Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ocak 2016
- Mesajlar
- 212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar..Uyanık olun!
Artık KTM dahil 250 cc ye kadar malzeme kalitesi ve işçilik kalitesi çok düştü.. Japonlar dahil... Sadece Suzuki halen aynı kalibrede motosikletler üretiyor.. Diğerleri işi plastiğe döktü..
Bu motorları klasik ben Yamaha, Honda , KAwasaki alıyorum niyetiyle alıyosanız o eski Japonlardan değil bunlar.. Bu nedenle etkiletleri çok pahalı...
Artık arabalar bile plastik ve plastik kalite kalite oluyor sen sıkıntı yapma traktörlerin kaportaları çamurlukları bunlarda plastik hemde elinle kırarsın o derece.