- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 176
Arkadaşlar geçiş motoru değil, ara motor değil, 47 beygirlik çok ciddi torku hissettiren tam boy bir motosiklet, ki Shadow 750, crossrunner 800 gibi motorlarım oldu performansını onlarla kıyaslıyorum. 20.000 Tl'ye doların 3.05 euro'nun 3.30 olduğu bir dönemde bu motor fırsattır. Yakıt tüketimi düşük, bakım maliyetleri düşük, MTV'si düşük 1000km bakımında işçilik ücreti alınmadığını ve 150 TL olduğunu söyledi bayi. CB650f ile arasında kaldım, vın vın 4 silindir sesini, şehir içi trafiği düşündüm buna yöneldim. Göğüs ve bacak bölgemi grenajlar tamamen koruyor bir tek kaskınmda rüzgar var rahatlıkla uzun yol da yapılır. Spor kullanım istenirse de bir nc serisi gibi cansız değil, motoru çok güzel tepki veriyor.