KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
2016 modeller gelicek haziranda falan. Fuarda yaklaştı klasik spormoto indirimine hoşgeldiniz :)

Fuarı bekleyin belki biraz daha indirirler.

Her sene başında fuara yaklaşırken bunu yaparlar çünkü ellerindeki stoğu bitirmeye çalışıyorlar :)

ya sen tenekeye bınıyosun supermotoyu nerden ogrendın :queen:
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.

valla o şekilde bir sıkıntım olmadı ama sanırım çok hafif gaz vererek marş basmak işe yarıyordu hata kodunu elinizde kitapçık varsa bakın derim
çok gaz verirseniz de boğulabilir hayırlı olsun tekerin düz bassın
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.

Klasik duke 390 sorunudur bu. Merak etme senin motorun ile alakalı bir durum değil. 3-4 saniye sonra çalıştırmayı denersen çalışır.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Aradaki farkı kimseye Helal etmiyorum ben.Sadece bakıp,yüzlerce kombinasyon yapıyoruz alabilmek için ...

195.000 rupi = 8.500 TL fiyatıyla Hindistan'da rakipsiz ama Türkiye'de bu fiyatıyla... Ya gene Hindistanda üretilen Honda cbr250R'a ne demeli bu hint fakiri de sadece 162.000 rupi=7.000 TL Hindistan'da

Vergi sisteminden ,gümrük mevzuatına, ithalatçısından distribütörüne bir gariplikler ülkesi Türkiye.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Haram olsun millete 3 kuruşluk motoru 10 kuruşa satanlara sattıranlara...

Onların da çok umurundaydı hocam bizim beddua etmemiz. GMC V12 motorlu koruma jipleriyle , özel zırhlı Merso s600 lerine binerken, dünyada 300-500 tane olan özel jetine binerken bizi mi düşünecek... Sonra da bakınız Alman Ekonomi Bakanına. Adam bisiklete biniyor...

İşin özeti, devletimiz bize diyorki 250 cc üstü motosiklet lükstür, binersen seni ötv+ benzin+ vergi ile fena döverim. Maçan yiyorsa bin, yemiyorsa binme, beddua etsen de para etmez ::pr:
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar 2014 ile 2015 arasında ne gibi farklar var, ne iyileştirmeleri yapıldı? teşekkürler
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.

Standart sorun,bu motosikletinin orjinal KTM oldugunu gosterir, yan sanayi degil yani :)


Garanti bakimina gittiginde konudan bahset. Sanirim subap ayari ile cozuyorlardi. Yada baska birsey ayari. Ktm servisi Atamoto oyle soylemisti.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Standart sorun,bu motosikletinin orjinal KTM oldugunu gosterir, yan sanayi degil yani :)


Garanti bakimina gittiginde konudan bahset. Sanirim subap ayari ile cozuyorlardi. Yada baska birsey ayari. Ktm servisi Atamoto oyle soylemisti.

hocam aynı hata kodu benim 200 de de çıkıyor ara. akü uyarısı da veriyor bununla birlikte.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba Arkadaşlar bu motorun uzun yol performansı hakkında bilgi verebilir misiniz ?
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Merhaba arkadaşlar 2014 ile 2015 arasında ne gibi farklar var, ne iyileştirmeleri yapıldı? teşekkürler

Arkadaşım hepitopu 15 sayfa var zaten az baksan hatta bir sayfa geri gelsen aradığın bilyigi göreceksin rahat rahat :wiinkk:

Arkadaşlar kusura bakmayin ingilizcem yok; ancak google çeviri ile 2014 Duke 390 ile 2015 Duke 390 arasindaki farki yani 2015 te gelen özellikleri okuduğum yazinin cevirisini ekliyorum, gayet anlaşılıyor 😀

-Buji aralığı 2015 modele 1 mm, birinci kuşak modeli 0.8 mm çıkarılmıştır. Buji boşluğu bir artış zamanlamasını geciktirir. Bir engelli zamanlama pek çok faydaları vardır. Bu eleştiri / prematüre ateşlemeyi ortadan kaldıracaktır. Diğer yararı bir soğutucu çalışan motorudur. Ancak, engelli zamanlaması da bisiklet ivme daha az çılgınca yapacaktır. Bu motorun uzun ömürlü ve güvenilirliği çıkarları yapmak için küçük bir uzlaşmadır.
-Radyatör fan düzeneği artık şekilde takılmıştır ziyade bisikletçinin bacaklarını kavurma daha bisikletin altına doğru sıcak hava yeniden yönlendirir.
Arka amortisör toz kapağı eklenmesi ile daha iyi toz / kir toleransı alır.
Amortisör arka yay artan kir / toz koruması için bir kapak koruyucusu alır.
Orijinal Duke 390 koltuk hava filtresi konut karşı ovmak kullandı. Güncellenmiş modelde, KTM ön koltuk kasıldı ve o ve hava filtresi muhafazası arasındaki açıklığı artmıştır.
El kulpları RC200 / 390 üniteleri ile değiştirilmiştir.
Gaz kavrama ve sağ şalter düğmesi vites olarak birbirleri ile artık karışıklık sürtme kaçınmak için yeniden konumlandırılmış edilmiştir olacaktır.
Göbek pan gevşeme periyodik 2015 modelinde ilk nesil Duke 390 tarihinde titreşim önemli bir kaynağı oldu, KTM bölümü nedeniyle rezonans gevşetin olmadığından emin olmak için karın tencerenin bağlar değişti.
Zincir kapağı artık gevşek bir zincir ile temasını engellemek için yüksek oturur. Bu can sıkıcı zincir tokat sesi azaltacaktır.
Yaka dişli yeniden tasarlandı.
Gösterge paneli 7500 kilometrelik servis aralığını karşılamak için yeniden programlanan olmuştur. Ayrıca, hız mantığı istenmeyen sıfırlama önlemek için değiştirildi.
Egzoz lastik amortisör titreşimi azaltmak için revize edilmiştir monte.
Çıkış miline kadar lider yataklar artık petrol sızıntısını önlemek için mühürlenir.
Yağ keçesi çıkış milinin yeni yaka karşılamak için daha büyük bir çapa sahiptir.
-Bağlantı çubuğu küçük ucunda bir çalı ile dayanıklı hale getirilmiştir.
Bir büyük değişiklik terlik debriyaj eklenmesidir. Biz zaten terlik debriyaj faydalarını detaylı ettik.
Ön çamurluk tasarımı su ve kir sıçramasına en aza indirmek için değiştirildi.
Daha malzeme çatlama azaltmak için arka çamurluk kullanılmıştır.
Arka çamur bekçi bisiklet üzerine sıçramasına kir önlemek için daha geniştir.
Göstergeler su sızıntı, ilk nesil Duke 390 bir sorunu önlemek için mühürlü oylandı.

Bu arada KTM Duke 390 2015 18900-TL, bence rakiplerine ve bu kaliteye göre şuan cidden süper bir fiyata çekmişler...
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
Motorun performansı süper.Ancak çok uzun yolda yorucu oluyor.Hele ki artcıyla işin zor. Şehir içi tam bir fare.heryere gir çık.az yakar. Geçen gün İzmir karsiyaka dan urla ya gittim. Yaklaşık 70 km durmadan sıkıntı yok. Ama bir uzun yol motoru performansı beklemek gerekir. Ama kopması inanılmaz. Ara hızlanması inanılmaz keyifli. Ancak yaşanır anlatilmaz
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Dün enduro marketten teslim alıp bahçelievlere getirmeyi başardım motoru. trafik fena halde ürküttü. acemi olduğum için ara trafiklerde stop ettirdim epeyce :) köprü rüzgarından çok tırsıyordum bi sıkıntı olmadı. en kısa zamanda da eğitim işini düzenlemeye çalışıyorum. tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Dün enduro marketten teslim alıp bahçelievlere getirmeyi başardım motoru. trafik fena halde ürküttü. acemi olduğum için ara trafiklerde stop ettirdim epeyce :) köprü rüzgarından çok tırsıyordum bi sıkıntı olmadı. en kısa zamanda da eğitim işini düzenlemeye çalışıyorum. tekeriniz düz bassın.

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşallah, sanırım ilk motosikletiniz, bende takipteyim bu modeli alırsam eğer benimde ilk motosikletim olacak; direkt eğitim almanızı öneririm çünkü torku çok yerinde bi makina, bir de detay verebilirseniz sigortası, aldığınız model yılı ve fiyatı konusunda çok sevinirim, bu arada sanırım bir hayli az kesim kullanıyor 390 Duke, o yüzden forumda çok nadir cevaplar veriliyor 390 kısmında bilginiz olsun :)
 
Katılım
6 Haz 2015
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar, ben de aranıza yeni katıldım. Dün Duke 390 ımı aldım, makine süper. Yol tutuşu, gücü, ivmelenmesi çok güzel. Yalnız oturuş pozisyonu benim alıştığım gibi değil. Ayaklar geride kalıyor. Kullandıkça alışırım heralde.
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
2015 708lira demir sigortadan aldım en düşük fiyatı. Kasko da şimdilik yok avivadan 1600lira gibi bi fiyat çıktı bu hafta içi yaptırıcam bakalım.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. İlk motor için biraz güçlü ama elinizin ayarı iyiyse sıkıntı yok. Abs en büyük avantajınız olacak. İlk acemilik dönemde bir kaç kez telaş yapıp ön frene asılmıştım. Allahtan abs var da kaymadı.Yoksa yerlerdeydim.
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Bajaj pulsar'dan sonra ktm duke 390 aldım arasında dağlar ovalar dereler kadar fark var, herkese kazasız belasız keyifli sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst