R-25 alacağım (piyasayı bilen arkadaşlar lütfen içeri)

Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
18
Evvvet arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi yamaha r-25 almaya karar verdim. Lakin 2.el alacağımdan dolayı 2.el piyasasını bilmiyorum iki üç ilana bakarak aralarından birkaçını seçmiş bulunmaktayım. Bu piyasayı bilen, r-25 i olup satacak arkadaşlar varsa memnun olurum.

İlan 1 (bu ilan beni şaşırttı) = http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...zarliksiz-1-haftaligina-14000-282508411/detay

İlan 2 = http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sifir-niyetine-600-cc-takasli-282230610/detay

Şimdiden ilgilenen arladaşlar için teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
13.500 den fazla verme
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
13 küsüre alman daha mantıklı. hiç bulamazsan olmadı 14 binliği al derim. ama 14 binin üzerine kuruş verme bence. 15.250 zaten 0 fiyatı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
plakalığı çıkartılmış/kesilmiş motosiklete temkinli yaklaş. Apaçinin elinde oluyor çoğu öyle motor. bu arada ilk ilandaki motorun muhtemelen yana yatması var. (duvara yaslanması da olabilir) sol debriyaj manetinin ucundaki eğriliğe bak. (gece çekilmiş olan foto)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Dostum benim arkadaşın siyah R25'i var satılık antalyada, 2015 model km'si baya düşük, özel sistem bi plakalık ayarladı motora hoş gözüküyor, istersen özelden numarasını atayım bi bak motora
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
1500daha ver 0 al,kesinlikle 2.el alma fiyatlar zaten neredeyse ayni derdiniz ne
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Dostum benim arkadaşın siyah R25'i var satılık antalyada, 2015 model km'si baya düşük, özel sistem bi plakalık ayarladı motora hoş gözüküyor, istersen özelden numarasını atayım bi bak motora

Hocam özelden varsa ilan numarası, yoksa istediği fiyatı ve KM'sini yazarmısınız?
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
171
siz1500 lira daha koyup sıfırını alacagınızımı sanıyorsunuz ? sıgorta plakalık lastık koruma takozu olması gereken seyler . bunsuz bu motoru surmek motora yazık etmektır kıyafetlerı olsun herseyı olsun bunları bırlestırınce sıfır motor 17 bınden asagı gelmez. bende r25 mı satmayı dusunuyorum ozelden yazarsanız fotograflarını atarım mıchellın pilot street lastıklı 9000 km de katlanır plakalık aldım taktırmadım onu hedıye ederım yanında revit apollo 4 mevsım mont 1 aylık mt gps lı kask ls2 ceneden acılır kask motul zıncır yagı butun serıyle motoru verıp bırakmayı dusunuyorum :)(motor orjınal ve garantılıdır ıstedıgın ustayı alıp gelebılırsın :D )
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Gördüğünüz bildiğiniz birinden alınabilir. Hem rodaj sıkıntın olmaz, hem ekstra kayıtla uğraşmazsınız.Ayrıca kaybınız en aza düşer bencee..
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
171
forumdan bırınden alabılırsınız
DİPNOT: bu motor alındıgı gunden bugune kadar forumda herşeyı anlatırlmıştır. bakımların resımlerı bıle forumda mevcuttur.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
18
Arkadaşlar 2.el alınırsa sadece 13.500 verilir ama 0 alınırsa bunun plaka ruhsat lastik işleri olduğu için 17 yi bulacağından dolayı 2. El almak istiyorum yoksa 0ı ile pek bir park yok ama bu gidiş ile motor alamayacağım 2.el motor bulamıyorum güvenemiyorum yardım lütfen..
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
siz1500 lira daha koyup sıfırını alacagınızımı sanıyorsunuz ? sıgorta plakalık lastık koruma takozu olması gereken seyler . bunsuz bu motoru surmek motora yazık etmektır kıyafetlerı olsun herseyı olsun bunları bırlestırınce sıfır motor 17 bınden asagı gelmez. bende r25 mı satmayı dusunuyorum ozelden yazarsanız fotograflarını atarım mıchellın pilot street lastıklı 9000 km de katlanır plakalık aldım taktırmadım onu hedıye ederım yanında revit apollo 4 mevsım mont 1 aylık mt gps lı kask ls2 ceneden acılır kask motul zıncır yagı butun serıyle motoru verıp bırakmayı dusunuyorum :)(motor orjınal ve garantılıdır ıstedıgın ustayı alıp gelebılırsın :D )

0 ile 2.el arasında 150 tl fark var. saçma sapan konuşup insanları kandırmaya çalışmayın :farao:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------

Arkadaşlar 2.el alınırsa sadece 13.500 verilir ama 0 alınırsa bunun plaka ruhsat lastik işleri olduğu için 17 yi bulacağından dolayı 2. El almak istiyorum yoksa 0ı ile pek bir park yok ama bu gidiş ile motor alamayacağım 2.el motor bulamıyorum güvenemiyorum yardım lütfen..

dostum 0 da alsan 2. el de alsan sigortayı yaptıracaksın.
sıfır alırsan ruhsat 250 tutuyor
2.el alırsan noter plaka değişirse 230 değişmezse 100 tl.
arada hiçbir fark yok. lastik değişimi dersen , bu motoru alanların 10 da 1 i ancak lastik değiştirmiştir. 2.elde bunu aramak çok saçma olur.
ayrıca bu motor çıktığı günden beri parası olmayan apaçi kardeşlerin alıp direk canını aldığı r25 lerden biri olma ihtimali de %90.

bu motosiklette bu riske girmek kadar saçma bir şey olamaz.
sen git al sıfırını , lastikleri bir kaç ay sonra değişirsin. yazın çok sorun olmaz zaten , yağmurda da çıkmayıverirsin.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
İlan'a koymadı ama motor kapalı garaj'da yatıyo geçen yazdan beri, bi hevesle aldı sonra ailesi istemeyince sürmeyi bıraktı numarasını atarım size özelden

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

Mesaj attım size ama gönderilen kutusu boş diyor aldınız mı mesaj beyler?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst