15.000-20.000 km aşkın ybr 125 alınırmı alınmazmı ? (ilk motorum olucak)

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
19
Öncelikle iyi akşamlar herkese :)
ilk motorumu düşünüyorum, fakat 2.el almamı soyledı herkes.Ybr 125 istiyorum ama sahibinden.com 'a baktıgımda nereydeyse 15.000 km altında motorsiklet yoktu sizce alınırmı alınmaz mı ?en fazla kac tl verilir değerli abilerim cevaplarınızı bekliyorum :cat: (4yıl boyunca üniversite için kullanıcam)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
uzun vaade bence ikinci el almayin eger 4 yil kullanicaksaniz sifirini almaniz daha iyi olur he alinmazmi tabi alinir ama motoru bi ustaniza gosterin
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Sahibi motora iyi baktıysa tabii ki alınır, fiyat olarakta 4500 den fazla vermemelisin, varsa iyi bir arka çantası olanı tercih etmeni öneririm, son olarak tank ped,koruma demiri ve jant şeritlerini ekstra diye abartanları sallama.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Sevgili adaşım ybr dediğin motor bakıldığı takdirde 150-200BİN km gider. Rahat gider hem de. Yani 15-20binde daha tertemizdir. 7-8 bin km yağ deşiştirmeyi geç zincir yağlamadan kullanan arkadaşım var sonra zincir dişli dahil hardcore bi bakıma girdi sofır gibi oldu makina masraf parçalar dahil 100 lira mı ne tuttu.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Alinir kardesim niye alinmasin duzgun kullanildiysa. Ayni duzgunlukte sende kullanirsan birak 4 yil 14 yil bile sorunsuz kullanirsin
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
4 yil icin pek alinmaz gibi,ama 2 yilda bir degisirseniz motosikleti bisey olmaz.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Tvs apache al uzun süre kullanacaksan 125cc iyice güçsüz gelir bi zamandan sonra
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
4 yil icin pek alinmaz gibi,ama 2 yilda bir degisirseniz motosikleti bisey olmaz.

mantıklı bir sebep söylermisin ?

15 bin 20 bin km deki motor daha yeni ya !! herkes alışmış 1-2 bin km de motora binmeye.

Biz varya memleket olarak cidden çok zengin insanlarız sonra herkes ağlıyor yok param yok şu yok yok bu yok diye.

Allah aşkına bırakın bu km saçmalıklarını !!
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
62
öncelikle berk arkadaşımın yorumuna katılıyorum :) 2014model 2015 çıkışlı ybr 125 kullanıcısıyım 9 ay oldu motor 11 binde servise gitmedim 3 binde bir motul yağ eğişimi 500kmde bir gzyağı ve zincir yağı ile bakım yaptım hava filtresi temizledim.motor şuan çok iyi durumda kanımca da 10 binden sonra motor daha açılıyor ve şehiriçi kalkışlar ve uzun yolda sollamalar daha rahat oluyor 15 20 bin 25 bin iyi bakıldıkça bir sıkıntı olacağını sanmıyorum şahsen 1 sene kullanılıp 10 15bin olan motor 6 kullanılıp 4binde olandan çok daha iyidir :)
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
10bin km den yukarı motor almam, benim gözümde 2.el ybr 125 in ederi 2000-2500tl dir.
git 3 4 bin tl ver, eskisini sana kakalasın, altına 0 motor çeksin sayende, marka ayağına..
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
10bin km den yukarı motor almam, benim gözümde 2.el ybr 125 in ederi 2000-2500tl dir.
git 3 4 bin tl ver, eskisini sana kakalasın, altına 0 motor çeksin sayende, marka ayağına..

750 bin - 500 bin - 250 bin km deki motorları gördükçe senin gibi düşünenlerin ne kadarda yanlış düşündüğünü ve her dakika yeni motor almak için bir ton zam yapılmasını kabul ettiğini gördükçe kendimle gurur duyuyorum. Teşekkürler.
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
19
öncelikle berk arkadaşımın yorumuna katılıyorum :) 2014model 2015 çıkışlı ybr 125 kullanıcısıyım 9 ay oldu motor 11 binde servise gitmedim 3 binde bir motul yağ eğişimi 500kmde bir gzyağı ve zincir yağı ile bakım yaptım hava filtresi temizledim.motor şuan çok iyi durumda kanımca da 10 binden sonra motor daha açılıyor ve şehiriçi kalkışlar ve uzun yolda sollamalar daha rahat oluyor 15 20 bin 25 bin iyi bakıldıkça bir sıkıntı olacağını sanmıyorum şahsen 1 sene kullanılıp 10 15bin olan motor 6 kullanılıp 4binde olandan çok daha iyidir :)

sorması ayıp 2.elmi aldınız yoksa sıfır mı ve fiyatı kactı ?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
hocam bisan cub 125 vardı 7 sene boyunca kullandığım gösterge bozuldu en son fakat yılda rahat 15.000 km gidiyorduk. şu an 80.000 gibi bir km sinin olması lazım. bu zamana kadar hiç rektifiye istemedi.Yani çinli motor böyleyse ybr gider yani
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Neden 2 yılda bir değiştirsin anlayamadım
Turkiye piyasasinda yukselen km nin satista zorluk cikarmamasi adina her 2 yilda 1 motosikletini satip km dusurmesi amaciyla bu sekilde bir yorum yaptim.
mantıklı bir sebep söylermisin ?

15 bin 20 bin km deki motor daha yeni ya !! herkes alışmış 1-2 bin km de motora binmeye.

Biz varya memleket olarak cidden çok zengin insanlarız sonra herkes ağlıyor yok param yok şu yok yok bu yok diye.

Allah aşkına bırakın bu km saçmalıklarını !!
Baskan zenginlik fakirlik muhabbeti yapmadim ben. Bugun 300.000km deki 5 kasa bmw ye millet cop gozuyle bakarken ben onun aslinda daha ilk kmlerinde olarak goruyorum. Gelipte bana km takintili deme lutfen. Turkiyedeki piyasa ortada,30.000km den sonra motorun saglamligina bakmadan cöp muamelesi yapan nekadar buyuk bir kitle var sen benden daha cok farkindasin durumun. Bu adam alsin,binsin mondial driftle daha gecen gun 60.000 gitti adam ybr mi gidemeyecek? Ben 100.000 deki motosikletede binerim,yeterki motoru temiz olsun. Ben arkadasin motosikletine ölü gozuyle bakmasinlar,universiteli hali ile perisan olmasin,elinden gule oynaya motosikletini cikarsin diye dedim. Simdi senden tek bi ricam olucak,bu yazdigim yorumu okuduktan sonra benim hala km takintim oldugunu dusunuyomusun? Cidden ayip ettin,bak alinti yaptigim arkadas ne guzel sormus sebebini. Yargisiz infaz yaparak biryere varamayiz baskan,once bir karsimizdakinin derdini dinlemeliyiz.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
4 bin ustu 2.el olarak bu motora cok ya az daha koyar sifir alirim temiz temiz binerim. Param yetmiyorsa da acilse baska motor alirim. Sart mi ybr binmek. Fiyatlar uctu diye sifir fiyatina yakin ikinci el mi alinirmis bana ilginc geliyor, sonra onun binbir turlu derdi tasasiyla saclarimi mi agartcam ustune birde para vermisim ohh ne guzel ;):queen:
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Turkiye piyasasinda yukselen km nin satista zorluk cikarmamasi adina her 2 yilda 1 motosikletini satip km dusurmesi amaciyla bu sekilde bir yorum yaptim.

Baskan zenginlik fakirlik muhabbeti yapmadim ben. Bugun 300.000km deki 5 kasa bmw ye millet cop gozuyle bakarken ben onun aslinda daha ilk kmlerinde olarak goruyorum. Gelipte bana km takintili deme lutfen. Turkiyedeki piyasa ortada,30.000km den sonra motorun saglamligina bakmadan cöp muamelesi yapan nekadar buyuk bir kitle var sen benden daha cok farkindasin durumun. Bu adam alsin,binsin mondial driftle daha gecen gun 60.000 gitti adam ybr mi gidemeyecek? Ben 100.000 deki motosikletede binerim,yeterki motoru temiz olsun. Ben arkadasin motosikletine ölü gozuyle bakmasinlar,universiteli hali ile perisan olmasin,elinden gule oynaya motosikletini cikarsin diye dedim. Simdi senden tek bi ricam olucak,bu yazdigim yorumu okuduktan sonra benim hala km takintim oldugunu dusunuyomusun? Cidden ayip ettin,bak alinti yaptigim arkadas ne guzel sormus sebebini. Yargisiz infaz yaparak biryere varamayiz baskan,once bir karsimizdakinin derdini dinlemeliyiz.

mantıklı bir sebep söylermisin sorusu sana özeldi.

diğer şeyler ise genel olarak km takıntısı olanlara sitemdi.

zengin fakir muhabbeti yapmadığını biliyorum orada öyle birşeyi o anlamda söylemedim zaten. Her dakika yeni motor almak zenginliktir yani başka bir şey değil. Bak arkadaşın birisi ben 10 bin km üzeri almam demiş demekki para var huzur var. Çok seviyoruz biz çünkü yeni şeyler almayı. Kullandığımız motor daha bebeklik dönemini geçirmeden cami avlusuna bırakıyoruz biz (10 bin - 20 bin km )

Katılıyorum sana bmw örneğinde. Motor iyi bakıldı ise alınır yoksa 1000 km de motorda çöp olabilir , sana bir güzel iteler onu karşındaki 1000 km diye ruhun duymaz motordan anlamıyorsan.

Ben görüntü vs olarak arkadaşa bir şey diyemem. Benim motor ile hava atma gibi bir derdim olmadığından dolayı tipi falan umrumda değildir. Kullanım amacım önemlidir ve bu doğrultuda paramın yettiği , en çok hoşuma gideni almaya çalışırım.
 
Katılım
3 Ocak 2014
Mesajlar
89
75 bin de 2005 model ybr motorum vardı 88 bine kadar ben kullandım aldığım paraya sattım . klasik bakımları hariç masraf yapmadım.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
siz neden ısrarla bu kardeşimize, yüksek km motor almasını telkinliyorsunuz? bu kardeşim gayet uygun fiyata düşük km motor alabilir, burada bu kardeşimiz size japon motormu istiyorum diyor? empoze etmeyelim lütfen.

peki yiğitcan git yüksek km motor al 20 30 bin neyse, burada garantide veriyorlar sana hiç bişicik olmaz diye, ver 4bin tlde. zaten durum böyle iken soracak pek bi soruda kalmıyor değilmi, "eğer öyle dersek"..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Şu anda 11. ayı dolan motorum 11400km de ve sıfır halinden neredeyse hiç bir farkı yok. İş kullanıcıda bitiyor, YBR gerçekten sağlam bir motosiklet. Onu öldürmek için ya sağlam kaza yapmak lazım ya da işkence yaparcasına motorla ilgilenmeden sadece binmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst