Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
4
Beycivan Hocam Söylediğiniz Gibi Sol Taraftaki Buji Ve Buji Kablolarını Komple Kökten Çıkartıp Sağa Taktım Sağ Tarafınkileride Sola Taktım Sıkıntı Yene Aynı Sol Buji Kablosunu Çıkartınca Motor Stop Ediyor.Normalde Çalışması Lazım Dimi Sağ Buji Tarafı.?Valla Elektrik Tesisatı Filan Bir Çok Yerini Yeniledim Acaba Statörden Yapabilirmi Ki Zaten Onuda Değiştirmeyi Düşünüyorum İnş O Zaman Sorun Düzelir.
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
4
Soldaki Buji Buji Kabloları Ve Bobinini Sag Tarafa Takıtım.Sağ Tarafınkileride Sola Taktım Ama Marşa Basıyorum Motor Çalışıyor Sol Buji Kablosunu Sökünce Stop Ediyor Yene.Çalışmıyor Bi Çözemedim Gitti :)Sag Bujiyi Söküp Bakıyom Ateşleme Yapıyo Ama Sol Tarafı Sökünce Stop Ediyo Ve Sol Buji Kablosunu Takmadanda Motor Çalışmıyor.Sanırım Buji Buji Kablosu Ve Bobininde Sorun Yok
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
6
Beyler ocağınıza düştüm forumdaki birçok yorumlarını okudum ben öğrenciyim yazın çalışıp bir chopper almak istiyorum ama çok kararsızım MCT 250 yi önerir misiniz ? Düşünmekten kafayı yiyecem bu arada ilk defa yorum yapıyorum boylu posluyum iriyim de biraz Küba oyuncak gibi kalıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
temiz bir mct seni her yere götürür pek sorun çıkarmaz bütçeni yazmamışsın ve ehliyet ekipman bunlar çok önemli abdestsiz nasıl namaz kılamıyor kur an okuyamıyorsak ekipmansızda motora binemeyiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

beycivan hocam yeni motorun hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin inşallah.
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
6
Beyler 3.500 TL ye kadar bütçem yeter

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

Ehliyet ekipman falan da alacam ama bunlar bu bütcemin dışında ilk önce motoru almak istiyorum MCT 250 nın servisi yedek parçası falan erişimi kolay değil mi adanada yaşıyorum bu arada
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
tamam burdan cevaplayayım. mct çok temiz ve sahibince bakımları düzenli yapıldıysa al derim ama şu an mct ler 10 yaşına girdi o nedenle lastik zincir eksantrik subap ve metal aşınmalarının ne olduğunu tam bilmeden almak riskli olabilir. EN azından düşük km de bir mct bakmanı öneririm. Birde ramzet qm 50 truva skygo 250 lerde fena motor değildir.
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
6
tamam burdan cevaplayayım. mct çok temiz ve sahibince bakımları düzenli yapıldıysa al derim ama şu an mct ler 10 yaşına girdi o nedenle lastik zincir eksantrik subap ve metal aşınmalarının ne olduğunu tam bilmeden almak riskli olabilir. EN azından düşük km de bir mct bakmanı öneririm. Birde ramzet qm 50 truva skygo 250 lerde fena motor değildir.

Beycivan abi ramzey qm250 için belki tanırsın naci abiyle konuştum uzak dur dedi
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
naci abiyi nerden tanıyorsun, eski motorcudur adanada şu an sanırım bende 1 2 gün önce mesajlaştım. Valla bende kırmızı 2006 model vardı Bandırma da herkes dönüp bakardı. Ama ben zımba gibi yapmıştım. Temiz olduktan sonra bakımı yerindeyse hepsi iş yapar korkma.
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
6
naci abiyi nerden tanıyorsun, eski motorcudur adanada şu an sanırım bende 1 2 gün önce mesajlaştım. Valla bende kırmızı 2006 model vardı Bandırma da herkes dönüp bakardı. Ama ben zımba gibi yapmıştım. Temiz olduktan sonra bakımı yerindeyse hepsi iş yapar korkma.

Beycivan abi ben bu forumu neredeyse baştan sona okudum başta sıfır bilgim vardı sizler sayesinde az biraz bilgi sahibiyim naci abiyle ramzey vasıtasıyla birkaç mesajlaşmamız oldu birde aynı şehirdeyiz sizler bizim için bulunmaz veli nimetsiniz abi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

Beycivan abi ben bu forumu neredeyse baştan sona okudum başta sıfır bilgim vardı sizler sayesinde az biraz bilgi sahibiyim naci abiyle ramzey vasıtasıyla birkaç mesajlaşmamız oldu birde aynı şehirdeyiz sizler bizim için bulunmaz veli nimetsiniz abi

Unutmadan beycivan abi eğer MCT 250 alırsam senin sık sık başını ağrıtacam haberin olsun saygılar abi
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Ömer tesekkur ederım.sızlerde oylesınız.motor herkes sürer ama herkes motorcu olamaz.
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
5
MCT 250 Yan kapaklara kapaklara ihtiyaç var nereden bulabilirim

:salut::king:


olan lütfen iletişime geçsin
05056876162

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

Motoru yeni aldım. Motor bayadır oldugu yerde yatıyormuş. Bugün yağını değiştirdim. Ayrıca tekleme yapıyor motor bujilerden midir diye bujileride değiştirdim hala tekleme yapıyor neden olabilir acaba ? ayrıca mct250 lerde bu jikle yukarı kaldırınca mı aktif oluyor ?
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
murateken kardeşim mct 250 makinan hayırlı olsun kazsız belasız kullan inşallah.iyi bir seçim yapmışsın beycivan kardeşimizin dediği gibi temiz olduktan sonra hepsi iş görür mct candır bende daha önceden kullanmıştım ve çok temizdi mct nin fotolarını yakın zamanda bekleriz:)hayırlı akşamlar.
 
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
1
mrb saygıdeğer abilerim mct alarak aranıza katılmış bulunuyorum adım hakan başlangıç motoru olarak aldım kırmızı renk 6 bin de sıfır kadar temiz alır almaz genel bakımlarını yaptırdım buji yağ filtre filan derken arka dişliyide ojinalini çıkarıp 30 luk taktım ama son süratim 110 iken su an en fazla 100 km hızı görüyorum teorik olarak son hızda artma meydana gelmesi gerekmiyormuydu :)))
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Musait oldugumda cevap vericem dostlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

Murat Eken her motorda nelere bakılması gerekiyorsa bunda da aynı. Önce ön freni sık motoru öne doğru ittir maşalara bak ön süspansiyon esniyormu. ön tekeri ve arka tekeri alttan üstten yakala iyice salla savur bakalım oynama ve gevşeme varmı göbekte. tekeri çevir zinciri kontrol et şakır şakır ses varmı alttan esniyor mu boşluk yapıyor mu. sinyal far korna bak motoru sür frenleri kontrol et. birinci viteste ön freni sık motoru sür ön teker kitliyken motorun gitmesi lazım. stop varsa debriyaj bitmiştir. lastiklerin arasına bak bitmiş mi egsoza kontrol et susturucusu sağlammı. vs.. ön dişlisini değitiren kardeşim içinde eğer çıkanın diş sayısı az ise olabilir. arka dişli büyükse de güç artar hız düşer

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

Vay be şu hale bak forumun sanki selası verilmiş en son eskilerden en son ben yazmışım. beni yanlız bıraktınız nerdeyse 7 senedir yazıyorum olmuyor böyle. izmir mct cileri nerdesiniz :) Şu an cbr 1100 kullandığım halde gönlüm hep chooper da. Bırakmadım burayı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst