smc-r 690 supermoto Almadan önce biraz konuşalım

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bunun duke una bindim test sürüşlerinde, titreşim ciddi ciddi azaltılmıştı. Yolda giderken karenajları okşuyordum, güle güle kullanın
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Hayırlı olsun bro :bounce: Çekimlere başlayalım ufak ufak :wiinkk:

İnce Mesaj verdin :cherry:

90ae17d.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
19
Teşekkürler

Bol bol fotoğraf yüklerim : ) Şimdi plaka, Kasko, Sigorta işleri var 1 - 2 gün bayide kalması gerekicek :(

Takipte kalın bundan sonra forumda supermoto ile güncel paylaşımlar gelicek : )

http://i67.tinypic.com/2cz65ci.jpg

hayırlı olsun tekeriniz düz bassın. Bende xtreme max var bununla karşılaştırılmaz ama asfalt lastiklerim var kaldrımlar benim hoplamak zıplamak serbest başka hiç bir motorla alamayacağınız zevkleri alamayacağınıza eminim. evet her motorsiklet bir seçim süpermoto ve cross gibi motorlarında farklı artı eksileri var. ama bir ss segmentinde aynı cc deki motorların bile farklı modellerde bir çok farklı artısı eksisi oluyor. her tercih bir vazgeçiştir demişler bu tercih çok eğlenceli bir tercih racingcilerin nazarı değmesin :p
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
127
üç dört gün önce kavuşabildim. : ) Rodajını güzelce yapmayla uğraşıyorum. Rodajdan sonra detaylı inceleme yapacağım.
10zx0tg.jpg

2dgujgo.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
lan katır gibi tepiyodur bu?

o selenin ön tarafındaki çirkin şey de ne?
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Hayirli olsun hocam kazasız belasız. Detaylı paylaşımlarını bekliyoruz. Birde boy kilo nedir?
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Heyytt bee canlansin forum,supermoto gorsun gozler :queen: bugun motosiklete baslayacak olsam direk wr125x alirim. supermoto bambaska bi dunya vallahi,virajlarda yan yan :D.Hayirli olsun baskan,kazasiz belasiz. Mal boncuk :D
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
506
Maşallah diyelim benimde merak ettigim bu motorlar saatlemi km ilemi ömür biçiliyor ornek olarak bu motor iyi bakildiginda kaç bin km yapar
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Agaaa bune makine ateş ediyor ateşşşşş hayırlı olsun dostum Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
127
Hocam hayırlı ugurlu olsun. Artçıyla bindiniz mi hiç :p
Artçıyla bindik KTM dukeden daha rahat ettiğini itiraf etti. Selenin ince ve uzun görünümü rahatsız gibi gözüksede uzun saatler ben bu seleyle yol yapabiliyorum. Ağrı yok acı yok : D

lan katır gibi tepiyodur bu?

o selenin ön tarafındaki çirkin şey de ne?
Selenin üzerindeki depo çantası aparatı.
117csoy.jpg


Hayirli olsun hocam kazasız belasız. Detaylı paylaşımlarını bekliyoruz. Birde boy kilo nedir?
1.89 Boy var. Kiloda 80 Saçlarım seyrek :D

Maşallah diyelim benimde merak ettigim bu motorlar saatlemi km ilemi ömür biçiliyor ornek olarak bu motor iyi bakildiginda kaç bin km yapar
Her 10.000 de periyodik bakımları var.
Agaaa bune makine ateş ediyor ateşşşşş hayırlı olsun dostum Allah kaza bela vermesin.
Teşekkürler : )
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
ofofofofofofofofofofofofofofofofofofofofoffffff

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

yapilacaklar listesi:

1. Arka kuyruk kisalacak: US kuyrugu olabilir (ktm part no: 76508116100)
2. Sinyaller LED olacak (ktm part no: 60614937044)
3. Egzoz remus veya akrapovic ile degisecek (3 kilo kazanirsin veya 3 level atlarsin)
4. Aynalar degisecek
5. lastikler bitti mi pirelli mt60 rs corsa cekilecek
6. ve en önemlisi; motora alarm takilacak..

ben olsam yapardim yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst