Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
en iyi yağ kullanmışlar....Castrol Racing....Bende aynı yağ, hem Hornet 600'üme 5 yıldır, hem de 2 bakımdır 500R da kullanıyorum, sıkıntı yok (bu ara 10w-50, full sentetik bi yağdır)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Ben e-Bay'dan CBR500R'ıma LeoVince GP Corsa full system aldım (boğazdan komple). Bence Tiger-miger hikaye. Bütçe uygunsa 500R kullanıcılarına şiddetle tavsiye ederim...

takınca görüşelim bakalım tabi fiyat/fayda oranını bende merak ediyorum. BU benim ara motorum olcağından çok full sistem falan olaylarına girmiyorum. 650f veya 600rr alınca zaten yapılı olacak büyük ihtimal.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
takınca görüşelim bakalım tabi fiyat/fayda oranını bende merak ediyorum. BU benim ara motorum olcağından çok full sistem falan olaylarına girmiyorum. 650f veya 600rr alınca zaten yapılı olacak büyük ihtimal.

Hay-hay....yalnız LeoVince ile Tiger'i aynı teraziye bile koyma derim....500R benim başlangıç/ara motorum değil 4 silindir makinamın yanına ufak ve kullanışlı diye aldım...:bounce:
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
178
Selam sizce inazuma f mi yoksa 500r mi
Suan en cok begendigim touringimsi ss karisimi 2 motor bu

250-500cc farki onemli degil bizim tur hizimiz ortalama 90-100 dur

500r absli bu bir arti bunun haricinde ne dersiniz?
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
Selam sizce inazuma f mi yoksa 500r mi
Suan en cok begendigim touringimsi ss karisimi 2 motor bu

250-500cc farki onemli degil bizim tur hizimiz ortalama 90-100 dur

500r absli bu bir arti bunun haricinde ne dersiniz?

Aradaki fiyat farkı çok ciddi... İlla ikisi arasında kalsam CBR500R alırdım (ikisinide inceledim kullanmadım)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Aradaki fiyat farkı çok ciddi... İlla ikisi arasında kalsam CBR500R alırdım (ikisinide inceledim kullanmadım)

çok az da olsa inazuma kullandım. senin yerinde olsam ikisini mukayese etmezdim. cbr250 mi inazuma f mi diye mukayese ederdim. Cbr ın gidonunu yükseltebilirsin ek bir maliyet- aparat gerekmeden. Hem daha az yakar hemde daha seri gidersin. yedek parça ve ikinci elinde avantajın olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

takınca görüşelim bakalım tabi fiyat/fayda oranını bende merak ediyorum. BU benim ara motorum olcağından çok full sistem falan olaylarına girmiyorum. 650f veya 600rr alınca zaten yapılı olacak büyük ihtimal.

Arkdasım ben işe 250r la gidip geliyorum tiger takılı inan 500ü aramıyorum o ses adama yetiyor. 500 ü egzoz gelince çıkarcam artık. Uygun fiyata geldi hemen aldım 500r ı 5 ayda 1200 km belki yaptım. 250 ile 6.000km oldu. Havalar iyi gitse 10.000 olcak. ayda 2.000 temiz benim.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
çok az da olsa inazuma kullandım. senin yerinde olsam ikisini mukayese etmezdim. cbr250 mi inazuma f mi diye mukayese ederdim. Cbr ın gidonunu yükseltebilirsin ek bir maliyet- aparat gerekmeden. Hem daha az yakar hemde daha seri gidersin. yedek parça ve ikinci elinde avantajın olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------



Arkdasım ben işe 250r la gidip geliyorum tiger takılı inan 500ü aramıyorum o ses adama yetiyor. 500 ü egzoz gelince çıkarcam artık. Uygun fiyata geldi hemen aldım 500r ı 5 ayda 1200 km belki yaptım. 250 ile 6.000km oldu. Havalar iyi gitse 10.000 olcak. ayda 2.000 temiz benim.

90-100km/h ortalama hızda cbr500-inazuma dan daha az yakıyor, 500r yedek parça fiyatları İnazumadan çok dah ucuz ve bence en ön önemlisi 500r da hiçbir kronik sıkıntı yok...:bounce:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
90-100km/h ortalama hızda cbr500-inazuma dan daha az yakıyor, 500r yedek parça fiyatları İnazumadan çok dah ucuz ve bence en ön önemlisi 500r da hiçbir kronik sıkıntı yok...:bounce:

Japon mühendis abiler işi bildiğinden inazumanın normalden fazla olan ağırlığını dengelemek ve gaza bastığında tekerleğe tork gitmesi için şanzımanı kısa oranlı yapmış. Zaten 250cc ye avrupa, japonya falan bizim gibi uzun yol motoru olarak da kullanmadığından sıkıntı yok. Ama 250 cc motorun 100 km de 7500 devir çevirdiğini görünce ben hayal kırıklığı yaşamıştım. 125-150 cc ile aynı devirde gidiyor. sonra inazuma çok yakıyor.


İnazumanı şase tam 400cc lik bir şase. 45 hp bir motoru olsaydı kusursuz olurdu. mal kaliteli çünkü
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
90-100km/h ortalama hızda cbr500-inazuma dan daha az yakıyor

Doğru olabilir, aynı tempoda Cbr 250 1 litre kadar daha az yakıyor çünkü.

500r yedek parça fiyatları İnazumadan çok dah ucuz

Doğru, Suzuki Japonlar içinde Kawasaki ile yarışıyor.

ön önemlisi 500r da hiçbir kronik sıkıntı yok...:bounce:

Inazuma'da benim bilmediğim kronik bir sıkıntı mı var ? Sizin 500r kaç km'ye geldi bilmiyorum ama ben 30küsür binde periyodik bakımla Inazuma'yı sıfır sorunsuz sattım, Sirkeci'de kuryelik yapan bir abim 112.binde bakımlarını kendi yaparak gelmiş.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
178
Cbr500r gidon ucretsiz aparatsiz yukseltiliyor dediniz nasil yapiliyor?

Bide cbr500r vites gostergesi yok
Sonradan takilan aparatlardan takilabilirmi? Benim icin olmazsa olmaz
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Cbr500r gidon ucretsiz aparatsiz yukseltiliyor dediniz nasil yapiliyor?

Bide cbr500r vites gostergesi yok
Sonradan takilan aparatlardan takilabilirmi? Benim icin olmazsa olmaz

250 için demiştim. ama bakarım 500 e de çok binmedğimden hatırlamıyorum :) bu arada zaten yüksek 500r ın gidonu



---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------


vites göstergesi alıp taktırabilirsin.
 
Katılım
10 Nis 2016
Mesajlar
110
Yeni yasaya göre a2 ehliyetliler bunu kullanabilir mi arkadaşlar sitesinde 46 hp yazılmış ama 47.6 hp diyenlerde var ehliyet yasasına göre 35kw yani 47 hp yi geçmecek???
 
Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
10
yan ve arka çanta uygulayan varsa foto yükleyebilir mi ben de düşünüyorum ama nasıl durur hiçbir fikrim yok.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam gunude cbr500r aldık. Şimdi bodrumda mahsur kaldım. İst nasıl gideceğim üzerimde kiralık araç ve cbr 500 oldu😞😞
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
yan ve arka çanta uygulayan varsa foto yükleyebilir mi ben de düşünüyorum ama nasıl durur hiçbir fikrim yok.......

Siz de benim kafadansınız :)

Eski kasa ama
GIVI-PLX1119-CBR-500R-YAN-cANTA-TAsIYICI-122022140420152.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pulsardan sonra Mercedes gibi gelmiştir...:)

Viraj alışları pulsardan sonra ferrari gibi geldi ne mercedesi ama amortisör böyle mi sert olur arkadaş, Benim bulundugum yer sanayi asvalt çok güzel bu yüzden belli aralıklar ile küçük kasisler var araba ile 80 ile giriyorum tıs tıs ediyor pulsar ile 60-70 az popo hareket ediyor yerinden kalkmıyor ama , CBR ile 30 ile giriyorum bir karış zıplatıyor :( Bu nasıl amortisör çok sert alet ..

Ama alet 10 numara 5 yıldız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst