Arkadaşlar her türlü tenkitinizi okudum.
Polemiğe girmek istemiyorum. satış fiyat politikası diye bir olay vardır bir mal satışa çıkarıldığında ister sıfır olsun ister ikinci el mutlak bir pazarlık payı vardır ve bunu unutmayalım. Bildiğiniz gibi bir bayii sıfır motora 4850 yazarken başka bayi 4500 hatta 4350 yazabiliyor şimdi bu da ne diyebilirsiniz.Aynı motor niye bu kadar fark var gidin açık sözlü bir bayii bulursanız size anlatır nasıl olduğunu.
Fiyatın çok olduğunu söyleyen arkadaşlar tamam 5000 tl yazsam bu sefer piyasayı öldürdün diye veryansın edeceksiniz.motorun bana gelişi nakit 5850 +plaka sigorta 500 üzerindekiler montaj dahil 900 tl toplarsanız 7250 yapar. Tutupta 6000 tl yazacak halimde yok. Ha daha ucuza mal edebilirmisiniz edersiniz.. saygı duyarım ancak bu forumda motor ve fiyat politikası üstte tutulacağına vurun abalıya denilip bu motor bu para etmez derseniz dışarıdan okuyanlar yanlış kanıya varacaktır.
ha diyorsanız ki bu motor bu kadar etmez yinede siz bilirsiniz tabi adam gider sıfır almaya bizlerde ikici elleri hurdaya atarız....
Mal senin istediğin fiyatı yazarsın ona kimse karışamaz ..
Lakin gelip burda genel paylaşım alanında abuk bir fiyatdan koyuyorsan sonra da neden tepki aldım dememen lazım..
Sonra yazdığın şeyler çelişkiler ile dolu örneğin ""16 PLAKADIR.. TRAFİK SİGORTASI 67 TL DİR.."" yazmışsın şimdi burda Plaka + Sigorta 500 TL yazmışsın ,433 TL mi plaka çıkarmak ? Fiyat belirler iken siğortanın bile masrafını yazmışsın
Allahtan hani bindiğinin benzin parası ile bakım masrafını yazmamışsın yada unuttun..
CBF topiği 1861 sayfa olmuş insanlar bu motoru almaya niyetli olanlar , modifiye etmek isteyenler, problem yaşanlar bilgi almak ,bilgi paylaşmak istiyor ama senin yüzünden bilgi almak isteyen birisi bir sayfa gereksiz yazı okuyacak , Formu TROLEYİP bir sayfasını çöp ettin sonrada neden tepki alıyorum mu diyorsun? Ne bekliyordun ki,