- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Mt ahalisi.
Böyle bir başlık açmayı hiç düşünmezdim ama şartlar beni buna zorladı. Kendimi bildim bileli araba sevdalısıydım, bu ilgi neredeyse bebekken başladı diyebilirim. Fakat 6 yıl kadar önce motosiklete merak saldım ve otomobil tutkusunun yerine motosiklet geçti. Yine içimde drift otomobillerine ve eski toplanmış araçlara büyük bir ilgi var. Fakat hiçbir zaman motosikletimi satıp araba alayım mı diye düşünmemiştim.
Her şey yaklaşık 2 hafta önce kuzenimin oto restorasyon merkezi açmasıyla başladı. Eski otomobilleri alıp yeniliyorlardı. O sıralarda bir otomobil forumunda gezerken benim yaşlarımdaki bir arkadaşın vw golf mk1 topladığını gördüm ve bayağı bir heveslendim. Çünkü hep hayalimdi eski bir araç alıp toplamak. Sonra kuzenime sordum, detaylıca konuştuk ve şu anki motosikletimin üzerine en fazla 2 bin lira daha koyarak her yeri(motor, şanzıman, boya-kaporta, döşemeler vs.) sıfırdan toplanmış bir golf yapabileceğimizi söyledi. Mk1 lere baktım, çok az yaktığı ve bakımlı olduğu zaman sorun çıkarmayacağını, yedek parçasının da bol ve ucuz olduğunu öğrendim. Hepten kafama yattı.
Normalde tanıdığım olmasa böyle bir şey aklımdan geçmezdi ama tanıdık sayesinde oldukça ucuza bu otomobili toplayabileceğim.
Ama şöyle bir şey de var ki motosikleti satarsam çok özleyeceğim, pişman olmak istemiyorum. Sonuçta halen daha motosiklet delisiyim. Ama bir yandan da bu fırsatı kaçırmak istemiyorum.
Siz ne dersiniz, sıfırdan toplanmış(toplanma aşamasında sizin emeğiniz de olacak) bir golf mk1 mi, yoksa crf250l mi?
Şimdiden teşekkürler.
Not: Örnek olması açısından yapılacak araç aşağı yukarı böyle bir şey olacak:
[/url][/IMG]
Bu da arada bırakan ve en keyif aldığım motorum olan Crf:
[/url][/IMG]
Böyle bir başlık açmayı hiç düşünmezdim ama şartlar beni buna zorladı. Kendimi bildim bileli araba sevdalısıydım, bu ilgi neredeyse bebekken başladı diyebilirim. Fakat 6 yıl kadar önce motosiklete merak saldım ve otomobil tutkusunun yerine motosiklet geçti. Yine içimde drift otomobillerine ve eski toplanmış araçlara büyük bir ilgi var. Fakat hiçbir zaman motosikletimi satıp araba alayım mı diye düşünmemiştim.
Her şey yaklaşık 2 hafta önce kuzenimin oto restorasyon merkezi açmasıyla başladı. Eski otomobilleri alıp yeniliyorlardı. O sıralarda bir otomobil forumunda gezerken benim yaşlarımdaki bir arkadaşın vw golf mk1 topladığını gördüm ve bayağı bir heveslendim. Çünkü hep hayalimdi eski bir araç alıp toplamak. Sonra kuzenime sordum, detaylıca konuştuk ve şu anki motosikletimin üzerine en fazla 2 bin lira daha koyarak her yeri(motor, şanzıman, boya-kaporta, döşemeler vs.) sıfırdan toplanmış bir golf yapabileceğimizi söyledi. Mk1 lere baktım, çok az yaktığı ve bakımlı olduğu zaman sorun çıkarmayacağını, yedek parçasının da bol ve ucuz olduğunu öğrendim. Hepten kafama yattı.
Normalde tanıdığım olmasa böyle bir şey aklımdan geçmezdi ama tanıdık sayesinde oldukça ucuza bu otomobili toplayabileceğim.
Ama şöyle bir şey de var ki motosikleti satarsam çok özleyeceğim, pişman olmak istemiyorum. Sonuçta halen daha motosiklet delisiyim. Ama bir yandan da bu fırsatı kaçırmak istemiyorum.
Siz ne dersiniz, sıfırdan toplanmış(toplanma aşamasında sizin emeğiniz de olacak) bir golf mk1 mi, yoksa crf250l mi?
Şimdiden teşekkürler.
Not: Örnek olması açısından yapılacak araç aşağı yukarı böyle bir şey olacak:
Bu da arada bırakan ve en keyif aldığım motorum olan Crf: