- Katılım
- 6 Haz 2014
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Motorumun silindirini değiştirdim. Eski silindirimin boyu 79.5 du ben yeni silindiri 82 boy aldım. Eski silindirde kalın 1 mm conta vardı yeni silindire ince taktım ve eski pistonumun üstü alınmıştı yenisini aldırmadan taktım. Fakat şu an motor çok zor çalışıyor ve yolda gaz kesiyor neden acaba yardım edin lütfen.
Bu eski pistonum:

Bu da yeni silindir pistonum:

Yeni piston tepeye 1.5 mm ile çalışıyor. Acaba sıkıştırma mı az geliyor ? Anlayamadım.
Bu eski pistonum:

Bu da yeni silindir pistonum:

Yeni piston tepeye 1.5 mm ile çalışıyor. Acaba sıkıştırma mı az geliyor ? Anlayamadım.