Başlangıç Motoru Tavsiyeleriniz Nelerdir

Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
15
Arkadaslar selamlar motora yeni başlayacağım ehliyete yazılacağım önceden vitesli motor kullanmışlığım vardır başlangıç motoru olarak hyosung Gtr 250 , megelli 250 ve yuki 250 samurai modelleri aklımda 7,8 bin lira bütçem var 2. El almayı düşünüyorum motorda görüntüyü önemsiyorum ve 1.95 boyum var ve boyum uzun olduğundan motorun altımda kaybolmasını küçük durmasını istemiyorum ne önerirsiniz yamaha yzfr 125 modelinin boyu yüksek ama başlangıç için kullanımı zor diye duydum ve fiyatı pahalı geldi neleri önerirsiniz ekipman için ayrıca para ayırdım 7 bin lira ve altı motor için yazan herkese teşekkürler şimdiden :)
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Sıfır pulsar alırsın 8 bin liraya.

Megelli diye bir şey kalmadı. Çalışanları İstiklal'de flüt çalıyor. Yuki'yi de çıkar aklından. Sanayici çevre edinmek istemiyorsan tabii.

Hyosung olabilir ama sıfır pulsar alabiliyorken ikinci el almaya değmez. Bunlar başlangıç ve ss makineler olduğundan limitleri fazlasıyla zorlanmıştır. Macera arama derim.
 
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
15
Pulsar ns ler 10 bin civarıydı hocam sanırım sele boyları ne kadar birde ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Sıfır pulsar alırsın 8 bin liraya.

Megelli diye bir şey kalmadı. Çalışanları İstiklal'de flüt çalıyor. Yuki'yi de çıkar aklından. Sanayici çevre edinmek istemiyorsan tabii.

Hyosung olabilir ama sıfır pulsar alabiliyorken ikinci el almaya değmez. Bunlar başlangıç ve ss makineler olduğundan limitleri fazlasıyla zorlanmıştır. Macera arama derim.

Birde hyosung 0 modeli satışı yokmu hiç bir yerde bulamadım
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
51
Boyun uzun düşük cc lerde o fiyata altında sırıtmayacak bi hyosung var gibi. Arkadaşın dediği gibi megelli bitti. Pulsar güzel motor ama oda küçük gelir sana sanki.
 
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
15
Boyun uzun düşük cc lerde o fiyata altında sırıtmayacak bi hyosung var gibi. Arkadaşın dediği gibi megelli bitti. Pulsar güzel motor ama oda küçük gelir sana sanki.

Hocam yani sport olucak diye bi şart yok ama chopper sitili beğenmiyorum ve altımda küçük kalmıyacak birşey arıyorum simdi 2008 öncesi hyosung larda devir kesici yok ondan endişeliyim her gün sanayiye gitmek istemiyorum yani alırken usta bulurum onla giderim zaten
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Hyosung kullanicisiyim ben öneriyorum şahsen ama güncel piyasaya göre kesinlikle 7.5bin altina 10bin üstüne alma.Masrafsiz olmasına dikkat et. Birde 2011 ve üstü al.2010 ve öncesi kuyruk kalin,normal selede oturuş pozisyonu 2011 ve üstüne göre farklı.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
161
hayatım boyunca motosikleti kendisinin altında küçük kalan bir insanoğlu görmedim ben. kompleks yapmaya gerek yok kimsenin küçük durduğu yok. msx alma olsun bitsin
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
51
Yani fazla seçenek yok r25 fazla gelir hem fiyat hemde yeni başlayan birisi için. Aslında imkanın varsa pulsara bi otur bak hani sırıtmıyosa bence güzel motor hem fiyatta uyar sıfırını alırsın kafan rahat olur. Ama boyun uzun illaki bu cclerde bazı pozisyon sıkıntıları yaşarsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

hayatım boyunca motosikleti kendisinin altında küçük kalan bir insanoğlu görmedim ben. kompleks yapmaya gerek yok kimsenin küçük durduğu yok. msx alma olsun bitsin

Abi dışardan bakınca çok farkedilmiyo ama uzun boylu insanlar bi rahat edemiyo emanet gibi hissediyo kendini küçük motorlarda. Ben uzun boylu değilimde benim tayfadaki uzun arkadaşlar öyle diyor.
 
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
15
Yani fazla seçenek yok r25 fazla gelir hem fiyat hemde yeni başlayan birisi için. Aslında imkanın varsa pulsara bi otur bak hani sırıtmıyosa bence güzel motor hem fiyatta uyar sıfırını alırsın kafan rahat olur. Ama boyun uzun illaki bu cclerde bazı pozisyon sıkıntıları yaşarsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------



Abi dışardan bakınca çok farkedilmiyo ama uzun boylu insanlar bi rahat edemiyo emanet gibi hissediyo kendini küçük motorlarda. Ben uzun boylu değilimde benim tayfadaki uzun arkadaşlar öyle diyor.
Aynen öyle hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

Hyosung kullanicisiyim ben öneriyorum şahsen ama güncel piyasaya göre kesinlikle 7.5bin altina 10bin üstüne alma.Masrafsiz olmasına dikkat et. Birde 2011 ve üstü al.2010 ve öncesi kuyruk kalin,normal selede oturuş pozisyonu 2011 ve üstüne göre farklı.

Bilgilendirme için teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst