Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
Merhaba , geçen haftasonu istanbuldan edirneye gidip geldim cbf ile ilk uzun yolumu yaptım, gidiş dönüş 460 km. uzun yol performansı hakkında yorum yapabilirim sanırım biraz :)

Tek kişi gittim çok yüklü değildi motor, 12-13 lt benzin harcadım.4 saatte gittim. geze geze silivri - çorlu - lüleburgaz - babaeski - havsa - edirne şeklinde. Giderken 3 kere 5 dakikalık, bir kerede benzin almak için 15 dakikalık mola verdim onun haricinde hiç durmadım. Sırtım, belim ve malum yerim hiç ağrımadı. En fazla yokuş aşağı 115 km hıza kadar kısa süreli çıktım ama motorun zorlandığı belliydi rüzgar da vardı çünkü. Bu motorun en büyük düşmanı rüzgarmış onu anladım. Hızı etkilemese bile dengeyi etkiliyor , yandan rüzgar alınca 90'ı geçince motor biraz gezmeye başlıyor yolda. ama rüzgar olsa bile 90'la sabit çok keyifli şekilde gidiliyor motoru hiç zorlamadan.

Dönüşte istanbula yaklaşırken sadece malum yerimde ağrı oldu biraz, ama az mola vererek geldim onunda olumsuz etkisi oldu sanırım. Konfor sele dedikleri bişey varmış belki ondan yaptırırım.


Özetle motor beklediğimden daha iyiydi, tabi beklentim çok da yüksek değildi ama uzun yol için bence gayet yeterli.

şu konfor seleden yaptıran, kullanan arkadaşlar varsa istanbulda önerebileceğiniz bir yer var mı?
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
Merhaba , geçen haftasonu istanbuldan edirneye gidip geldim cbf ile ilk uzun yolumu yaptım, gidiş dönüş 460 km. uzun yol performansı hakkında yorum yapabilirim sanırım biraz :)

Tek kişi gittim çok yüklü değildi motor, 12-13 lt benzin harcadım.4 saatte gittim. geze geze silivri - çorlu - lüleburgaz - babaeski - havsa - edirne şeklinde. Giderken 3 kere 5 dakikalık, bir kerede benzin almak için 15 dakikalık mola verdim onun haricinde hiç durmadım. Sırtım, belim ve malum yerim hiç ağrımadı. En fazla yokuş aşağı 115 km hıza kadar kısa süreli çıktım ama motorun zorlandığı belliydi rüzgar da vardı çünkü. Bu motorun en büyük düşmanı rüzgarmış onu anladım. Hızı etkilemese bile dengeyi etkiliyor , yandan rüzgar alınca 90'ı geçince motor biraz gezmeye başlıyor yolda. ama rüzgar olsa bile 90'la sabit çok keyifli şekilde gidiliyor motoru hiç zorlamadan.

Dönüşte istanbula yaklaşırken sadece malum yerimde ağrı oldu biraz, ama az mola vererek geldim onunda olumsuz etkisi oldu sanırım. Konfor sele dedikleri bişey varmış belki ondan yaptırırım.


Özetle motor beklediğimden daha iyiydi, tabi beklentim çok da yüksek değildi ama uzun yol için bence gayet yeterli.

şu konfor seleden yaptıran, kullanan arkadaşlar varsa istanbulda önerebileceğiniz bir yer var mı?

bellik kullanıyormusunuz
 
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
11
mutlaka soğuğun da etkisi olmuştur haklısınız, ama ayağa kalkınca ağrı geçiyodu :)

Geçen yaz ben de 450km kadar yol yapmıştım hiç durmadan. Malum bölgede oldukça fazla ağrı olmuştu, rahatsız etti bayağı, mola vermek şart bu sele ile. Konfor seleyi yeni duydum bir araştırayım.
 
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
356
2016 modellerde Bursa'da bayi'ye gelmiş 2015 modelden bir fark yok. Zamlı fiyatıyla 6100 yazıyor sitede fiyat.
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
2009 model eski kasa mobilet mantıktı cbf e Xenon bağlamak istiyorum ama uzun kısa bağlantısını nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olabilecek biri varmı?
Elimde bulunan Xenon için aküden ayrı hat çektim,Xenon beyninden çıkan 2 adet uzun ve kısa için tetikleme ucu var fakat duyda bulunan uçları girdiğimde tetikleme yapmıyor bu konuda desteğe ihtiyacım var.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
50 - 60 km hizla giderken arka frene basarsam arka frenden tık diye ses geliyor sanki freni bırakıp sıkıyor gibi oluyor. Sebebi nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
Geçen yaz ben de 450km kadar yol yapmıştım hiç durmadan. Malum bölgede oldukça fazla ağrı olmuştu, rahatsız etti bayağı, mola vermek şart bu sele ile. Konfor seleyi yeni duydum bir araştırayım.

google dan aratınca şöyle bişey buldum rahat görünüyor

http://i.hizliresim.com/lj820Q.jpg
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
google dan aratınca şöyle bişey buldum rahat görünüyor

http://i.hizliresim.com/lj820Q.jpg

lj820Q.jpg
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
Arkadaslar cbf 150 var bende motor 90 100 e zorlanarak cikiyor ama cekisi gayet iyi top speed 100 yapabiliyorum en fazla ancak 80 le rahat gidiyor hizin 110 km oldugu yollarda bircok aracida geciyorum acaba gostergedemi sikinti var sizce nedeni ne olabilir?
 
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
356
Yarın inşallah bayi görüşücem siyah,kırmızı konusunda kararsız kaldım. koruma demirlerinin fiyatı konusunda bilgisi olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Arka çanta topcase kaç lt takayım.
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar, forumu ve konuyu fazlasıyla inceledim ama gözümden mutlaka kaçan ayrıntılar olmuştur. Öncelik sizlerden yeni bir motor alacak biri olarak tavsiyelerinizi bekliyorum ayrıca motorunu satacak arkadaşlarda varsa değerlendirmek isterim. Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst