelerime selam olsun !

bence, biri ya da birilerinin densiz yorumları için, gereksiz bir karar. Biz belki, izlemekten memnuniyet duyuyoruz videolarınızı? Netice de burası ne forumu ve elbetteki herhangi bir kanal aracılığı ile videonuzu forumdaşlarla paylaşmak istemek kadar doğal birşey yok.

Benimde, abonesiz bir youtube hesabım var, motosiklet üzerine resimleri arka arkaya ekleyip ,ardına bir müzik koyup bir video yaptım.Burda da paylaştım. O zamanda böyle densiz bir yorum gelmişti.

Hani nerde forum kültürü ? Hani nerede saygı ? Konu gereksizse zaten moderatörler gereğini yapar.
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
126
Neymiş efendim sen gitmiyormuşsun R1 gidiyormuş. Ya çok afedersiniz ama böyle salakça bir mantık olabilir mi? Sen nefes almıyorsun akciğerlerin nefes alıyor. Sen düşünmüyorsun beynin düşünüyor o zaman? Arkadaşın misler gibi bir sürü motoru var. Suzuki'si de var, KTM'si de var, Yamaha'sı da var. Bu ne çekememezlik arkadaş.

Tekerin düz bassın güzel kardeşim. Sen bu kekolara bakma. Paylaşabildiğin kadar paylaş. Burada bir sürü motovlog kanalı reklamını yapıyor salak salak kimse sesini çıkarmıyor. Ama bu motor yüksek CC ya çekemedi beyefendiler/hanımefendiler. Yazık. Fesatlığın bu kadarı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst