Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Eski karizma alt sakal harici bildiğimiz cbf idi ama bu nasıl oluyor? Blok aynıysa sadece silindir çapını büyüterek mi o tork/hp'yi verdiler?
CBF150 için 200'lük silindir vardı zaten. Bunlar o silindiri biraz daha yükseltip krank boyunu değiştirmişlerdir olmuş sana 223 cc.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hayır bunun motoru eski Honda CRF230'un aynısı. 150 cc olanlar da CBF 150'den devşirme motorlar. Bunların hepsi Honda Hero döneminden kalma motor blokları. Yeni çıkacak olan modellerinde (HX250 gibi) ise yeni tasarlanmış motorlar kullanacaklar.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Hayır bunun motoru eski Honda CRF230'un aynısı. 150 cc olanlar da CBF 150'den devşirme motorlar. Bunların hepsi Honda Hero döneminden kalma motor blokları. Yeni çıkacak olan modellerinde (HX250 gibi) ise yeni tasarlanmış motorlar kullanacaklar.

Serkan abi Mengü abi karizmada hangi blok var şimdi anlamadım!

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

CBF150 için 200'lük silindir vardı zaten. Bunlar o silindiri biraz daha yükseltip krank boyunu değiştirmişlerdir olmuş sana 223 cc.


Abi motorun cc sini yükseltmek bu kadar kolay mı?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Karizma'da CRF230'un motorunun ayar çekilmişi var. Temelde aynı motormuş, çok dayanıklı olduğunu söylüyorlar.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Şu motor bayiye gelse de bir görsem artık. Bütçeme en uygun motosiklet bu gibi.

Özellikleri benim için yeterli.. Birde yakından görüp değerlendireydim iyi olacaktı...
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Karizma'da CRF230'un motorunun ayar çekilmişi var. Temelde aynı motormuş, çok dayanıklı olduğunu söylüyorlar.


Serkan abi hangi rengi güzel sence ? Bence beyaz güzel abi ! Fuardaki sarıyı beğenmedim.Birde abi ben 120 kiloyum yokuşta rampada falan beni çeker mi?:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şimdi Bursa bayisi ile görüştüm, 15 Mart'ta motorlar geliyormuş. Birini çalıştırırım biraz sürüp denersin dedi. Bir tur atınca titreşimi renk verir zaten...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

Serkan abi hangi rengi güzel sence ?

Valla bayisi sarı gelmeyecek dedi. Girisi resimlerde kötü duruyor, benim niyetim beyaz veya siyah almak. Kızım beyaz motor istiyor, herhalde alırsam beyaz alırım.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Şimdi Bursa bayisi ile görüştüm, 15 Mart'ta motorlar geliyormuş. Birini çalıştırırım biraz sürüp denersin dedi. Bir tur atınca titreşimi renk verir zaten...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------



Valla bayisi sarı gelmeyecek dedi. Girisi resimlerde kötü duruyor, benim niyetim beyaz veya siyah almak. Kızım beyaz motor istiyor, herhalde alırsam beyaz alırım.

Abi ben çok şişmanım biliyorsun ! 120 kiloyum boyda 1.81 beni çeker mi yokuşta falan?
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Çekmez mi ya 223 cc motor ?

Anladım abi yani arkamda 80 kilo artçıylada sıkıntı olmaz diye düşünüyorum! Senin yorumun önemli abi benim için fiyatı zamlanmadan cbf 150 alacağıma bunu alayım diyorum bende! Fuarda satıcı 2.partiden sonra gelecek karizmalar zamlanacak dedi!:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Peki crf230 motorunda balansör var mıdır acaba :) Neyse gelsin motor, deneyelim. Hakikaten merak ediyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Peki crf230 motorunda balansör var mıdır acaba :) Neyse gelsin motor, deneyelim. Hakikaten merak ediyorum.

İşte orası muamma ama Honda'nın da adamı titreşimden öldürecek motor üreteceğini sanmıyorum. Mesela MSX 125 de ACE 125 de titreşimli motorlar ama ikisinin de tatlı ve tok bir titreşimi var, rahatsız etmiyor. Hele MSX'teki keyifli bile oluyor.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Şimdi Bursa bayisi ile görüştüm, 15 Mart'ta motorlar geliyormuş. Birini çalıştırırım biraz sürüp denersin dedi. Bir tur atınca titreşimi renk verir zaten...

Valla bayisi sarı gelmeyecek dedi. Girisi resimlerde kötü duruyor, benim niyetim beyaz veya siyah almak. Kızım beyaz motor istiyor, herhalde alırsam beyaz alırım.


Şu motoru bir dene de titreşim konusunu bi açıklığa kavuşturalım...

Düşük devirdeki beygir ve tork gücü motoru benim için cazip kılıyor..5 yılda garanti verdiklerine göre güveniyorlar motorlarına diye düşünüyorum..

Beğenirsem alırım bende bir tane. Bana göre galiba en iyi f/p ürünü bu olucak.. rx3i ve tnt25 i beklemeye aldım..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motorda bir sıkıntı yok, Hintli kullanıcıları hep memnun. Sadece biraz tipsiz.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Bana da çok yakışıklı geldi bu motor.Sınıfının en yakışıklı motoru bana kalırsa.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Motorda bir sıkıntı yok, Hintli kullanıcıları hep memnun. Sadece biraz tipsiz.

İnşallah Fiyat bindirmesi yapmazlar ama içim hiç rahat değil. 1 senedir beklediğim motor ha alıcam ha gelicek derken vakit geldi ama ancak yaz sonu alabilirim. fiyat bir anda 8 binlere uçmazsa iyidir. Motoru bayağı araştırdım, aşırı titreşim yoksa, ki yoktur almamak hiç bir sebebte yok bana kalırsa. Tip olarak evet biraz değişik ama bence güzel
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
İnşallah Fiyat bindirmesi yapmazlar ama içim hiç rahat değil. 1 senedir beklediğim motor ha alıcam ha gelicek derken vakit geldi ama ancak yaz sonu alabilirim. fiyat bir anda 8 binlere uçmazsa iyidir. Motoru bayağı araştırdım, aşırı titreşim yoksa, ki yoktur almamak hiç bir sebebte yok bana kalırsa. Tip olarak evet biraz değişik ama bence güzel

Bence motor güzel tipide güzel herkes sevdiği motora binsin! Ayrıca satıcının bana dediği çok az sarı renk getireceklermiş ve ikinci partiden sonra karizma ZAMLANACAKMIŞ!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst