Bu Motosiklet mi, Şu Otomobil mi?

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
B ehliyetin olmadan, araba kullanmayı bilmeden satış veya herhangi bir mühendislikle alakalı işe giremezsin.
Yok öyle bir şey. Satış pazarlama, satış sonrası hizmetler vs mühendislerinde B sınıfı ehliyet aranabilir, doğaldır. Ama diğer mühendisliklerde gerekmez.
A2 ehliyetini yeni almış, B sınıfı ehliyeti olmayan mekatronik mühendisi olarak konuşuyorum.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Yok öyle bir şey. Satış pazarlama, satış sonrası hizmetler vs mühendislerinde B sınıfı ehliyet aranabilir, doğaldır. Ama diğer mühendisliklerde gerekmez.
A2 ehliyetini yeni almış, B sınıfı ehliyeti olmayan mekatronik mühendisi olarak konuşuyorum.

Hocam senden bir tane daha olsa ekstra olarak b ehliyeti olsa tercih sebebi olur neyin savaşını veriyoruz ki şimdi :cherry:
Konuya gelirsek aga ben herkesin dediğini dinledim ama kendi istediğimi yaptım, aynısını öneririm :) Benim oyum resimdeki gibi olacaksa arabadan yana. Ya da az daha koyalım drz alalım :cherry:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Hocam senden bir tane daha olsa ekstra olarak b ehliyeti olsa tercih sebebi olur neyin savaşını veriyoruz ki şimdi :cherry:
Konuya gelirsek aga ben herkesin dediğini dinledim ama kendi istediğimi yaptım, aynısını öneririm :) Benim oyum resimdeki gibi olacaksa arabadan yana. Ya da az daha koyalım drz alalım :cherry:

Hacı sorun şu ki ikisini de istiyorum :) Aşağı yukarı böyle bir şey olur. Belki önde bir tampon eki olur, jantlar daha küçük olur modeli değişik olur. Ama araç buna benzer.

Bu arada cevap yazan herkese teşekkürler.
Sürüş olarak crf deki keyfi alamayacağım ona eminim. Ama golf'te de o aracı kendin toplamanın keyfi var, bu çok uzun zamandır hayalimdi. Motosiklette aldığım keyfi ve sürüş zevkini arabada alamayacağımı düşünüyorum.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Golfu al topla. Nasılsa ustan yakının, piyasadan uyguna yapacaksın. Kullanır hevesini alırsın, motoru özlediğinde de toplanmış aracını satar, kar eder daha güzel bir motor alırsın.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Bende cevabi acik sekilde girdim ama genede merak ettim arabayida, o ne lan o arabadan 10 tanesi o motor yapmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum sevgilin varsa araba al ama sevgilin yağmurda ıslanmaktan hoşlanıyor ve sana sarılıp yola geliyorsa motora devam valla arabanın güzel tarafı sigara içiporsun yada yolculuk yapabiliyon yada manitanın elini tutabiliyorsun ama işte zevk olayı ben olsam motora devam ederdim yağmurda sıçana dönsende oda güzel
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Performans aracı yaparsın eyvallah ama golf nedir aga, Yapabileceğin en büyük atraksiyon egzoz patlatma olur. Direksiyonlu oturma odası işte araba dediğin.

Bende 8 yaşımdan beri araba hastasıydım, ta ki motosiklete binene kadar. Artık 2 ayda bir araba kullanıyorum mecbur kalırsam oda.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
340
"sorun şu ki ikisini de istiyorum"
o zaman, elindeki bu konuda yardımcı olamaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst