- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Mt Ahalisi. Başımdan geçen değişik olayı anlatacağım.
Bugün saat 2 sıralarında Ege Üniversitesi Hastanesi'nin önündeki kavşaktan dönmekteydim. U dönüşümü bitirdikten sonra Garanti bankasının önünde sağ şeritte 20-25 km hızla ilerliyordum. Sağ tarafımda büyük minibüslerden ilerliyordu ve o da aşağı yukarı benimle aynı hızlardaydı. Trafik de oldukça yoğundu, aralardan geçmelik bir durum yoktu.
O anda arabaların arasından ters yönde(!) ilerleyip karşıya geçmeye çalışan bir paketçi, servis minibüsünün önünden yaklaşık 10-15 km hızla fırladı. Frene asıldım fakat zaten önüme çıktığı anda aramızda 1-1 buçuk metre mesafe vardı. Kaçınılmaz son: kafa kafaya çarpıştık.
O anı tam hatırlamıyorum ama arkamda seyreden arkadaşım ayaklarımın motosikletin önüne geldiğini ve sağ tarafa yapıştığımı söyledi. Kalktım ve o anki sinirle paketçiye çıkıştım. Servis aracı yerine binek otomobil olsaydı muhtemelen paketçiyi görecek ve duracaktım.
Sonuç: ön tekerlek yaklaşık 30 derece sağa döndü; ön teker mili ve ön mesnet değişti. Sağ bacağımda avuç içi kadar morluk.
Bu arada önceki endurolarımdan birinde ağaca kafadan girmem ve bugünkü olay sonrasında bu değişenler dışında motor sapasağlam. Motoru aldığım 3 ay içerisinde enduroda 4 kere ve yolda 1 kere düşmem sonucunda çok ufak şeyler dışında hiçbir masrafım olmadı. İsim vermeyeceğim ama bu özellikle birine gelsin.(Telike):mrgreen:
Bugün saat 2 sıralarında Ege Üniversitesi Hastanesi'nin önündeki kavşaktan dönmekteydim. U dönüşümü bitirdikten sonra Garanti bankasının önünde sağ şeritte 20-25 km hızla ilerliyordum. Sağ tarafımda büyük minibüslerden ilerliyordu ve o da aşağı yukarı benimle aynı hızlardaydı. Trafik de oldukça yoğundu, aralardan geçmelik bir durum yoktu.
O anda arabaların arasından ters yönde(!) ilerleyip karşıya geçmeye çalışan bir paketçi, servis minibüsünün önünden yaklaşık 10-15 km hızla fırladı. Frene asıldım fakat zaten önüme çıktığı anda aramızda 1-1 buçuk metre mesafe vardı. Kaçınılmaz son: kafa kafaya çarpıştık.
O anı tam hatırlamıyorum ama arkamda seyreden arkadaşım ayaklarımın motosikletin önüne geldiğini ve sağ tarafa yapıştığımı söyledi. Kalktım ve o anki sinirle paketçiye çıkıştım. Servis aracı yerine binek otomobil olsaydı muhtemelen paketçiyi görecek ve duracaktım.
Sonuç: ön tekerlek yaklaşık 30 derece sağa döndü; ön teker mili ve ön mesnet değişti. Sağ bacağımda avuç içi kadar morluk.
Bu arada önceki endurolarımdan birinde ağaca kafadan girmem ve bugünkü olay sonrasında bu değişenler dışında motor sapasağlam. Motoru aldığım 3 ay içerisinde enduroda 4 kere ve yolda 1 kere düşmem sonucunda çok ufak şeyler dışında hiçbir masrafım olmadı. İsim vermeyeceğim ama bu özellikle birine gelsin.(Telike):mrgreen: