Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Rodaj bakımını yaptırdım. Baymoto acıbademde. Komple elden geçti. Yağ olarak motul 5100 15w50 kullandım ve motorun vites geçişleri inanılmaz fark etti.

Yağı kendin mi götürdün? demek ki istediğin yağı koydurabiliyormuşsun. ;) Vites geçişleri o kadar sıkıntılı mıydı yav, benim öyle büyük bir sıkıntım yok vites geçişlerinde. Ama madem istediğin yağı koydurdun ve çok fark etti diyorsun ben de senin gibi yapıp aynı yağı götüreyim yanımda ya da servis de mi var ordan onu koydurtayım.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Biraz dişliydi, ben baya dikkatli dinliyorum motorumu, ondan oldu sanırım :) şu an kaymak desek yeridir. Evet bu sefer bir şey demediler. Ekrem abinin selamını götürdük ondandır herhalde ;)) direkt verdim ustaya döndü bana en iyi seçimi yapmışsın dedi.

Abi numaranı versen de seni de gruba eklesek yahu bir de :)?
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Biraz dişliydi, ben baya dikkatli dinliyorum motorumu, ondan oldu sanırım :) şu an kaymak desek yeridir. Evet bu sefer bir şey demediler. Ekrem abinin selamını götürdük ondandır herhalde ;)) direkt verdim ustaya döndü bana en iyi seçimi yapmışsın dedi.

Abi numaranı versen de seni de gruba eklesek yahu bir de :)?

Tamam ben de yazdım motul'u bi kenara kısa bi süre sonra ben de gidecem bay-motoya yanımda götüreyim ben de, Ekrem bey'in selamıyla :) Bu arada motul'u nerelerde bulabiliriz her yerde var mı? Bu arada ben de dikkatli dinliyorum, dikkatsiz motor sürülmez ki zaten ;) :) Boş vitesi buldurmak filan biraz daha kolayladı mı mesela?

Ya o grup işlerine filan beni sokmayın be kardeş, ne face'im var, ne twitter'ım whatsapp'ten eşime bile yazmak işkence gibi geliyor bana. İribat kurmak isterseniz buradan öm ya da blogdan yorumla kurabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Hangi motorlar arasında kararsız kaldın diğerlerinden ney hoşuna gitmedi de vazgeçtin
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar merhaba,
Bende aranıza Kocaeli'nden katılacağım. 1 aydan beri o mu bu mu diye araştırırken en son Pulsar 150NS'te karar kıldım. Bayi açıksa yarın sipariş vereceğim.
İlk motosikletim olacak, en son 8-9 sene önce Mobylette Super 52 kullanmıştım. Şimdi renkte kararsız kaldım. Bayide hazır mavi renk vardı. Hangi rengi tavsiye edersiniz?

Kazasız, hayırlı sürüşler.

Zevkler ve renkler kişiye göre değişir sen hangini beğeniyorsan onu al bence.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Tamam ben de yazdım motul'u bi kenara kısa bi süre sonra ben de gidecem bay-motoya yanımda götüreyim ben de, Ekrem bey'in selamıyla :) Bu arada motul'u nerelerde bulabiliriz her yerde var mı? Bu arada ben de dikkatli dinliyorum, dikkatsiz motor sürülmez ki zaten ;) :) Boş vitesi buldurmak filan biraz daha kolayladı mı mesela?

Ya o grup işlerine filan beni sokmayın be kardeş, ne face'im var, ne twitter'ım whatsapp'ten eşime bile yazmak işkence gibi geliyor bana. İribat kurmak isterseniz buradan öm ya da blogdan yorumla kurabilirsiniz.

Boş vitesi bulmak ilk 50 km de yaşadığım bir sorundu yahu sadece :) şimdi şakır şakır o konuda. Ben hasanpaşadaki motomaxte buldum. 7100 de deneyebilirsiniz ancak tam sentetik imiş 7 serisi. Ben yarı sentetik olan 5100 ü koydum, bizim motorlara yarı sentetik bir tık daha iyi oluyormuş diye duydum. Daha yüksek makinalarda tabi ki 7100 serisi tercih ederim umarım :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Boş vitesi bulmak ilk 50 km de yaşadığım bir sorundu yahu sadece :) şimdi şakır şakır o konuda. Ben hasanpaşadaki motomaxte buldum. 7100 de deneyebilirsiniz ancak tam sentetik imiş 7 serisi. Ben yarı sentetik olan 5100 ü koydum, bizim motorlara yarı sentetik bir tık daha iyi oluyormuş diye duydum. Daha yüksek makinalarda tabi ki 7100 serisi tercih ederim umarım :)

Peki servis ne yağı koyuyormuş tam olarak bu konuda bilgi var mı? Sorabildin mi? Şundan soruyorum nasılsa 2500'de yağı değişecem o zaman motul alıp kendim koyarım diye düşündüm.Bu arada motomax kaça satıyormuş motulü 2 litre aldın sanırım.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Arkadaşlar pulsar 200ns ile 150ns aynı grenajamı sahip? Benim bildigim 200ns in 150ns göre farkları şunlar:
-Daha geniş lastik ebadı
-Enjeksiyon
-50cc Daha büyüm motor
-Su soğutma
Başka fark varmı, sizce 2 bin Tl bu farklara değer mi?
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Peki servis ne yağı koyuyormuş tam olarak bu konuda bilgi var mı? Sorabildin mi? Şundan soruyorum nasılsa 2500'de yağı değişecem o zaman motul alıp kendim koyarım diye düşündüm.Bu arada motomax kaça satıyormuş motulü 2 litre aldın sanırım.

Hayır, 1 litre bizim yağ kapasitemiz. 35 tl verdim. Tam yetti. Servis bay moto castrol koyuyor 15w50, kötü bir yağ değil ancak motul 1 adım önde diyorlar. Yabancı sitelerden araştırmam böyle gösterdi.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar pulsarla 200ns ile aynı grenajamı sahip 150ns? , . Yani pulsarın 150ns göre farkları şunlarmı?
-Daha geniş lastik ebadı
-Enjeksiyon
-50cc Daha büyüm motor
-Su soğutma
Başka fark varmı, sizce 2 bin Tl bu farklara değer mi?

arka fren de disk. 7 hp güç ve 5,3 nm fazladan tork da var tabii. ;)
Pulsar 200ns'i 250cc motorlarla kıyaslarmak lazım fiyatını değerlendirmek için kanımca.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Arkadaşlar pulsar 200ns ile 150ns aynı grenajamı sahip? Benim bildigim 200ns in 150ns göre farkları şunlar:
-Daha geniş lastik ebadı
-Enjeksiyon
-50cc Daha büyüm motor
-Su soğutma
Başka fark varmı, sizce 2 bin Tl bu farklara değer mi?

İlk motorun olacaksa 150 seni rahaaaat rahat tatmin eder. Boyutları tamamen aynı
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Hayır, 1 litre bizim yağ kapasitemiz. 35 tl verdim. Tam yetti. Servis bay moto castrol koyuyor 15w50, kötü bir yağ değil ancak motul 1 adım önde diyorlar. Yabancı sitelerden araştırmam böyle gösterdi.

Anladım atla deve değil gibi duruyor, ben bu işi servise bıraktım gitti demektir. 1 litre mi bizim kapasite, ben 1,2 sanıyordum kitapçık yanlış demek ki. Sağ ol bilgiler için.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Anladım atla deve değil gibi duruyor, ben bu işi servise bıraktım gitti demektir. 1 litre mi bizim kapasite, ben 1,2 sanıyordum kitapçık yanlış demek ki. Sağ ol bilgiler için.

Kapasite 1.2 olabilir ancak 1 litre ekledim ve kitapçıktaki yağ seviyesi kontrolünde tam isabetim şu an. Onda da yarının çeyrek üstünde olsun diyor. Yani sanırım kapasite 1.2 olabilir
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Hangi motorlar arasında kararsız kaldın diğerlerinden ney hoşuna gitmedi de vazgeçtin

Eğer bana sorduysanız;
Kuba CR1 (bayi ilgisiz ve tok satıcıydı)
Derbi STX (5000 TL olması)
Spada Anton (Derbi ile aynı olup daha da pahalı olması)
TVS Apache (Nerdeyse Pulsar 150NS ile aynı fiyatta)

Discover 125ST alana kadar 150S alayım dedim ancak çok sıradan geldi bu ikisi. 150F olsun dedim ama grenajın hoşuma gitmeyeceğimi düşündüm. Çünkü 150RS videosundaki grenajın görünüşü hoşuma gitmedi. Onunda öyle olacağını düşündüm.

Pulsar 150NS secmemdeki sebepler; tipi güzel ve farklı, saat ve elcikler güzel üst düzey motor hissi veriyor, fiyatı da uygun diğer saydığım motosikletlerle arasında ortalama 1000-1500 tl var.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
15
burdan bu motoru kullanan arkadaşlara bir sorum var motor elıme ulasdı cok sukur bındım bıraz turladım oldukca kullanıslı ve oldukca şık bir motor fakat aklıma takılan bir konu var motor arada bole devrını yukseltiyor yuksek devırde calısıyoru durunca felan sonra dusur gıderken arada gıderken yukseltıor bunun sebebını bıln varmıdır rodajda daha motor
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
burdan bu motoru kullanan arkadaşlara bir sorum var motor elıme ulasdı cok sukur bındım bıraz turladım oldukca kullanıslı ve oldukca şık bir motor fakat aklıma takılan bir konu var motor arada bole devrını yukseltiyor yuksek devırde calısıyoru durunca felan sonra dusur gıderken arada gıderken yukseltıor bunun sebebını bıln varmıdır rodajda daha motor
Rölanti ayarindan dolayi olabilir bi servise ugrayip sikayetinizi söyleyin rodajda olabiliyor boyle seyler
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
ben normaldir die düşünmüştüm daha motor 6 km de üzüldüm simdi plakada yok servisle ugrasıcam sımdı :)
2 dk lik is o bende ayni sikintiyi yasadim karburatorun ayar vidasi sikilacak veya gevsetilcek usta anlar halleder kendiniz bile yapabilirsiniz de servise bi ugrayin derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst