- Katılım
- 5 Nis 2006
- Mesajlar
- 527
en iyi yağ kullanmışlar....Castrol Racing....Bende aynı yağ, hem Hornet 600'üme 5 yıldır, hem de 2 bakımdır 500R da kullanıyorum, sıkıntı yok (bu ara 10w-50, full sentetik bi yağdır)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------
Ben e-Bay'dan CBR500R'ıma LeoVince GP Corsa full system aldım (boğazdan komple). Bence Tiger-miger hikaye. Bütçe uygunsa 500R kullanıcılarına şiddetle tavsiye ederim...
takınca görüşelim bakalım tabi fiyat/fayda oranını bende merak ediyorum. BU benim ara motorum olcağından çok full sistem falan olaylarına girmiyorum. 650f veya 600rr alınca zaten yapılı olacak büyük ihtimal.