okula motorla gidip geldiğim için hergün biniyorum ama su ellerimin üsümesini bi durduramadım bi normal kıslık bide korumalı kıslık eldiven giyiyorum ama eve gelene kadar ellerm buz tutuyor bunun caresini bulan var mı?birde önümüzdeki kıs istanbulda olursam kıslık motosiklet pantolonu ve botu almayı düsünüyorum sizin kullandıklarınız ve önerdikleriniz ve kullanıp memnun kaldıklarınız var mı?dizlik ne koruma olarak nede soğukta ise yaramıyor pantolonun içinede takılmıyo zaten maddiyatı ayarladığım gibi sağlam ekipman almak gerekiyor ve sizede tavsiyem bellik,böbreklik takın ben onun üstünede bir a3kağıdı koyuyorum rüzgarımı kesiyo üst gövdem üşümemiş oluyo