Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Arkadaşlar geçiş motoru değil, ara motor değil, 47 beygirlik çok ciddi torku hissettiren tam boy bir motosiklet, ki Shadow 750, crossrunner 800 gibi motorlarım oldu performansını onlarla kıyaslıyorum. 20.000 Tl'ye doların 3.05 euro'nun 3.30 olduğu bir dönemde bu motor fırsattır. Yakıt tüketimi düşük, bakım maliyetleri düşük, MTV'si düşük 1000km bakımında işçilik ücreti alınmadığını ve 150 TL olduğunu söyledi bayi. CB650f ile arasında kaldım, vın vın 4 silindir sesini, şehir içi trafiği düşündüm buna yöneldim. Göğüs ve bacak bölgemi grenajlar tamamen koruyor bir tek kaskınmda rüzgar var rahatlıkla uzun yol da yapılır. Spor kullanım istenirse de bir nc serisi gibi cansız değil, motoru çok güzel tepki veriyor.
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
Bütün duke 200 cüler bu motoru seçiyor anlaşıldı 😱 sanırım RC 390 da piyasa olmamasından. 2016 kasasını alabilecek arkadaşların motorlarına 2017 ilk baharında talibim 😂😄. Yamaha zamlarına bakılırsa bu motor da 25000₺ üzeri çıkacak gibi görünüyor umarız öyle olmaz.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar geçiş motoru değil, ara motor değil, 47 beygirlik çok ciddi torku hissettiren tam boy bir motosiklet, ki Shadow 750, crossrunner 800 gibi motorlarım oldu performansını onlarla kıyaslıyorum. 20.000 Tl'ye doların 3.05 euro'nun 3.30 olduğu bir dönemde bu motor fırsattır. Yakıt tüketimi düşük, bakım maliyetleri düşük, MTV'si düşük 1000km bakımında işçilik ücreti alınmadığını ve 150 TL olduğunu söyledi bayi. CB650f ile arasında kaldım, vın vın 4 silindir sesini, şehir içi trafiği düşündüm buna yöneldim. Göğüs ve bacak bölgemi grenajlar tamamen koruyor bir tek kaskınmda rüzgar var rahatlıkla uzun yol da yapılır. Spor kullanım istenirse de bir nc serisi gibi cansız değil, motoru çok güzel tepki veriyor.
Anes motor...1.000km bakımında 135tl old. söyledi (3 lt. yağ+y.filtresi)...çoğu parça cbr250'den ucuz...Örn: eksoz tüpü:560tl...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

Anes motor...1.000km bakımında 135tl old. söyledi (3 lt. yağ+y.filtresi)...çoğu parça cbr250'den ucuz...Örn: eksoz tüpü:560tl...

Bu arada örneğim daha iyi anlaşılması adına cbf150'nin eksoz fiyatı: 780tl...:mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
Bu motoru alıp yol motoruna çevirmek isteyen tek ben miyim :D
CBR-500R-Yan-Canta-Tasiyicisi-PL_48711_2.jpg
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Dvayol sıfını 19bine almış, bence çok iyi.

Trancexp 3bin km.deki 500rr'ı kaça aldığını yazsın, burada olay çıkar :) Sıfır r25,cbr250 alan üyeler motorunu yakar :)

vallahi elinizi çabuk tutun 20binede alamazsın az daha beklerseniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

Honda bu motorda son hız yerine torku öncelikli tutmakla çok doğru yapmış. 100km'ye yakın İstanbul çevreyolları,e-5, cadde karma kullanımımda gücünün ve torkunun hayli hayli yeterli olduğuna ikna oldum. Gazı açınca 5000 devirden sonra yüzde gülümseme yaratan spor kullanımı da çok tatminkar ,benim için en önemlisi sürüş keyfi çok yüksek motorun,bozuk yollarda da of dedirtmedi. Büyük ve ağır motorlarım oldu, özellikle İstanbul için çok gereksiz, geriye dönüp hiç bakmıyorum.

Yeni kasaya gelince, daha önce de belirttim benim tercihim eski kasa. Yenisi bildiğiniz ninja olmuş. 5.000 TL fazla vermeyi gerektirecek bir durum yok. Aradaki farka çok kaliteli ekipmanlar alınabilir.

vurur yüze ifadesi :) iyiki cahil türk apaçi gençliği bu motoru ulan o paraya 600luk alırım , zaten 50 beygir deyip es geçmiş yoksa istediğim fiyata alamazdım. Ayrıca her motora tokat atılır bununla dümdüz açık yol olmadıkça tabi. ara hızlanmalar mükemmel. Sizin ile oynamak isteyecek büyük motorun yakıt kaygısı yoksa tabiki geçebilir :)
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
vallahi elinizi çabuk tutun 20binede alamazsın az daha beklerseniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------



vurur yüze ifadesi :) iyiki cahil türk apaçi gençliği bu motoru ulan o paraya 600luk alırım , zaten 50 beygir deyip es geçmiş yoksa istediğim fiyata alamazdım. Ayrıca her motora tokat atılır bununla dümdüz açık yol olmadıkça tabi. ara hızlanmalar mükemmel. Sizin ile oynamak isteyecek büyük motorun yakıt kaygısı yoksa tabiki geçebilir :)

Peki denildigi kadar az yakiyormu makine ? Aea cb500f test etmisti ve 10 litre yaktirdik diye yorumda bulunmustu ozaman baya sasirmistim madem okadar yakiyo yuksek devir kullaninca cbr650f daha iddiali yakit konusunda tabi yuksek devir kullanmazsan :)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Peki denildigi kadar az yakiyormu makine ? Aea cb500f test etmisti ve 10 litre yaktirdik diye yorumda bulunmustu ozaman baya sasirmistim madem okadar yakiyo yuksek devir kullaninca cbr650f daha iddiali yakit konusunda tabi yuksek devir kullanmazsan :)

daha 4000km deyim yakıt için erken ama aşağıdaki siteden merak ediyorsan bakabilirsin. Bende gazlamalı olarak 400km lik tur sonunda 4.4 gösteriyordu. Ama adam akıllı 1 kere sürdüm. Havalar izin verir ise detay veririm.
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr500r
fk497b.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

daha 4000km deyim yakıt için erken ama aşağıdaki siteden merak ediyorsan bakabilirsin. Bende gazlamalı olarak 400km lik tur sonunda 4.4 gösteriyordu. Ama adam akıllı 1 kere sürdüm. Havalar izin verir ise detay veririm.
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr500r
http://i65.tinypic.com/fk497b.png

Ben kimsenin lafına bakmam araştırıp alırım . Nihayetinden 2 silindir sıkıştırınca cbr250 gibi az yakması beklenemez. Kullanıcısı dışında kilerin yorumlarını objektif bulmuyorum.
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
163
Merhaba beyler simdi bu anes motor 2014 griye 19 binlira diyo ikinci ellere baktim adamlar 17 den assa dusmuyo bos motora bende 3 ay fazla calisirim sifir alirim icim rahat binerim dedim tabi bundan oncesinde 600rr f r6 diye kafamda deli sorularla uyuyamadigim geceler ve malmisin olum o paraya 600 luk alirim duiye destek veren arkadaslarim oldu sonuc itibari ile ben bu hayvani alacam ama ista buldan ankaraya nasil getirecem tir soforu babamin arkadasi var ama avrupa yakasina gecmiyor avrupadan surerek asyaya gecebilirmiyim polis sobelermi nasil yapacaz ya
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Merhaba beyler simdi bu anes motor 2014 griye 19 binlira diyo ikinci ellere baktim adamlar 17 den assa dusmuyo bos motora bende 3 ay fazla calisirim sifir alirim icim rahat binerim dedim tabi bundan oncesinde 600rr f r6 diye kafamda deli sorularla uyuyamadigim geceler ve malmisin olum o paraya 600 luk alirim duiye destek veren arkadaslarim oldu sonuc itibari ile ben bu hayvani alacam ama ista buldan ankaraya nasil getirecem tir soforu babamin arkadasi var ama avrupa yakasina gecmiyor avrupadan surerek asyaya gecebilirmiyim polis sobelermi nasil yapacaz ya

Plakayi ruhsati cikar madem istanbuldasin otobusle tasiyanlar var istersen otogardan da halledersin yada kullanirsin kopruyu gecip iletisime gecicegin kisiye emanet edersin
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Merhaba beyler simdi bu anes motor 2014 griye 19 binlira diyo ikinci ellere baktim adamlar 17 den assa dusmuyo bos motora bende 3 ay fazla calisirim sifir alirim icim rahat binerim dedim tabi bundan oncesinde 600rr f r6 diye kafamda deli sorularla uyuyamadigim geceler ve malmisin olum o paraya 600 luk alirim duiye destek veren arkadaslarim oldu sonuc itibari ile ben bu hayvani alacam ama ista buldan ankaraya nasil getirecem tir soforu babamin arkadasi var ama avrupa yakasina gecmiyor avrupadan surerek asyaya gecebilirmiyim polis sobelermi nasil yapacaz ya

Anladığım kadarı ile ehliyet yok? eğer öyle ise önce ehliyet alıver en iyisi.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
https://www.instagram.com/p/_Z1au5TYFk/?taken-by=turkstunt
bence yapılabilir eski kasasına stunt amaçlı olarak daha yola, araziye uygun gidon takılmış
ama ne kadar maliyetli olur derseniz :)

Hocam merakın varsa o işlemin nasıl yapıldığını hemen sana açıklayayım.

İlk önce sağ ve sol gidon kollarını söküyorsun. Ardından gidon bağlantı tablasını da söküyorsun. Ardından gidon bağlantı tablasına sanayide radyal matkapla aşağıdaki resimde turuncu yuvarlakla işaretlediğim yerlere delik açtıracaksın.

lvZoZp.png


açılacak delik sayısı veya delik çapını takacağın düz gidon ayağına göre belirlemen gerekecek.

Ardından gidon bağlantı tablasına düz gidon ayaklarını takıp düz gidonunu (barı) takıp yerine monte edeceksin.
Söktüğün sağ ve sol gidon kollarındaki tüm üniteleri de düz gidona takacaksın.
Bu kadar basit.
Sonunda gidonun şöyle olacak:
46176d1327676303-rizoma-conical-handler-bar-horlicks-rizoma-bars.jpg

Karşılaşacağın en büyük sorun çok yüksek bir gidon takarsan gaz, debriyaj,ön fren hidroliği kablo ve tel uzunlukları yetmeyebilir.
Onları da değiştirmen gerekebilir.
Normalde sana masrafı 1 adet düz gidon + gidon bağlantı aparatı (gidon ayakları) olacaktır.
Radyal matkapla delik açtırma çok cüzi bir ücret tutar onu masraftan bile saymadım.

En büyük handikapı orjinalliğini bozmuş olman olur. Eski haline çevirebilirsin bu sefer gidon bağlantı tablasında deliklerin duruyor olur :)

Ayrıca oturuş pozisyonu gayet rahat olan bu motor için, tüm bunlara gerek var mı? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Merhaba beyler simdi bu anes motor 2014 griye 19 binlira diyo ikinci ellere baktim adamlar 17 den assa dusmuyo bos motora bende 3 ay fazla calisirim sifir alirim icim rahat binerim dedim tabi bundan oncesinde 600rr f r6 diye kafamda deli sorularla uyuyamadigim geceler ve malmisin olum o paraya 600 luk alirim duiye destek veren arkadaslarim oldu sonuc itibari ile ben bu hayvani alacam ama ista buldan ankaraya nasil getirecem tir soforu babamin arkadasi var ama avrupa yakasina gecmiyor avrupadan surerek asyaya gecebilirmiyim polis sobelermi nasil yapacaz ya

19'luk SON griyi ben aldım...!!!..Sen nerden baktın???...:cherry:
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
19 luk kalmamış ben de sordum bugün. 20500 olan yerlerde de son 1-2 motor kalmış. Plaka+ruhsat 21 yapıyor.

İkinci el 1-2 tane buldum gibi, gittim gördüm beğendim.

Arkadaşlar iki sorum olacak,
1- Stok lastiklerinin adı nedir? Performansı nasıldır? Islak hava, viraj, yatma, ve frenleme değerlendirir misiniz?
2- genel bir soru bu, plakası benim oturduğum il değilse plaka değişmek zorunda mıyım? Mevcut plaka ile devralabilir miyim?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

Yani lastiklet Dunlop da tam model adı nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst