Paketçi İle Kafa Kafaya Çarpıştık!

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Selamlar Mt Ahalisi. Başımdan geçen değişik olayı anlatacağım.

Bugün saat 2 sıralarında Ege Üniversitesi Hastanesi'nin önündeki kavşaktan dönmekteydim. U dönüşümü bitirdikten sonra Garanti bankasının önünde sağ şeritte 20-25 km hızla ilerliyordum. Sağ tarafımda büyük minibüslerden ilerliyordu ve o da aşağı yukarı benimle aynı hızlardaydı. Trafik de oldukça yoğundu, aralardan geçmelik bir durum yoktu.

O anda arabaların arasından ters yönde(!) ilerleyip karşıya geçmeye çalışan bir paketçi, servis minibüsünün önünden yaklaşık 10-15 km hızla fırladı. Frene asıldım fakat zaten önüme çıktığı anda aramızda 1-1 buçuk metre mesafe vardı. Kaçınılmaz son: kafa kafaya çarpıştık.

O anı tam hatırlamıyorum ama arkamda seyreden arkadaşım ayaklarımın motosikletin önüne geldiğini ve sağ tarafa yapıştığımı söyledi. Kalktım ve o anki sinirle paketçiye çıkıştım. Servis aracı yerine binek otomobil olsaydı muhtemelen paketçiyi görecek ve duracaktım.

Sonuç: ön tekerlek yaklaşık 30 derece sağa döndü; ön teker mili ve ön mesnet değişti. Sağ bacağımda avuç içi kadar morluk.

Bu arada önceki endurolarımdan birinde ağaca kafadan girmem ve bugünkü olay sonrasında bu değişenler dışında motor sapasağlam. Motoru aldığım 3 ay içerisinde enduroda 4 kere ve yolda 1 kere düşmem sonucunda çok ufak şeyler dışında hiçbir masrafım olmadı. İsim vermeyeceğim ama bu özellikle birine gelsin.(Telike):mrgreen:
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Geçmiş olsun. Ben bu tarz yüksek araçların yanından yada arasından geçerken baya duruyorum,korna çalıyorum. Bizim memlekette insanlar direk yola atladığı için daha kötü bir kaza olmasın diye.

arazide düşmek sorun değil hatta bence zevkli çamurun tadına bakıyorsun :) fakat yol için aynısını diyemeceğim. Tekrardan geçmiş olsun.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

geçmiş olsun.. Tahmin edebiliyorum o an ki hissiyatı özellikle kafa kafaya bir motosiklet ile çarpışmak..

Şehir içinde, cg li bir vatandaş , araç aralarından seyralıp, arkama geldi, bir süre arkamdan sürdü.Sonra yollar ayrıldı,ben ara sokağa girdim ve... tam dört yolda,karşıdan karşıya geçeceksen kontrol ettim, yaldır yaldır gelmekte olan vatandası gördüğümde,frenledim. O beni, farketmedi,kornaya bastım öyle farketti..Ancak ben durmuşken, o hızla bana dogru odaklandı ve resmen üzerime sürerek Ön çamurlugu, bana çarptı :mrgreen:

ikimiz de düşmek üzereydik :silent:

bu da böyle bir anımdı.

Kazasız belasız
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Geçmiş olsun. Ben bu tarz yüksek araçların yanından yada arasından geçerken baya duruyorum,korna çalıyorum. Bizim memlekette insanlar direk yola atladığı için daha kötü bir kaza olmasın diye.

arazide düşmek sorun değil hatta bence zevkli çamurun tadına bakıyorsun :) fakat yol için aynısını diyemeceğim. Tekrardan geçmiş olsun.

Teşekkürler. Evet arazi işin pembe tarafı, hatta düşmek çoğu zaman çok eğlenceli oluyor :)

gecmis olsun kazanin nerden gelcegi belli olmuyor gercekten ...

Teşekkür ederim, evet malesef öyle..

Merhaba,

geçmiş olsun.. Tahmin edebiliyorum o an ki hissiyatı özellikle kafa kafaya bir motosiklet ile çarpışmak..

Şehir içinde, cg li bir vatandaş , araç aralarından seyralıp, arkama geldi, bir süre arkamdan sürdü.Sonra yollar ayrıldı,ben ara sokağa girdim ve... tam dört yolda,karşıdan karşıya geçeceksen kontrol ettim, yaldır yaldır gelmekte olan vatandası gördüğümde,frenledim. O beni, farketmedi,kornaya bastım öyle farketti..Ancak ben durmuşken, o hızla bana dogru odaklandı ve resmen üzerime sürerek Ön çamurlugu, bana çarptı :mrgreen:

ikimiz de düşmek üzereydik :silent:

bu da böyle bir anımdı.

Kazasız belasız

Teşekkürler. Valla o an hiçbir şey hissetmedim :)

Ucuz atlatmışsınız, geçmiş olsun. Neyse ki düşmemişsiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst