..çünkü Cennet bence çocukların tebessümünde...
Yeni baba oldum sayılır son birkaç haftadır bunu düşünüyordum çok güzel ifade etmişsiniz. Bir çocuğun tebessümünden bu dünyada daha güzel bir şey yok.
Tebrik ederim sizde guzel bir duyguya sahit olabildiginiz hissettiginiz icin paylasmissiniz..
İste aslinda bu olaya disardan bakmak ile icinde bulunmak arasindaki fark gibidir..
Bu nezaket ve zerafet ile nurlanmis islami bir sekilde ofke ve had bildirme araci haline getirmek oncelikle Hz.Peygamber in hicbir davranisina ve eylemine uymaz..
Gecmiste yasamis buyuk ustadlarin hicbiri İman meselesinde bir diger insani yargilama ornegini gostermedi..
Hersey mana derinligine ulastiginda asli gibi olur yoksa sadece kopyalanmis geleneklerin otesine gecemez..
Kuran in AKL etmeyi defalarca vurguladigini farkediyor isek..Bu dunyada yetim , kimsesiz cocuklar dahil hepsinin ac,susuz olmadigi ve yuzlerinin gulsufu bir yasam kurguladigimizda Dunya ninda cennete donusebilecegini hepimiz biliyoruz..
Mesele bukadar basittir..Cocuklarin ve hayvanlarin huzurlu ve mutlu oldugu bir dunyada ancak "gercek din" aslina kavusabilir..Cunku bu ancak adalet hukmunun tam manasiyla uygulamasiyla mumkun olabilir...
Cocuklar bizim sinavimiz ve ne kadar dindar olursak olalim bu sinavi gecemedik bu apacik ortada..
Bu kadar ego yukuyle kendinden baskasina din ogretme eylemi halinde olan her kisi bir cocuk sevindirseydi suanda daha buyuk bir huzur ve guzellikler icinde olurduk..
Herseyden once degerli ve guzel olani gozumuzun onundeki perdeleri kaldirarak farketmemiz AKL etmemiz lazim..
Cocuklar yeryuzundeki en temiz en guzel ,kiymetli varliklardir..Onlari huzursuz eden ve uzen bir toplumun dini kendinin olsun..