- Katılım
- 25 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,549
- Konu Yazar
- #1
Motorun bugün yağını degistirdim yaklaşık 10 km kullandım motoru koyduğum yerde 3 nokta yağ vardı meğerse motor yağ tapasindan yağ kaçırmış o tapayı sıktım ama boşa dönüyor
Şimdi motorun yağını boşaltıp tapaya orta sert vida sabitleyici bir sıvı sürdüm kapattım bakalım.motora yarın binince yağ kaçıracak mı bir de vidanın etrafına teflon bant sarsam olur mu yada başka bir çözümü var mı
Şimdi motorun yağını boşaltıp tapaya orta sert vida sabitleyici bir sıvı sürdüm kapattım bakalım.motora yarın binince yağ kaçıracak mı bir de vidanın etrafına teflon bant sarsam olur mu yada başka bir çözümü var mı