- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
CBF 150 bloğu var bunda. Balansörü büyük ihtimalle 150'lik silindire göredir ama iş görür yine de.Teslim alan arkadaşlar balansör olup olmadığını da yazabilir mi? Teslim etmeye başladılarsa tabi![]()
CBF 150 bloğu var bunda. Balansörü büyük ihtimalle 150'lik silindire göredir ama iş görür yine de.Teslim alan arkadaşlar balansör olup olmadığını da yazabilir mi? Teslim etmeye başladılarsa tabi![]()
CBF 150 bloğu var bunda. Balansörü büyük ihtimalle 150'lik silindire göredir ama iş görür yine de.
CBF150 için 200'lük silindir vardı zaten. Bunlar o silindiri biraz daha yükseltip krank boyunu değiştirmişlerdir olmuş sana 223 cc.Eski karizma alt sakal harici bildiğimiz cbf idi ama bu nasıl oluyor? Blok aynıysa sadece silindir çapını büyüterek mi o tork/hp'yi verdiler?
Hayır bunun motoru eski Honda CRF230'un aynısı. 150 cc olanlar da CBF 150'den devşirme motorlar. Bunların hepsi Honda Hero döneminden kalma motor blokları. Yeni çıkacak olan modellerinde (HX250 gibi) ise yeni tasarlanmış motorlar kullanacaklar.
CBF150 için 200'lük silindir vardı zaten. Bunlar o silindiri biraz daha yükseltip krank boyunu değiştirmişlerdir olmuş sana 223 cc.
Karizma'da CRF230'un motorunun ayar çekilmişi var. Temelde aynı motormuş, çok dayanıklı olduğunu söylüyorlar.
Serkan abi hangi rengi güzel sence ?
Şimdi Bursa bayisi ile görüştüm, 15 Mart'ta motorlar geliyormuş. Birini çalıştırırım biraz sürüp denersin dedi. Bir tur atınca titreşimi renk verir zaten...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Valla bayisi sarı gelmeyecek dedi. Girisi resimlerde kötü duruyor, benim niyetim beyaz veya siyah almak. Kızım beyaz motor istiyor, herhalde alırsam beyaz alırım.
Çekmez mi ya 223 cc motor ?
Peki crf230 motorunda balansör var mıdır acabaNeyse gelsin motor, deneyelim. Hakikaten merak ediyorum.
Şimdi Bursa bayisi ile görüştüm, 15 Mart'ta motorlar geliyormuş. Birini çalıştırırım biraz sürüp denersin dedi. Bir tur atınca titreşimi renk verir zaten...
Valla bayisi sarı gelmeyecek dedi. Girisi resimlerde kötü duruyor, benim niyetim beyaz veya siyah almak. Kızım beyaz motor istiyor, herhalde alırsam beyaz alırım.
Motorda bir sıkıntı yok, Hintli kullanıcıları hep memnun. Sadece biraz tipsiz.
Motorda bir sıkıntı yok, Hintli kullanıcıları hep memnun. Sadece biraz tipsiz.
İnşallah Fiyat bindirmesi yapmazlar ama içim hiç rahat değil. 1 senedir beklediğim motor ha alıcam ha gelicek derken vakit geldi ama ancak yaz sonu alabilirim. fiyat bir anda 8 binlere uçmazsa iyidir. Motoru bayağı araştırdım, aşırı titreşim yoksa, ki yoktur almamak hiç bir sebebte yok bana kalırsa. Tip olarak evet biraz değişik ama bence güzel