ben normaldir die düşünmüştüm daha motor 6 km de üzüldüm simdi plakada yok servisle ugrasıcam sımdı![]()
Üzülecek kafaya takacak bişey değil, benimki de yapıyo nadiren, 500 rodaj bakımında söyleyecem, muhtemelen rölanti ayarından. İstersen 500ü beklemeden götür yaptırt benim bakıma çok az kaldı, bakımda zaten gözden geçirilecek hepsi. Yıllar önce Ybr125i aldığım gün düşük rölanti ayarından stop edip duruyodu, servise gitmeye üşenip mahalledeki eski yamaha yetkili servisi olan motorcuda yaptırtmıştım
Son düzenleme:
