motosiklet belgeseli "AT BİN" gösterimde

Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
122
Önder ÖZDEM tarafından gerçekleştirilen motosiklet belgeseli "AT BİN" ilk olarak ODTÜ - Kültür Kongre Merkezi'nde, ( B Salonu) 17 Aralık - saat 16:00 'da gösterime giriyor.Ücretsiz gösterime tüm motorseverler davetlidir.
poster.jpg
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ii güzel de istanbuldayım yaaaa :pale:
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
122
İstanbul İFSAK film festivalinde gösterime girecekmiş,
tarih net belli olduğunda ayrica bilgi verilecektir saniyorum,
ayrica çeşitli tarihlerde düzenlenen film festivallerine de girecekmiş
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
bence istanbula geldiginde hep birlikte gidelim
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KESİNLİKLE..DURMAK HATAA :bounce:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
sanırım kısa film gibi özel bişi. ifsak ın düzenlediği film gösterilerinden birinde gösterilir diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst