Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2016
Mesajlar
2
Öncelikle herkese selamun aleyküm.Aranıza yeni katıldım.Artık bende xtreme max sahibiyim.Motoru sıfır olarak aldım fakat 2014 model.Uygun fiyata geldiği için 2014 model tercih ettim.Modelde önemli değildi benim için.Tecrübeli arkadaşlara bir kaç sorum olacak.

Motor şuan biraz sıkıntılı.Gazı diblediğim zaman boğulma yapıyor.İlk başlarda çalışırken aynı boğulma oluyordu.Çalıştırması zor idi yeni yeni düzelmeye başladı.Jikle en altta değil ortada kullanıyorum.En altta boğulma yapıyor,stop ediyor.
Rolantide çalışırken aynı şekilde stop ediyor. 3-4 gün çok sıkıntı yaşadım çalıştırırken ve kullanırken. İlk başlarda viteslerde sıkıntı yoktu şu an geçişlerde sıkıntı var gibi geliyor. Motor hakkında pek bilgim yok ve tecrübemde yok.Motor depoda beklemiş olabilir. Karbüratör,buji,yağ vs. gibi malzemelerin temizlenmesi,değiştirilmesi mi lazım? Servise gitmeden önce bilgi sahibi olmak istedim. Şimdiden teşekkürler,saygılar
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
3
Büyük ihtimalle jikle açık kalmıştır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 aydır bende kullanıyorum gayet memnunum. Bugün zinciri biraz gerdim umarım fazla germemişimdir. Ne kadar boşluk olması lazım.
Bu arada sayfamız var ama grubumuz yok onun için bir grup açtım herkesi beklerim.

Facebook Mondial X-Treme Max Türkiye

12650839_1732677983611298_3480896747983109033_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
41
Iyi alsamr arkadaslar.
Iki uc gundur neredeyse tum yazilanlari okudum.
1,86 boyunda 30 yasindayim. InsAllah mart ayinda aranizdayim. Bugun motorumu satyim. O kadar keyifli anlatmissiniz ki bende alacagim. Sadece yakiti yuksek geldi ama alip deneyecegim.
Sadece asfaltta kullanacag. Tavsiyelerinize acigim ve sabirsianiyorum.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Iyi alsamr arkadaslar.
Iki uc gundur neredeyse tum yazilanlari okudum.
1,86 boyunda 30 yasindayim. InsAllah mart ayinda aranizdayim. Bugun motorumu satyim. O kadar keyifli anlatmissiniz ki bende alacagim. Sadece yakiti yuksek geldi ama alip deneyecegim.
Sadece asfaltta kullanacag. Tavsiyelerinize acigim ve sabirsianiyorum.

sade asvaltta kullanacaksan öncelikle lastik değiş, hayırlı olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

Öncelikle herkese selamun aleyküm.Aranıza yeni katıldım.Artık bende xtreme max sahibiyim.Motoru sıfır olarak aldım fakat 2014 model.Uygun fiyata geldiği için 2014 model tercih ettim.Modelde önemli değildi benim için.Tecrübeli arkadaşlara bir kaç sorum olacak.

Motor şuan biraz sıkıntılı.Gazı diblediğim zaman boğulma yapıyor.İlk başlarda çalışırken aynı boğulma oluyordu.Çalıştırması zor idi yeni yeni düzelmeye başladı.Jikle en altta değil ortada kullanıyorum.En altta boğulma yapıyor,stop ediyor.
Rolantide çalışırken aynı şekilde stop ediyor. 3-4 gün çok sıkıntı yaşadım çalıştırırken ve kullanırken. İlk başlarda viteslerde sıkıntı yoktu şu an geçişlerde sıkıntı var gibi geliyor. Motor hakkında pek bilgim yok ve tecrübemde yok.Motor depoda beklemiş olabilir. Karbüratör,buji,yağ vs. gibi malzemelerin temizlenmesi,değiştirilmesi mi lazım? Servise gitmeden önce bilgi sahibi olmak istedim. Şimdiden teşekkürler,saygılar

rolantini az yukselt birde karburator ayarlarına baktır
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
çok cıktı yahu :pr:

yas : 35

plaka : 01

ikametgah : mugla

2012 model

trafik sigortam 144 lira

allianz sigorta
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Bizi mi koparıyosun abi :))
Benim geçen sene 380 bu sene artık 1000 olur.

yok adem ciddiyim o kadar cıktı,
police halen sigortacıda (kesildi ama ödeme bekliyo) alınca resmini ceker atarım diyecem ama
bana kızanlar olabilir, senin gibi :)
sigorta şirketleri de adamın hasından anlıyo :queen:
 
Katılım
12 Şub 2016
Mesajlar
1
Merhaba motorda ne gibi modifiyeler yapacaksınız acaba paylaşma şansınız var mı ? bende motor hacmini arttırmak istiyorum ama nasıl yaptıracağım konusunda bi fikrim yok.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
çok cıktı yahu :pr:

yas : 35

plaka : 01

ikametgah : mugla

2012 model

trafik sigortam 144 lira

allianz sigorta

Hocam niye üzülüyorsun ya benim 2012 125lik motora aş 22 1050tl çıktı. 25 yaş üstü 450tl çıkıyor. 144 tl çıkmış çok mu?

En ucuz Ergo sigorta. 06 plaka ve ikâmetkah
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Hocam niye üzülüyorsun ya benim 2012 125lik motora aş 22 1050tl çıktı. 25 yaş üstü 450tl çıkıyor. 144 tl çıkmış çok mu?

En ucuz Ergo sigorta. 06 plaka ve ikâmetkah

benim ki biraz da saka vari
ancak babamın son 4 yılda 3 tane hasar kayıtlı motor kazası olmasına
ragmen 48 plaka ya 88 lira cıktı.
bende plaka değişimi mi yapsam diye düşünmüyor değilim
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14
Selamlar, bu motoru yeni aldım. Haliyle biraz yabancıyım motora. Busabah moyoru calistirmak icin yanina geldigimde en altta biri şeffaf biri siyah olmak uzere 2 adet ince hortumhn sağlandığını gördüm. Acaba bu hortumların ucu biryerlere bagli miydi? Yoksa bu şekilde aşağı doğru hep sallaniyorlar mıydı? Ve suan motorum çalışmıyor. Beni acil bilgilendirirseniz cok sevinirim tesekkurler. Motor sifir bu arada...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Selamlar, bu motoru yeni aldım. Haliyle biraz yabancıyım motora. Busabah moyoru calistirmak icin yanina geldigimde en altta biri şeffaf biri siyah olmak uzere 2 adet ince hortumhn sağlandığını gördüm. Acaba bu hortumların ucu biryerlere bagli miydi? Yoksa bu şekilde aşağı doğru hep sallaniyorlar mıydı? Ve suan motorum çalışmıyor. Beni acil bilgilendirirseniz cok sevinirim tesekkurler. Motor sifir bu arada...

hayırlı olsun
seffaf olan aku tahliyesidir
siyah olan da karburatörün altındaki tahliyedir
yere dogru sallanmaları dogaldır

yakıt muslugu acık olmalı, benzin az sa yedekte olmalı
soguklarda jıkle orta konumda acık olmalı, yan ayaklık kapalı olmalı
kırmızı stop tusu dogru konumda olmalı,
vites bos lambası yesil yanık olmalı,
vitesde iken debriyaj kesin cekili olmalı
vs vs vs
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14
Hizli bir sekilde dönüş yaptigin icin cok tesekkur ederim kardesim. Ama hepsini denedim. Benzin bile gidip alip ekledim gene olmadi gene olmadi deli olacagim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

Dün calistirirken zorlanmistim. Soguklarda duzenli calisyiriyorum malum ama dün bayagi zorladi. Calisti ama stop etti. Acil farkli islerim oldugundan uzerinde fazla duramadim. Ama bugun hic calistirmayi basaramadim mereti... motor daha rodaja da girmedi 33 km de...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
benim ki biraz da saka vari
ancak babamın son 4 yılda 3 tane hasar kayıtlı motor kazası olmasına
ragmen 48 plaka ya 88 lira cıktı.
bende plaka değişimi mi yapsam diye düşünmüyor değilim

Benim babamın hiçbirşeyde kazası yok Allah'a şükür buna rağmen yüksek çıkıyor.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
24
Mrb. arkadaşlar
Bende 2 yıl önce bu motora heveslenmiştim o zaman ani bi kararla rks titanic 150 almıştım onu sattım.Şuan 2.el bi xtreme max aldım 12 bin km ve pek iyi kullanılmamış açıkcası.Satın alırken servise gösterdim yürüründe hiç bir sıkıntı yok dedi ufak tefek sorunları sinyalleri kırık, gidon kilidi kırılmış sanırım bunu daha sonradan farkettim.Birkaç da vidası falan düşmüş.Cem abinin önceki sayfalarda dediği gibi petrol ofisi maximoto 10-40 yağ koymayı düşünüyorum da 4t gibi bi muhabbet var o nedir?

İstanbul Şişli de oturuyorum hem fiyat konusunda uygun hemde bu motordan anlayan bi tamirci tavsiye edermisiniz? İşini bilen birinin komple bi elden geçirmesini istiyorum şahsen.Son 30 35 sayfayı okudum bu konu hakkında bilgi göremedim.

Bu arada facebook sayfanızda da sigorta konusunu ben sormuştum.Sigorta şirketi bana 750 TL fiyat çıkardı.Motoru aldığım fiyat zaten 2250 eğer uygun fiyat bulamassam bi şekilde trafikten düşürücem aracı.

Not:Araçlardan pek anlamam o yüzden bu kadar soru sordum.Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst