Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ben normaldir die düşünmüştüm daha motor 6 km de üzüldüm simdi plakada yok servisle ugrasıcam sımdı :)

Üzülecek kafaya takacak bişey değil, benimki de yapıyo nadiren, 500 rodaj bakımında söyleyecem, muhtemelen rölanti ayarından. İstersen 500ü beklemeden götür yaptırt benim bakıma çok az kaldı, bakımda zaten gözden geçirilecek hepsi. Yıllar önce Ybr125i aldığım gün düşük rölanti ayarından stop edip duruyodu, servise gitmeye üşenip mahalledeki eski yamaha yetkili servisi olan motorcuda yaptırtmıştım 😊Kolay görünen ama ince ayar isteyen bişeydir, tutturamayabilirsiniz uygun devri, servisde yaptırtın plakanız çıkınca, ben tutturamayıp mahalledeki yetkisiz serviste aldıydım soluğu😀
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
burdan bu motoru kullanan arkadaşlara bir sorum var motor elıme ulasdı cok sukur bındım bıraz turladım oldukca kullanıslı ve oldukca şık bir motor fakat aklıma takılan bir konu var motor arada bole devrını yukseltiyor yuksek devırde calısıyoru durunca felan sonra dusur gıderken arada gıderken yukseltıor bunun sebebını bıln varmıdır rodajda daha motor

Aynı sorun bende olmuştu yeni aldık hevesliyiz, o da ne hafif ısındı bir baktım motor kırmızı ışıklarda 3 binde takılıyor sonra debriyaj basınca iniyor, sonra bu durum rolantiyi az kısınca düzeldi. Servise gidin ve rölanti ayarı isteyin. Çok basit bir durum sorun yok
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
15
cevaplayan herekse çok teşekkür ederim nasıl içimi rahatlattınız anlatamam düşünüp duruyordum iyiki bu forumla tanışmışım çok sağolun vallaha :)
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Nasil ayarladiniz deneyerek mi bide hangi vidayi sikicaz tam olarak fotoğraf atabilir misiniz

şuan fotoğraf atamam ama alttaki resimdeki gibi bir parça var sol tarafta jikleye yakın, motor boş viteste çalışır vaziyetteyken onu iki yöne çevirerek artıp azaldığını anlayabilirsiniz, sonra da istediğiniz seviyeye kadar çevirip öyle bırakacaksınız .

 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
şuan fotoğraf atamam ama alttaki resimdeki gibi bir parça var sol tarafta jikleye yakın, motor boş viteste çalışır vaziyetteyken onu iki yöne çevirerek artıp azaldığını anlayabilirsiniz, sonra da istediğiniz seviyeye kadar çevirip öyle bırakacaksınız .

[url]http://i.hizliresim.com/LArp6Z.jpg[/url]

Kusura bakmayjn ama elimizle mi ceviyoruz yoksa tornavida icin girisi varmi
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Tanışmak ve etkinlikler amaçlı güzel bir whatsapp grubu kurduk :) şu anda 5 kişiyiz. numaranızı özelden yollamanız yeterli
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Tanışmak ve etkinlikler amaçlı güzel bir whatsapp grubu kurduk :) şu anda 5 kişiyiz. numaranızı özelden yollamanız yeterli

whatsap face tweer gibi yerlerde olmak buralar uğramamak ve en son çare buralara uğramak ve buraya gelen bakıcak herkes bi guruba gitmiş bir bilgi edinemicek malesef ve o guruplar uçar gider ama burda 20 senede geçse bu bilgilerden herkes nimetlenicektir sizde dahil :)
 
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
16
whatsap face tweer gibi yerlerde olmak buralar uğramamak ve en son çare buralara uğramak ve buraya gelen bakıcak herkes bi guruba gitmiş bir bilgi edinemicek malesef ve o guruplar uçar gider ama burda 20 senede geçse bu bilgilerden herkes nimetlenicektir sizde dahil :)

o grubu kolay haberleşip buluşmak, organizasyonlar yapabilmek için kurduk zaten burada boşuna gereksiz bilgi olmaması adına.
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
79
Selamlar
Motoru Mart 15 de teslim aldım 1.5 ayda 7500 km yol yaptım istanbul trafiğinde çok şükür bi sıkıntısı yok şu anlık.ilk 1500 km rodaj zamanı 70-80 bastım daha sonradan düz yollarda ve rampa aşağıya motoru zorlamayacak şekilde 130a kadar çıktım motor sağır kalmaması için ama motorun uzun ömürlü olmasını istiyorsanız bu motorun hakkı 80-90dır. 150cclik bi motordan sıkıştırıp daha fazlasını beklememek lazım
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Selamlar
Motoru Mart 15 de teslim aldım 1.5 ayda 7500 km yol yaptım istanbul trafiğinde çok şükür bi sıkıntısı yok şu anlık.ilk 1500 km rodaj zamanı 70-80 bastım daha sonradan düz yollarda ve rampa aşağıya motoru zorlamayacak şekilde 130a kadar çıktım motor sağır kalmaması için ama motorun uzun ömürlü olmasını istiyorsanız bu motorun hakkı 80-90dır. 150cclik bi motordan sıkıştırıp daha fazlasını beklememek lazım

Maşşallah bi büçük ayda baya kmre yapmışsınız kuryelikmi yapıyorsunuz şahsiz kulanımdamı yaptınız ve lastik değiştirdiyseniz hangi marka boyuta lastik aldınız herhangi sorunla karşılaştınızmı ve 100km rede yakıttüketimi ölçme imkanınız oldumu
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
79
Maşşallah bi büçük ayda baya kmre yapmışsınız kuryelikmi yapıyorsunuz şahsiz kulanımdamı yaptınız ve lastik değiştirdiyseniz hangi marka boyuta lastik aldınız herhangi sorunla karşılaştınızmı ve 100km rede yakıttüketimi ölçme imkanınız oldumu

Kuryelik yapıyorum lastiğini yaz sezonu denk geldiği için değiştirmedim ancak kışın değiştirmeyi düşünüyorum ,bi sıkıntısı yok çok şükür sadece 5000 bakımında depo altındaki hava filtresinin oradaki boruya bi ekleme yapıp orayı daralttılar yüksek devirde gaz kesiyormuş bu modellerde.Yakıt olayına ilk iki depo fullemede yedeğe düştüğü zaman 400 km yol yapmıştım daha sonradan benzin şirketten olduğu için ölçmedim 😆
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
whatsap face tweer gibi yerlerde olmak buralar uğramamak ve en son çare buralara uğramak ve buraya gelen bakıcak herkes bi guruba gitmiş bir bilgi edinemicek malesef ve o guruplar uçar gider ama burda 20 senede geçse bu bilgilerden herkes nimetlenicektir sizde dahil :)

Öyle bir durum yok, söylendiği gibi grubu etkinliklerimiz için kurduk.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Roxone 7500 km dediniz yakıtıniz nasıl km de ve sizi rahatsız eden bir sorunla karşılaştiniz mi şu ana kadar
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
51
Arkadaşlar dün zinciri temizleyip motul c5 ile yağlamıştım. Bugün gezerken hızlı gaç açınca depoyu tokatladım ama kurtardım durumu çok şükür sonra sağa çekip tekerlere baktım ve arkada tekerin yanağına parmağımı sürünce elime yağ geldi. Sizce zincir yağ atıp tekeri yağladı sonra da motosiklet kaydı mı yoksa kullanıcı hatası mı?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Arkadaşlar dün zinciri temizleyip motul c5 ile yağlamıştım. Bugün gezerken hızlı gaç açınca depoyu tokatladım ama kurtardım durumu çok şükür sonra sağa çekip tekerlere baktım ve arkada tekerin yanağına parmağımı sürünce elime yağ geldi. Sizce zincir yağ atıp tekeri yağladı sonra da motosiklet kaydı mı yoksa kullanıcı hatası mı?

zincirler yağlandıktan sonra bildiğim kadar kuru bezle fazlalığı alınması gerekir yoksa bu tür şeylerin olması olağandır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst