2005-6-7-8 model cbr 125 alırken ve sonrasında nelere dikkat edilmeli ?

Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
4
Başlangıç motoru olarak cbr 125 belirledim bütçemde kısıtlı olduğundan dolayı 2005-6-7-8 modellerini alıcam nelere dikkat edilmeli aldıktan sonra ne gibi sorunlar bekliyor , günlük kullanım ve ayda 2 defa 200 km yolu gidiş-geliş yaptırırmı güvenli bir şekilde.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
aslında yaparsın ama okadar eski motora bence guvenme nekadar hondada olsa canı cıkmıs coğu kişinin ilk motoru ve yıpratılmıs motorlar . o fiyata ybr al demem tabkide fakat alternatiflere bak
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
2006 yılında, 2006 model cbr 125 kullandım.
çok iyi motordur, 155km/s görmüşlüğüm vardır :)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Düşük km bir 2008 bulursan belki iş görür ama fırsatçılar canı çıkmış motora bile 5.000 istiyor
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
4
3,5 civarı fiyatlara veriyorlar fiyatı iyide motor iyi durumdamı onu bilemiyorum kullanımı kolay başlangıç motoru az yakan tipide kötü olmayan arada 200-300 km yolu çıkartabilecek başka motor tavsiyeleriniz varmı İlk motorum olucak yedek parçasıda ucuz olması çok iyi olucak benim için hoşuma giderse 6 bine kadar çıkabileceğim
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Başlangıç motoru olarak cbr 125 belirledim bütçemde kısıtlı olduğundan dolayı 2005-6-7-8 modellerini alıcam nelere dikkat edilmeli aldıktan sonra ne gibi sorunlar bekliyor , günlük kullanım ve ayda 2 defa 200 km yolu gidiş-geliş yaptırırmı güvenli bir şekilde.

Bak kardeşim aşağıdaki linkte tam 1913 sayfa konuşulmuş bu çelimsiz yarış görünümlü commuter motosiklet hakkında:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...tml?prefixid=02_Honda_Motosiklet&daysprune=-1

Tek tek her sayfayı okumamak için konuyu açtığınızda karşınıza çıkan ilk mesajın sağ üstünde "BU KONUDA ARA" butonundan faydalanıp girdiğiniz anahtar kelimelerin olduğu mesajlara ulaşabilirsiniz. Forumu lüzumsuz konularla kirletmemeye özen gösterelim. Zaten sırf soru sormak için üye olmuşsunuz. Olmuyor böyle.
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
366
Alırken çalışmasına dikkat edilmeli bence. Çalışmayan motor gitmez çünkü.
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
4
aslında yaparsın ama okadar eski motora bence guvenme nekadar hondada olsa canı cıkmıs coğu kişinin ilk motoru ve yıpratılmıs motorlar . o fiyata ybr al demem tabkide fakat alternatiflere bak

kullanımı kolay başlangıç motoru az yakan tipide kötü olmayan yedek parçası fazla pahalı olmayan tavsiyeleriniz varmı 6 bine kadar para ayırdım motor için, tabi ekipmanıda araştırıyorum onu motordan önce alıcam ancak motorda çok kararsızım ve fazla bir bilgim yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

Bak kardeşim aşağıdaki linkte tam 1913 sayfa konuşulmuş bu çelimsiz yarış görünümlü commuter motosiklet hakkında:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...tml?prefixid=02_Honda_Motosiklet&daysprune=-1

Tek tek her sayfayı okumamak için konuyu açtığınızda karşınıza çıkan ilk mesajın sağ üstünde "BU KONUDA ARA" butonundan faydalanıp girdiğiniz anahtar kelimelerin olduğu mesajlara ulaşabilirsiniz. Forumu lüzumsuz konularla kirletmemeye özen gösterelim. Zaten sırf soru sormak için üye olmuşsunuz. Olmuyor böyle.

Gereksiz yorumla bence siz kirletiyorsunuz forumu çünkü, belkide 3-5 yorum sonra amacına ulaşabilecek bir başlığı farklı taraflara çekiyorsunuz. Araştırma yaptım, inceledim, bol bol okudum ve sordum belliki içime sinmemiş birde başlık altında sora sora ilerliyeyim diye düşündüm yani soru sormak için üye olmuşsunuz diyorsunuzda forumun başka bir amacımı var merak ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kullanımı kolay başlangıç motoru az yakan tipide kötü olmayan yedek parçası fazla pahalı olmayan tavsiyeleriniz varmı 6 bine kadar para ayırdım motor için, tabi ekipmanıda araştırıyorum onu motordan önce alıcam ancak motorda çok kararsızım ve fazla bir bilgim yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------



Gereksiz yorumla bence siz kirletiyorsunuz forumu çünkü, belkide 3-5 yorum sonra amacına ulaşabilecek bir başlığı farklı taraflara çekiyorsunuz. Araştırma yaptım, inceledim, bol bol okudum ve sordum belliki içime sinmemiş birde başlık altında sora sora ilerliyeyim diye düşündüm yani soru sormak için üye olmuşsunuz diyorsunuzda forumun başka bir amacımı var merak ediyorum.

Bajaj 150 ns al bak keyfine.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O modellerde genelde ilk motor olarak kullanılmış haşatı çıkmış racing çakması hondaya vermektense sıfır mis gibi pulsara vermek en güzeli olur. Pulsar kötü motor değil ikinci elide var bolca ucuz yedek parçasıda var çinli gibi olacağını zannetmiyorum.İstersen incelemeye göz at 150 as ile ns arasında 1000 lira civarı fark var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst