Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar..Uyanık olun!

Artık KTM dahil 250 cc ye kadar malzeme kalitesi ve işçilik kalitesi çok düştü.. Japonlar dahil... Sadece Suzuki halen aynı kalibrede motosikletler üretiyor.. Diğerleri işi plastiğe döktü..

Bu motorları klasik ben Yamaha, Honda , KAwasaki alıyorum niyetiyle alıyosanız o eski Japonlardan değil bunlar.. Bu nedenle etkiletleri çok pahalı...

Artık arabalar bile plastik ve plastik kalite kalite oluyor sen sıkıntı yapma traktörlerin kaportaları çamurlukları bunlarda plastik hemde elinle kırarsın o derece.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Merhaba abilerim ve kardeşlerim motorsikleti kiralayıp 1 gün kullanıp tecrübe edinme şansım oldu sorularınızı seve seve cevaplayabilirim.Öncelikle görüntü olarak resimlerden daha kaslı ve dikkat çekici motorsiklet 7 bin devrin altında torku düşük fakat 7 binden sonra tork canavarına dönüşebiliyor diyebilirm aydınlatması orta seviyeden ilerde frenler oldukça iyi rakiplerine göre lastikler kötü çabucak kayıyor 160 km hıza çok rahat çıkıyor daha gider fakat ben yol bulamadım.Arka sele çok rahatsız edici çok sert.

merhaba kiralamayı nereden yaptınız acaba , yada yamaha test motoru açtımı bilgi verirseniz sevinirim. yamaha türkiye ye mesaj attım fakat dönüş olmadı
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Hayırlı olsun

Orjinal cam çok kısa. Youtube a yamaha mt 25 ön cam yazıp videomdaki ön camı inceleyebilirsiniz. Hem fiyat olarak daha uygun hem de işlevsel.

youtube'da kanalını takip ediyorum, camı taktırdıktan sonra çektiğin video'yu da izledim. Ama nedense camın tipini sevemedim. Düz,yüksek ve parlak koyu siyah olmasını sevmedim sanırım. Tasarım olarak biraz daha motorun sert kıvrımlarına uyan, şeffaf bir siyah cam olsa daha çok yakışırdı sanki.

Bahsettiğim şunlara benzer bişey;

24935203064692129619.jpg



201591511314_puig11639.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
youtube'da kanalını takip ediyorum, camı taktırdıktan sonra çektiğin video'yu da izledim. Ama nedense camın tipini sevemedim. Düz,yüksek ve parlak koyu siyah olmasını sevmedim sanırım. Tasarım olarak biraz daha motorun sert kıvrımlarına uyan, şeffaf bir siyah cam olsa daha çok yakışırdı sanki.

Bahsettiğim şunlara benzer bişey;

https://n11scdn.akamaized.net/t/640/14/03/03/86/31/78/87/99/82/12/63/02/24935203064692129619.jpg


http://www.mototas.com.tr/pictures/201591511314_puig11639.jpg

benim cam bu resimde gösterdiğiniz fazerin neredeyse aynısı :) renk olarak benimki de böyle içini gösteriyor. üstte bittiği çizgi de aynı bendekiyle. ama videomu izlediyseniz görmüşsünüzdür orada kendi çizdiğim camı da gösterdim, o camı yaptırcam inşallah ayakları yapılınca.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
4
Selam herkeze.. Ben de bir mt 25 aldım.. ilk motorum.. en büyük sıkıntı bence de lastikler yol tutuş çok kötü.. heralde değiştiricem... onun haricinde keyfe keder şeyler.. bu arada ben de çanta demiri ve top case arayışındayım... herkeze güvenli sürüşler dilerim..
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
merhaba kiralamayı nereden yaptınız acaba , yada yamaha test motoru açtımı bilgi verirseniz sevinirim. yamaha türkiye ye mesaj attım fakat dönüş olmadı

Mecidiyekoy turuncu motor mt25 kiraliyor bana gunluk 150tl fiyat verdiler. Henuz vakit bulamadim ama bi gün test edecegim
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
Arkadaslar yamaha mt 25 icin 1000 bakimina 180 tl para istiyotlar yag degisiminden baska ne yapiyorlarki? Yagi kendimiz degissek onerebileceginiz yag varmidir
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Arkadaslar yamaha mt 25 icin 1000 bakimina 180 tl para istiyotlar yag degisiminden baska ne yapiyorlarki? Yagi kendimiz degissek onerebileceginiz yag varmidir

Ben de bu hafta yaptırdım 175 TL'ye.3 lt yağ masrafı (yağ tankı 2.4LT ama mecbur 3 şişe açıyor) + yağ filtresini değiştiriyorlar, bir de üzerine işçilik biniyor..Bir dahaki bakım 5000.km'de olduğundan bu parayı vermekte bir sakınca görmedim ben.Eski motorum çin malıydı bakımı 50 TL tutuyordu ama 1000-2000km'de bir bakıma giriyordum yine aynı hesaba geliyor. 10w40 yarı sentetik yağ kullandılar sen de 10w40 bir yağ kullanabilirsin.Ama bayide yaptırmazsan garantiden çıkarsın diye biliyorum haberin olsun.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
Zaten hersey kullanici hatasi neyi garantiye sokuyorlarki. Yamahanin kendi yagini koyuyoruz dediler ben motul koymak istiyorum dedim olmuyormuş disardan yag
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
ses için işlem yapan varmı acaba gerçi daha çocuğumuzun rodajı bile bitmemiştir ama bazıları katalizör iptal et ses çok değişir filan diyorlar egzoz takmak istemiyorum aslıda seside fena değil ama tabi daha iyi ses olsa kötüde olmaz.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
Kitapçığa göre 1000km rodaj bakımından sonraki bakımımız 10bin kmde. sonraki de 20binde. bu bakımlara götürdüğünüz sürece garanti kapsamından çıkaramazlar. Türkiyedeki motosiklet firmaları satıştan çok kazanamadıkları için servis işinde böyle taktik yapmışlar 3 binde 5 binde bakım mı olur yahu?
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
garanti hakikaten ne durumlarda geçerli? hangi durumda servise gittiğimizde garantiden yararlanabiliriz?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
valla benim bildiğim kronik bir durum olursa garantiden hallederler diğer türlü herşey kullanıcı hatası olarak geçiyor varmı şuana kadar garantiden yararlanmış olan ben bilmiyorum. kitapçığıda vermediler bana daha gelmedi sipariş ettik dediler 1000 bakımına gidince onuda alacağım.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Geçen hafta katıldığım yamaha gs-2 eğitiminde hocalar orjinal cam kullanmanın öneminden bahsetti. Orjinal camların polycarbonate malzeme olduğunu (kask camıyla aynı materyal) ve çarpma anında kırılmayacağını söylediler. Üretilen ucuz camların ise çarpma anında kırılıp jilet etkisi yapabileceğini özellikle belirttiler. Ne diyorsunuz bu duruma?
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
Geçen hafta katıldığım yamaha gs-2 eğitiminde hocalar orjinal cam kullanmanın öneminden bahsetti. Orjinal camların polycarbonate malzeme olduğunu (kask camıyla aynı materyal) ve çarpma anında kırılmayacağını söylediler. Üretilen ucuz camların ise çarpma anında kırılıp jilet etkisi yapabileceğini özellikle belirttiler. Ne diyorsunuz bu duruma?

polikarbon kolay kolay kırılmaz doğru söylüyorlar ama kırılmasa da o da jilet etkisi yapabilir. hatta bence kırılmayan malzeme daha tehlikeli. ben yine de bu duruma Allah korusun diyorum :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
arkadaşlar ruhsatta 250 cc yazıyor motor sizde de öylemi 249 yazması lazım değil mi 59 tl vergisi çıkıyor .
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
6
Benim de ruhsatta 250cc yazıyor ancak 249cc yazsaydı da 59TL vergi ödeyecektik. 100-250cc arası yıllık toplam vergi 118 TL, 250cc'yi geçince 243 TL'ye çıkıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst