Evet dostum sanırım seninde benim gibi motosiklet çevren olmadığı için böyle yanlış bir seçim yapmışsın. Bende ilk regal raptor almıştım. Bir süre sonra Harley Davidson Sportster akabinde askerliğe gidip gelince Fazer 6 aldım daha önce hiç üzerine binmemiştim ve ne tekim süratli oluşu Harleydeki oturaklılığın olmayışı motoru bana geri sattırdı. Aldığım kişilere geri sattım daha doğrusu onlarda pişman olmuşlar sattıklarına

Baya bir süredir motorsuzdum ve yine tak ettim tamam motor alacam tekrar ama ne? Tekrar chopper bakmaya başladım çünkü asıl ondan zevk alıyordum galiba. Yokki motorcu kankalarım biraz enduro deneyeyim biraz ss. Neyse açtığım konulardanda görüleceği üzere önce Dragstar la ilgili bi başlık açtım. Sanki motoru almışımda ön lastiğini genişletmeye çalışıyorum

Artından m800 rüyalarımı süsledi. Almak üzere gittiğim galeride motorun satılmış olduğunu gördüm hop bi baktım orda 1600kmde fz8 çıplak. Fiyatsa 22,500 tamam dedim alıyorum bunu. Alamadım tabiki satışında problemler çıktı galeri çok ilgisiz alakasızdı falan derken Moto Guzzi Grisoyu gördüm. Onunla ilgili de bir konu açtım. Rüyalarıma giriyor falan derken o ilanda yayından kalktı artık kredi çekmiş parasını cebine koymuş ve taksitlerini ödemeye başlamış yayan dolaşan bir adamdım. Ne alacaktım ben? Derken yine Griso yayınlanmaya başladı ve nerdeyse pazarlık bile yapmadan aldım. 70 kilometre kadar binebildim ve İstanbul'a geldim motorum hala İzmir'de. İlk izlenimlerim, çok yakışıklı, karizma, çok ender ulunan çok özel bir model ama çok yakıyor. 100kmde 10,5 litre

r: Eğer o tüketimi düşüremezsem belki bende senin gibi bir başlık açıcam

Tabiki bazı zevklerin ücreti yoktur. Onuda zaman gösterecek. Umarım üzerinde kendini güçlü hissedeceğin motoru bulursun. Kazasız belasız dostum.